در سال­‌های اخیر، صحبت از ایونت‌مارکتینگ بیشتر شده ­‌است. ایونت‌مارکتینگ یا بازاریابی رویداد از ساختار و فرایندهایی برخوردار است که بستر خلاقیت و نوآوری مستمر را برای استارت‌آپ‌ها فراهم می‌کند. اولین رویداد طعم سالم بارجیل با نام «شیرینی‌پزون» در نیمه مرداد سال ۱۴۰۲ با استقبالی بی‌نظیر روبه‌رو شد. با ما همراه باشید تا روند این رویداد و جشن تولد بارجیل را با شما در میان بگذاریم.

داستان شیرینی‌پزون از کجا آغاز شد؟

cookies-illustration-for-shirinipazoon

قدم اول کار ما در بارجیل، برای برگزاری اولین رویداد حضوری بارجیل بررسی ایده‌ها بود. اعضای تیم مارکتینگ بارجیل، ایده‌های زیادی برای برگزاری رویداد در حوزه‌های مختلف داشتند که با بررسی تمام جوانب، آنها را اولویت‌بندی کردند. 

در مرحله بعد شروع کردیم به مشخص کردن جزئیات اولیه؛ از این‌که چه نامی برای رویداد انتخاب کنیم تا اینکه روند و مکان برگزاری به چه صورت باشد. بعد از بررسی ایده‌های مختلف، تیم توسعه بارجیل به مناسبت پنجمین سال تولد بارجیل، تصمیم گرفت رویداد شیرینی‌پزون را برگزار کند. ما به چک لیستی از شاخص‌های ارزیابی ایده که به طور خاص برای کارآفرین‌ها بهینه شده بود رجوع کردیم و به سوالاتش پاسخ دادیم. در ابتدا برای این که انگیزه بگیریم، مزایا و نکات مثبت ایده را در نظر گرفتیم. بعد از برگزاری جلسات متعدد، به مشکلات و چالش‌های احتمالی پرداختیم؛ به دستاوردهای کوتاه‌مدت و مزایای بلندمدت ایونت پرداختیم و فاکتورهای ریسک را بررسی کردیم.

یک آغاز شیرین

a-pastry-chef

با تلاشی شبانه‌روزی، شیرینی‌پزهایی را که در اینستاگرام مشغول پختن انواع شیرینی‌های خوشمزه هستند، پیدا کردیم. نامه‌ای برای دعوت به همکاری برایشان ارسال کردیم. به آنها توضیح دادیم که هدف از برگزاری این رویداد، حمایت از شیرینی‌پزهایی است که کارشان خوب است و نیاز به بستری برای پیدا کردن مشتریان بیشتر یا شناخته شدن دارند. همچنین برای آنها شرح دادیم که شرکت در رویداد چه منافعی برایشان خواهد داشت.
در دستورالعملی که برای شیرینی‌پزها فرستادیم، اشاره شده بود که در این رویداد ۵ نفری که بیشترین رأی را از میان آرای مردم و با در نظر گرفتن استانداردهای بارجیل به دست آورند، محصولاتشان، روی وب‌سایت فروشگاهی و اسنپ‌فود بارجیل قرار خواهد گرفت و همکاری بین آن‌ها و بارجیل آغاز می‌شود. هم‌چنین گفته بودیم برای کسانی که جزو نفرات اول نیستند هم برنامه‌هایی جهت ادامه همکاری با بارجیل تدارک دیده‌ایم.

مراحل پیش از رویداد

illustration-of-a-pastry-chef-taking-a-selfie

می‌دانستیم که برای تیم اجرایی ایونت، قرار است سخت‌ترین روزها، روزهای رویداد باشد؛ برای همین از دو ماه قبل، شروع به آماده‌سازی موارد مورد نیاز برای روزهای رویداد کردیم.

