بسته بندی وکیوم چیست و چرا به بسته بندی های بارجیلی اضافه شده است؟

بسته بندی وکیوم بسته بندی ای از جنس پلاستیک مقاوم در برابر رطوبت و فشار است.

هوای موجود در بسته بندی پس از پر شدن با محصول مورد نظر، توسط دستگاهی مخصوص از بسته بندی خارج می شود. این بسته بندی باعث می شود که در شرایطی غیر از انبار حرفه ای بارجیل، تازگی محصول را برای مدت طولانی تری حفظ شود و مقاومت آن در برابر عوامل نامطلوبی مثل رطوبت بالاتر برود.

با توجه به این که بعضی از مشتریان بارجیل، محصولات را برای مدت طولانی تری نگه داری میکنند و یا تمایل دارند محصولات را با خود به مسافرت های داخلی و خارجی ببرند، مقاومت در برابر رطوبت و حفظ کیفیت محصول برای مدت طولانی ترنکته بسیار مهمی است که با استفاده از بسته بندی های وکیوم قابل دسترسی است. با توجه به این که محیا کردن شرایط نگه داری حرفه ای، یعنی دمای دقیق و نبود رطوبت، برای همه افراد امکان پذیر نمی باشد، با استفاده از بسته بندی وکیوم می توان نگرانی در مورد افت کیفیت پس از خروج از انبار بارجیل را به حداقل رساند تا محصول در هنگام مصرف پس از مدتی نگه داری توسط مشتری، تازگی خود را حفظ کند.

این بسته بندی ها به دلیل شفافیت از نظر محدودیت های جا به جایی با هواپیما نیز گزینه مناسبی هستند.

البته باید در نظر گرفت که به دلیل عدم امکان بستن پس از بازگشایی، این بسته بندی گزینه مناسبی برای مشتریانی که نیاز به نگه داری محصول برای مدت طولانی یا مقاومت در برابر رطوبت ندارند، نمی باشد.

نکته دیگر این است که همه محصولات بارجیل به دلایل فنی در بسته بندی های وکیوم عرضه نخواهند شد و فقط محصولاتی که در این بسته بندی ها تازگی خود را حفظ خواهند کرد در این بسته بندی عرضه خواهد شد.

در نهایت باید دقت داشت که بسته بندی وکیوم مقاومت در برابر رطوبت و هوا را افزایش می دهد و در برابر گرما مقاومتی ندارد. پس توصیه می شود برای جلوگیری از آسیب احتمالی حتما آجیل و خشکبار را در محل خنک نگه داری کنید.