قوطی های فلزی یکی از بهترین بسته‌بندی‌ها برای مواد غذایی به شمار می‌روند و مزایای زیادی مانند دوام و مقاومت بالا را فراهم می‌کنند. از این رو ما نیز در بارجیل، آجیل را در بسته‌بندی قوطی فلزی عرضه می‌کنیم تا مشتریان عزیز بتوانند از مزایای آن بهره ببرند.

چنانچه شما هم به دنبال خرید آنلاین آجیل در بسته های مختلف هستید، در ادامه همراه ما باشید تا از مزایای قوطی های فلزی بیشتر صحبت کنیم.

ویژگی ها و مزایای قوطی فلزی برای نگهداری آجیل

مورد اول؛ حفاظت از محصول

در بیشتر موارد گفته می‌شود که مواد غذایی باید به دور از نور خورشید نگهداری شوند، در مورد آجیل هم باید به این موضوع دقت کنید. قوطی های فلزی، مات هستند و اجازه نمی‌دهند نور خورشید به محتویات داخل آن‌ها بتابد. علاوه بر این، فلز قوی است و می‌تواند محتویات داخل را از آسیب دور کند. ظروف فلزی دارای مهر و موم‌های ضد هوا هستند و با استفاده از آن‌ها شما مطمئن می‌شوید که آجیل تا حد امکان، باکیفیت باقی می‌ماند. بسیاری از این قوطی‌ها ظروف استیل ضد زنگ هستند که عایق‌بندی شده‌اند و به مرغوب نگه داشتن آجیل شما برای مدت طولانی‌تر، کمک می‌کند.

مورد دوم؛ دوام بالا

یکی از مزایای استفاده از قوطی های فلزی، دوام آن‌ها است. برخی از مواد بسته‌بندی به مرور زمان خراب می‌شوند. مثلا، کاغذ نازک می‌شود و به راحتی در اثر رطوبت آسیب می‌بیند. پلاستیک‌ها با گذشت زمان، شکسته و چسبناک می‌شوند. به دلیل استحکام و سختی فلز، شما می‌توانید قوطی را سریع‌تر و بدون هدر رفتن محصول پر کنید.

دوام بالای فلز باعث می‌شود هنگام ذخیره‌سازی و حمل و نقل آجیل، به راحتی آن را در ماشین حمل قرار داده و هیچ مشکل فیزیکی‌ای برای آن محصول پیش نیاید. زیرا ساختار قوطی‌ها به گونه‌ای است که می‌توانند بدون آسیب بر روی یکدیگر قرار بگیرند. هنگامی که محصول به دست مشتری می‌رسد، بسته بندی فلزی ماندگاری طولانی‌تری را فراهم می‌کند. در نتیجه آجیل کمتری هدر می‌رود و هزینه‌های فساد محصول هم تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

البته ما پیش‌تر درباره بسته بندی وکیوم نیز مقاله‌ای را به اشتراک گذاشته‌ایم. بسته‌بندی وکیوم نوعی پلاستیک فشرده است که برای مسافرت‌هایی هوایی یا جهت جلوگیری از رسیدن رطوبت به محصولات، بسیار کاربردی محسوب می‌شود.

مورد سوم؛ وزن سبک

برخی از انواع قوطی های فلزی، وزن بسیار کمتری نسبت به سایر مواد دارند. مثلا وزن آن‌ها نسبت به بسته‌بندی‌های شیشه‌ای کمتر است و در منزل شما نیز راحت‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین کاهش وزن به معنای کاهش هزینه‌های حمل و نقل است و مشتریان می‌توانند به راحتی هر مقدار آجیل که نیاز دارند را خریداری کنند.

مورد چهارم؛ دوستدار محیط زیست

این روزها بسیاری از مصرف‌کنندگان مواد غذایی، به دنبال راه‌هایی برای زندگی پایدارتر و سازگار با محیط‌زیست هستند. از آنجایی که فلز به راحتی بازیافت می‌شود و نسبت به پلاستیک خطرات کمتری برای مردم و سیاره‌ها دارد، استفاده از آن برای بسته‌بندی آجیل می‌تواند به شما کمک کند تا کمتر به سیاره زمین آسیب بزنید.