  • بارجیل در ۳ مرحله برای شیرینی‌پزها دستورالعمل ارسال کرد. در این دستورالعمل‌ها مرحله به مرحله توضیحاتی ارائه شده بود که شیرینی‌پزها را به شرکت در این رویداد ترغیب کرد.
  • در مرحله اول لیستی از اسامی برخی محصولات بارجیل که ظرفیت پخت شیرینی و کیک با آن‌ها وجود دارد، در اختیار شیرینی‌پزها قرار دادیم.
  • بر اساس محصولات اعلام شده، از شیرینی‌پزها خواستیم خلاقانه‌ترین و بهترین رسپی (دستور تهیه) شیرینی یا کیک را آماده کرده و آن را با استفاده از محصولات بارجیل تهیه کنند.
  • از شیرینی‌پزها پرسیدیم برای تهیه ویدیوی طرز تهیه شیرینی، به چه محصولاتی از بارجیل نیاز دارند. آن‌ها را برایشان رایگان ارسال کردیم.
  • شیرینی‌پزها با توجه به دستورالعملی که برایشان ارسال شده بود، از پروسه تهیه شیرینی فیلم گرفتند و برایمان ارسال کردند.
  • از آنجایی که قرار بود هر شیرینی‌پز، شیرینی‌هایی را برای روز رویداد و تست کردن بازدیدکنندگان آماده کند، لیست محصولاتی که برای روز رویداد نیاز دارند را از آن‌ها گرفتیم و برای بار دوم، محصولات بارجیل را برایشان ارسال کردیم.

ویژگی‌های شیرینی‌ها

با توجه به سابقه بارجیل در تولید محصولات سلامت‌محور و آشنایی کامل نسبت به ذائقه کسانی که به سلامت خود اهمیت می‌دهند، ویژگی‌هایی را برای شیرینی‌های شرکت‌کنندگان در نظر گرفتیم:

  • شیرینی‌ها خشک باشند و قابلیت نگهداری بلند مدت (حداقل ۱۵ روز) را داشته باشند. 
  • به دلیل همکاری مشترک با بارجیل، در دستور پخت هر شیرینی دو یا چند مورد از محصولات بارجیل وجود داشته باشد.
  • شیرینی‌ها در راستای شعار بارجیل یعنی «طعم سالم، زندگی سالم» باشند.

استقبال بی‌نظیر

crowded-scene-in-shirinipazoon-event

وقتی خبر برگزاری شیرینی‌پزون در شبکه‌های اجتماعی اعلام شد، دایرکت اینستاگرام بارجیل پر شد از پیام‌های پرمهر دوستداران بارجیل. بیش از ۲۰۰۰ نفر برای شرکت در رویداد بارجیل ثبت نام کردند.

۱۶ و ۱۷ مرداد | رویداد بارجیل:‌ شیرینی با آجیل

different-people-at-a-event

بعد از اینکه تمام مراحل اصلی و فرعی آماده شدن برای رویداد را پشت سر گذاشتیم، روز موعود، یعنی روز برگزاری رویداد فرا رسید. اولین رویداد طعم سالم بارجیل به نام «شیرینی‌پزون» در روزهای ۱۶ و ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ در کافه دژن برگزار شد. همه شیرینی‌پزها بدون دریافت هیچ هزینه‌ای در این رویداد شرکت کردند.
بخشی از شیرینی‌های تهیه شده توسط شیرینی‌پزها به صورت تست در معرض دید عموم مردم قرار گرفت تا از آن میل کنند. بعضی از شیرینی‌پزها محصولاتی را بسته‌بندی کرده و با لوگوی خودشان برای فروش گذاشتند.
برای شرکت در رأی‌گیری، بازدیدکنندگان به محض ورود، تراکت شیرینی‌پزون را دریافت کردند. در این تراکت یک QR Code طراحی شده بود که بازدیدکنندگان با اسکن کردن آن به صفحه لندینگ برای امتیازدهی به شیرینی‌پزها هدایت می‌شدند و پس از تست کردن شیرینی‌ها به آن‌ها رأی می‌دادند. رأی دادن بر اساس اولویت‌بندی شیرینی‌پزها بود.
شیرینی‌پزها در این دو روز،‌ کام همه بازدیدکنندگان را شیرین کردند. چندین و چند مدل شیرینی با چای و قهوه درجه یک کافه دژن. بارجیل در دو روز رویداد شیرینی‌پزون، میزبان بیش از ۱۰۰۰ نفر بود.

تنوع شیرینی‌ها

شرط شرکت در رویداد شیرینی‌پزون، استفاده از محصولات آجیل و خشکبار بارجیل در شیرینی‌ها بود. اما تنوع شیرینی‌هایی که در رویداد سرو شدند بسیار زیاد بودند. شیرینی فندق و گردو، حلوا بوتیکی، گرانولا بار، کوکی جوبری و جوگردو، شیرینی مینیاتوری، سبله فندق و شکلات، انواع کوکی‌های رژیمی، انواع بیسکاتی، کوکی لاهیجان، شیرینی بادام‌زمینی، کوکی هل و چای و انواع دیگری از شیرینی با محصولات بارجیل تهیه شدند.

طیف وسیعی از مهمانان

استقبال بی‌نظیر از رویداد بارجیل باعث شد با طیف وسیعی از مهمانان روبرو شویم و از دیدنشان لذت ببریم. بازدیدکنندگان رویداد شیرینی‌پزون شامل طیف وسیعی از افراد مختلف در طبقات و رده‌های سنی گوناگون شامل مقامات فرهنگی، خبرنگاران، خانواده‌ها و هنرمندان بودند.
در میان بازدیدکنندگان این رویداد، افراد شناخته‌شده‌ای هم وجود داشتند. مهران رنجبر، بازیگر مشهور سریال‌هایی مثل «آوای باران» یکی از بازدیدکنندگان رویداد بارجیل بود که استقبال پرشوری از او شد.

mehran-ranjbar
مهران رنجبر

هنرمندان دیگری از جمله مهیار علیزاده (آهنگساز) نیز در رویداد بارجیل حضور پیدا کردند.

mahyar-alizadeh
مهیار علیزاده

دوستان و حامیان بارجیل

برگزاری یک رویداد در هر ابعادی کار سختی است و باید به خوبی مدیریت شود. بارجیل، این شانس را داشت که از حمایت دوستان و کسب‌وکارهای دیگر برخوردار شود. ما فهرستی از شرکت‎ها و افرادی که ممکن است علاقه‎مند به حمایت از رویداد شیرینی‌پزون باشند تهیه کردیم و مفهوم روشنی از رویداد خود به آن‎ها ارائه دادیم. به آنها توضیح دادیم که رویداد ما چگونه می‎تواند به توسعه کسب‌وکار آن‌ها نیز کمک کند و اطلاعاتی در مورد انواع رسانه‌هایی که می‌خواستیم برای پوشش رویدادمان از آن‌ها استفاده کنیم را با آن‎ها در میان گذاشتیم. در اینجا قصد داریم از دوستان بارجیل که در این راه به ما کمک کردند قدردانی کنیم:

کافه دژن

یک لیوان قهوه در کنار یک ظرف شیرینی

محیط دوستانه کافه دژن برای برگزاری رویداد شیرینی‌پزون گزینه‌ مناسبی بود. وقتی وارد کافه می‌شدیم تیم کافه دژن با لبخند، پذیرای ما بودند و از هیچ کمکی در برگزاری رویداد دریغ نکردند.
کافه دژن پاتوقی برای جمع شدن افراد هنرمند است. نویسندگانی هستند که فصل جدید کتاب خود را در این کافه نوشته‌اند؛ هنرمندان موسیقی و هنرهای تجسمی با دوستانشان در این کافه ملاقات می‌کنند. از آن‌جایی که ما هم قرار بود میزبان هنرمندان شیرینی‌پز باشیم این کافه را انتخاب کردیم.
مدیر کافه دژن، آقای علیرضا لاجورد در تک تک مراحل برگزاری رویداد همراه بارجیل بودند و با لبخند و آرامش خاص خودشان به ما انگیزه و روحیه دادند.

الانزا

elanza-and-barjil-gift-card-with-cashews

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی الانزا عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی از برندهای معتبر و با کیفیت داخلی و خارجی است که از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را در زمینه فروش آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی آغاز کرده است.
از آنجایی که با آنالیز فرم ثبت نام در رویداد، فهمیدیم ۷۵ درصد شرکت‌کنندگان در رویداد، بانوان هستند با الانزا همکاری کردیم. اعتبار خرید از الانزا یکی از هدایای بارجیل به بازدیدکنندگان بود تا در صورت نیاز، تنها با چند کلیک، تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی مورد نظر خود را خریداری کنند.

فودکس ایران

فودکس ایران با رسالت آگاه‌سازی جامعه نسبت به فرهنگ غذایی بهتر، فعالیت خود را آغاز کرده و در این مسیر به توسعه کار و کسب برندهای شایسته کمک می‌کند. بازتاب اعتبار و توانمندی‌های این برندها در بستر ملی و بین‌المللی یکی از اهداف مهم فودکس ایران است. احسان الله وردی،‌ مدیر اجرایی فودکس در رویداد شیرینی‌پزون حضور پیدا کرده و حمایت خود را از بارجیل اعلام کرد.