اکثر فلزها به راحتی بازیافت می‌شوند. آلومینیوم و فولاد دو مورد از بازیافتی‌ترین مواد در جهان هستند. به طور کلی، برنامه‌های بازیافت برای قوطی های فلزی، نسبت به شیشه‌ای اهمیت بیشتری دارد. همچنین طبق تحقیقات، انتشار گازهای گلخانه‌ای ناشی از حمل و نقل آلومینیوم، ۷ تا ۲۱ درصد کمتر از پلاستیک و ۳۵ تا ۴۹ درصد کمتر از شیشه است. در نتیجه استفاده از قوطی های فلزی برای آجیل، نه تنها باعث صرفه‌جویی در هزینه، زمان و مشکلات سلامتی شما می‌شود، بلکه از ورود زباله‌های پلاستیکی بیشتر به محل دفن زباله و اقیانوس‌ها جلوگیری می‌کند، زیرا این ظروف دور ریختنی نیستند و سال‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مورد پنجم؛ قابلیت استفاده مجدد

اگر شما هم فردی مصرف‌گرا نیستید و دلتان می‌خواهد که ساده زندگی کنید، این قوطی های فلزی برای شما بهترین گزینه هستند. زیرا می‌توانید پس از تمام شدن آجیل، قوطی را برای نگهداری و ذخیره کردن مواد غذایی دیگر به کار ببرید. ظروف فلزی گزینه‌ای عالی برای نگهداری مواد غذایی خشک هستند. زیرا عایق‌بندی شده‌اند، به این معنی که می‌توانند عمر مفید محتویات آن را افزایش دهند. ظروف فلزی ظاهر بسیار براقی نیز دارند و زیبایی چند برابری ایجاد می‌کنند. شما به راحتی می‌توانید دکور آشپزخانه خود را با این ظروف، زیباتر کنید.

همانطور که گفتیم، ظروف فلزی مات هستند. یعنی بعد از اتمام آجیل می‌توانید از آن‌ها برای نگهداری انواع ادویه و مواد غذایی خشک استفاده کنید. بنابراین ادویه‌های شما به بهترین وجه دور از نور نگهداری می‌شوند. در نتیجه با خرید این قوطی‌های آجیل، هم آجیل مورد نیازتان را تهیه کرده‌اید و هم به آشپزخانه خود ظروف جدیدی را اضافه می‌کنید.

مورد ششم؛ امکان هدیه دادن آجیل

حتما برای شما هم پیش آمده که هنگام انتخاب هدیه، دچار سردرگمی شده باشید. گل، شیرینی یا وسایل خانه اولین چیزهایی هستند که به عنوان هدیه به آن‌ها فکر می‌کنیم. ولی قوطی‌های فلزی با ظاهر شیک و زیبایی که دارند، می‌توانند بسته‌بندی مناسبی را جهت هدیه دادن فراهم کنند.

تزیین زیبای ظروف فلزی، عموما دارای درخشندگی جذابی هستند که با چاپ گرافیکی رنگارنگ همراه است و بر زیبایی محصول می‌افزاید. به همین دلیل، مردم اغلب ترجیح می‌دهند هنگام هدیه دادن از ظروف فلزی استفاده کنند. بنابراین این بار کافیست این آجیل‌ها را با قوطی‌های فلزی خریداری کنید و هدیه‌ای خلاقانه بدهید.

برای مراقبت از محیط‌زیست؛ برای محافظت از خودمان

با توجه به نکات گفته شده، استفاده از قوطی های فلزی جهت نگه داری آجیل، ایده بسیار جالب و خلاقانه‌ای است. با این کار نه تنها ماندگاری محصول بالا می‌رود، بلکه نیازی به خرید ظروف آشپزخانه بیشتر هم ندارید. در عین حال از محیط‌زیست نیز محافظت می‌کنید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم جهت خرید آنلاین آجیل در بسته‌بندی‌های فلزی با بارجیل در ارتباط باشید. ما در بارجیل شرایطی را فراهم کرده‌ایم که متنوع‌ترین آجیل را در کمترین زمان و راحت‌ترین شکل ممکن خریداری کنید.