رنگین کالا

eight-containers-of-sweets

برای پیدا کردن ظروف با کیفیت،‌ تصمیم گرفتیم سراغ جایی برویم که سال‌ها تجربه فروش لوازم سرو و پذیرایی دارد. رنگین‌کالا ظروف شیک و باکیفیت برای میزبانی در اختبار بارجیل گذاشت.
مأموریت رنگین کالا، تأمین متنوع‌ترین لوازم و ظروف سرو و پذیرایی با قیمت منصفانه و ارسال ظروف با بسته‌بندی حرفه‌ای، ایمن و بدون شکستگی است.

گلدونی

six-vases-with-pink-flowers

گل‌های رنگارنگ به محیط اطراف ما روح و طراوت می‌بخشند. گلدونی به ما گلدان‌هایی داد برای گل‌های خوش‌رنگ رویداد شیرینی‌پزون. انعکاس لبخند شرکت‌کنندگان بر لعاب‌های خوش‌رنگ گلدان‌های گلدونی نقش بست. گلدونی انواع بطری، تنگ و گلدان شیشه‌ای، گلدان‌های آبگزکاری شده، بطری‌های رنگی و گلدان‌های چوبی را با کیفیت عالی ارائه می‌دهد.

دستاوردهای این رویداد

این رویداد برای ما دستاوردهای زیادی داشت. هدف ما از برگزاری این رویداد در راستای مسئولیت اجتماعی بارجیل و حمایت از کسب‌وکارهای کوچکی بود که در گوشه و کنار اینستاگرام مشغول به کار هستند.
چشم‌انداز بارجیل در ارتباط با شیرینی‌پزها به همین رویداد خلاصه نمی‌شود و این رویداد شروع رابطه‌ای بلندمدت بین بارجیل و شیرینی‌پزها خواهد بود: یک همکاری دو طرفه و شیرین.

دستاوردها برای بارجیل

  • افزایش آگاهی از برند: آگاهی از برند به این دلیل مهم است که به مخاطبان کمک می‌کند تا بهتر بتوانند با برند بارجیل آشنا شوند و محصولات و خدماتی را که ارائه می‌دهیم، بهتر درک کنند.
  • نمایش ظرفیت‌های مختلف محصولات بارجیل: یکی دیگر از دستاوردهای رویداد شیرینی‌پزون این بود که به مخاطبان بارجیل نشان داد که کاربرد آجیل و خشکبار تنها به عنوان میان‌وعده نیست و با محصولات بارجیل می‌توان کارهای متنوعی انجام داد از جمله تهیه انواع دسر و شیرینی.
  • ساخت شبکه ارتباطی با اینفلوئنسرها: برگزاری این رویداد با حضور اینفلوئنسرهای حوزه شیرینی‌پزی، شروعی است برای ایجاد رابطه‌ای بلند مدت بین بارجیل و شیرینی‌پزها. بارجیل تمایل دارد با شیرینی‌پزهایی که امتیاز بالایی کسب کرده‌اند، همکاری خود را ادامه دهد.
  • تولید محتوا برای مجله بارجیل: ما از شیرینی‌پزها درخواست کردیم تا پروسه تهیه شیرینی را فیلمبرداری کرده و همچنین متن دستور پخت این شیرینی‌ها را در اختیار بارجیل قرار دهند تا بتوانیم محتوای خوب و باکیفیت آنها را به نام خودشان در مجله بارجیل منتشر کنیم.
  • ایجاد فرصت شبکه‌سازی: میزبانی این رویداد باعث ایجاد ارتباط با دیگر متخصصان صنعت غذا و شیرینی شده و فرصت‌های تازه‌ای را برای بارجیل ایجاد کرد.

دستاوردها برای شیرینی‌پزها

  • جذب مشتری: جذب مشتری، اصل اول و اساسی بقای همه کسب‌وکارهاست. در این بازار شلوغ و پر از رقابت، شرکت در رویداد شیرینی‌پزون باعث شد که شیرینی‌پزها به طور مستقیم با مشتری‌های بالقوه محصولاتشان آشنا شوند.
  • انتشار محتوا در مجله بارجیل: محتوای دستور پخت شیرینی‌ها در مجله بارجیل (با بیش از هزار بازدیده ماهانه) به اسم شیرینی‌پزها منتشر خواهد شد.
  • فرصت همکاری با بارجیل: شیرینی‌پزهایی که بیشترین رأی را از میان رأی مردم و با در نظر گرفتن استانداردهای بارجیل به دست آورند، محصولاتشان روی وبسایت فروشگاهی و اسنپ فود بارجیل قرار می‌گیرد. بارجیل در اسنپ‌فود، برترین فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار از نظر کاربران است.

دستاوردها برای کافه دژن

  • مراجعه عده زیادی مشتری جدید به واسطه شرکت در رویداد
  • استفاده از استعدادهای بالقوه شیرینی‌پزی برای تولید شیرینی‌های جدید و امکان اضافه کردن آن در منو کافه

تولد ۵سالگی بارجیل

a-birthday-cake-with-barjil-logo

شیرینی‌پزون مقدمه‌ای بود برای تولد ۵سالگی بارجیل. در روز ۱۸ مرداد به عنوان اختتامیه این رویداد،‌ تولد بارجیل برگزار شد. در این روز، مدیران کسب‌و‌کار، فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ و همه کسانی که به نوعی با استارت‌آپ‌های خلاق در ارتباط‌اند به جشن تولد ۵ سالگی بارجیل دعوت شدند. هنرمندانی مثل ناصر سجادی حسینی (بازیگر و عکاس) نیز در این جشن حضور پیدا کردند. تعدادی از شیرینی‌پزهایی که در روزهای قبل در رویداد شرکت کرده بودند نیز به جشن تولد بارجیل آمدند. شیرینی‌پزها از تجربه مصرف محصولات بارجیل گفتند و فصل مشترک صحبت‌های آن‌ها در این عبارت خلاصه می‌شد: «کیفیت منحصر به فرد».

داستان بارجیل

به مناسبت جشن تولد بارجیل، ببینیم داستان بارجیل از کجا شروع شد. محمد واعظی‌فرد (مسئول توسعه و بهبود فرایندهای عملیات و محصول) و علی واعظی‌فرد (مسئول توسعه کسب‌وکار بارجیل) به مناسبت جشن تولد بارجیل سخنرانی کوتاهی داشتند و داستان به وجود آمدن بارجیل را تعریف کردند.
در اینجا به برخی از نکات برجسته در سخنرانی آنها اشاره می‌کنیم:

اهمیت حال خوب

a-bowl-of-nuts-and-a-bowl-of-candy-with-two-flower-pots

هدف بارجیل صرفاً فروش محصول نبوده بلکه ایجاد یک حس خوب در مخاطب از اصلی‌ترین دغدغه‌های برند بارجیل است. برای رسیدن به این حال خوب، تأکید بارجیل بر کیفیت محصول است و برای رسیدن به کیفیت، تأکید زیادی بر QC (کنترل کیفیت) داریم؛ به این صورت که برای تک تک محصولات بارجیل استاندارد جداگانه وجود دارد.
کیفیت محصول، تازگی، بسته‌بندی و تنوع محصول برای ما بسیار مهم است که همه این‌ها به ایجاد حس و حال خوب برای مخاطبان بارجیل منجر می‌شود.

توسعه کسب‌وکار

شروع کار بارجیل با یک تیم دونفره بوده و کم کم تعداد اعضا بیشتر شده و خانواده بارجیل شکل گرفت. رشد بارجیل منجر شد که از یک دفتر کوچک، به مرور خانواده بارجیل گسترش پیدا کند. کارخانه تأسیس شد. به همراه تأسیس کارخانه، شعب و دفاتر پخش راه‌اندازی شد. راه‌اندازی این دفاتر در مسیر توسعه، علاوه بر صرف زمان و هزینه به فردی نیازمند بود که مدیریت عملیات را به عهده بگیرد. بدون حضور مسعود نادرزاده به عنوان فردی خستگی‌ناپذیر، رشد و توسعه کسب‌وکار بارجیل غیرممکن بود.

چالش‌های بارجیل

قصه بارجیل از فضای فروش اینستاگرامی شروع شد ولی از آنجایی که اینستاگرام فضای مشخصی برای فروش ندارد، چالش‌هایی در مسیر فروش وجود داشت.
یکی دیگر از چالش‌هایی که در مسیر بارجیل وجود داشت، بحث تأمین بود که با تلاش بارجیل برای تقویت زنجیره تأمین و با رویکرد Farm to Fork (از مزرعه تا روی میز مشتری) این چالش را پشت سر گذاشتیم.

بارجیل به چه چیزی معروف است؟

barjil-packages-with-a-laptop-and-a-bowl-of-nuts

تلاش ما در بارجیل عرضه محصولات خوراکی‌محور سالم با کیفیت بالا و تجربه خریدی منحصر به فرد زیر سایه بسته‌بندی‌هایی مدرن و کاربردی است.
اما عبارت منحصر به فرد فروش (USP)، که مخفف Unique Selling Proposition یا ویژگی برجسته در فروش است در مورد بارجیل چیست؟ پس از رایزنی‌ها و جلسات متعدد، بسته‌بندی‌های بارجیل به عنوان USP در نظر گرفته شد. در کنار کیفیت محصول و احترام به مشتری و شیوه‌های ارسال دقیق (به تهران و شهرهای دیگر ایران)، بسته‌بندی‌های بارجیل از اهمیت زیادی برخوردارند.

از B2C تا ‌B2B

به دلیل مشکلات هماهنگی فروش در اینستاگرام تصمیم گرفتیم به فروش از طریق وب‌سایت رو بیاوریم. با توسعه زیرساخت‌های وب‌سایت، فروش بارجیل رونق گرفت و وب‌سایت به ویترین مغازه ما تبدیل شد. در ابتدا تمرکز بارجیل روی فروش B2C بود. در مرحله بعد فروش B2B را اضافه کردیم. در فروش B2B نیازمند خلاقیت بیشتری بودیم: خلاقیت در بسته‌بندی، سرویس‌دهی به‌موقع و ارسال سریع و با کیفیت باعث شد بارجیل به جایی برسد که شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها از عملکرد بارجیل استقبال کنند. بارجیل با برند‌های مختلفی در زمینه سازمانی کار کرده است: بیمه‌بازار، دیوار، بانک ملت، هفت‌هشتاد، فن آوا، کافه‌بازار، بلو بانک، هلدینگ هزاردستان، والکس، همکاران‌ سیستم، بانک سامان، فلایتیو، ورزش سه، مایکت، سابیر بین‌الملل، مایکت و … .

گسترش فروش محصولات

خط محصول بارجیل در حال گسترش است. در ابتدا تمرکز بارجیل بر آجیل، خشکبار و تنقلات بوده اما برنامه‌ریزی برای خط محصولات جدید ادامه دارد. چیزی که با اضافه کردن قهوه و دمنوش به محصولات بارجیل شروع شده تحت عنوان برنامه ماکرو توسعه محصول ادامه خواهد داشت.
تیم مارکتینگ بارجیل، رویداد شیرینی‌پزون را به مناسبت اضافه شدن شیرینی به محصولات بارجیل برنامه‌ریزی کرد. یعنی به جای این که از صفر شروع کنیم، توانستیم برنامه‌ای بریزیم که با شیرینی‌پزهای حرفه‌ای آشنا شویم و بر اساس محبوبیت و امتیاز آنها در رویداد، با‌ آنها وارد همکاری شویم.

ثمره جشن تولد بارجیل

تعاملاتی که جشن تولد بارجیل شکل گرفت، مبنای شبکه‌سازی داشته و اعضای کسب‌وکارهای مختلف از تجارب خود با دیگران گفتند و چیزی که بر آن تأکید شد این بود که چگونه در استارت‌آپ‌های موفق، افراد در بستر کار تیمی پیوسته از یکدیگر یاد می‌گیرند و ارزش افزوده تولید می‌کنند. جشن تولد بارجیل، جشن به کار بستن آموخته‌ها و استفاده از تجاربی بود که به ایده پردازی‌های خلاقانه، واقع‌بینانه و قابل تحقق می‌انجامد.

همکاری: رمز موفقیت

همکاری شیرین بارجیل با برندهای دیگر در برگزاری این رویداد، راه ما را در ایونت مارکتینگ هموارتر کرد. ما در بارجیل فکر می‌کنیم محدودیتی برای شرکت‌ها در صنایع مختلف برای همکاری با یکدیگر وجود ندارد و از همکاری با برندهای دیگر برای برگزاری رویدادهای مشترک در آینده استقبال می‌کنیم. برای برگزاری رویداد مشترک با بارجیل می‌توانید با این شماره تماس بگیرید: 02191300576