آجیل یکی از مهمترین خوراکی های سفره هفت سین و شب عید است. هر سال اواخر اسفند مردم به فکر خرید آجیل هستند و برخی هم زمان بیشتری را برای آن در نظر می‌گیرند. زیرا متاسفانه گاهی آجیل‌ها کیفیت خوبی ندارند و طعم‌شان اصلا مناسب برگزاری مهمانی نیست. اما این پروسه بسیار وقت‌گیر است و در شلوغی شب عید واقعا سخت به نظر می‌رسد. از این رو ما به شما پیشنهاد می‌کنیم به فکر خرید اینترنتی آجیل و خشکبار باشید. شما می‌توانید با سفارش آنلاین آجیل عید از بارجیل، در وقت خود صرفه‌جویی کنید و از ترافیک و گشتن در فروشگاه‌ها نیز به دور باشید.

البته، مزایای خرید اینترنتی آجیل عید بیشتر است و ما در این مطلب قصد داریم به بررسی آنها بپردازیم تا پس از طی کردن قدم اول و دانستن اینکه آجیل شب عید شامل چیست؟ بتوانید به بهترین روش آن را تهیه کنید. در ادامه همراه وبلاگ بارجیل باشید و با این مزایا آشنا شوید.

۱٫ خرید عمده

اگرچه رفتن به فروشگاه و انتخاب یک قوطی بادام هندی ممکن است آسان و ساده به نظر برسد، اما خرید آجیل به صورت عمده گزینه بهتری است. آجیل‌های فله معمولا در مقایسه با آجیل‌های بسته‌بندی شده‌ی داخل فروشگاه تازه‌تر می‌مانند. بنابراین اگر از افرادی هستید که در شب عید مهمانان زیادی دارید، از طریق خرید آنلاین آجیل را به صورت عمده خریداری کنید.

۲٫ تحویل در منزل

خرید کالاهای آنلاین زندگی مشتریان را راحت‌تر کرده است، زیرا می‌توانند هر چیزی را که می‌خواهند از هر کجا و در هر زمان بخرند. وب‌سایت‌هایی که آجیل را به‌صورت آنلاین می‌فروشند، استرس مشتری را از بین می‌برند. زیرا می‌توانند به راحتی آجیل‌ها را در خانه خود بخرند.

از این رو، یکی از مهمترین دلایل خرید اینترنتی آجیل و خشکبار، دریافت در درب منزل است. شما مجبور نیستید بیرون بروید و انواع آجیل را در فروشگاه جستجو کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بهترین آجیل‌ها را به صورت آنلاین سفارش دهید و بدون اینکه بیرون بروید، آنها را درب منزل تحویل بگیرید.

۳٫ قیمت مناسب

بسیاری از ما احساس می‌کنیم که خرید حضوری آجیل برای ما مقرون به‌صرفه‌تر است، ولی باید بدانید راز خرید آنلاین این است که شما مجبور نیستید بیشتر هزینه کنید. زیرا در مقایسه با قیمت‌های موجود در خرده فروشی‌ها می‌توانید خرید آجیل باکیفیت و ارزان را به صورت آنلاین انجام دهید.

از طرفی مجبور نیستید برای یافتن بهترین کیفیت چندین مغازه را جستجو کنید و هزینه رفت و آمد شما بیشتر شود. مثلا برای خرید ارزان ترین پسته از بارجیل، کافیست وارد سایت شوید و پس از جستجوی قیمت‌ها، محصول مد نظر خود را تهیه کنید.

۴٫ فرآیند آسان

مزایا و فواید خرید آنلاین از بارجیل

گاهی مردم فکر می‌کنند خرید آنلاین آجیل شب عید سخت است و باید فرآیند سختی را بگذارنند. ولی اصلا اینطور نیست، اتفاقا خرید اینترنتی فرآیند بسیار ساده‌ای دارد. مردم می‌توانند بدون وجود هیچ واسطه‌ای و تنها با چند کلیک خرید خود را انجام دهند.

۵٫ بسته‌بندی سفارشی

امروزه تعدادی وب‌سایت وجود دارند که بسته بندی های سفارشی آجیل را با توجه به نیاز مشتریان ارائه می‌دهند. برای مثال در بارجیل شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از بسته‌بندی‌های قوطی فلزی، قوطی مقوایی، وکیوم یا پاکت زیپ‌دار را انتخاب کنید. در ضمن بسته‌های کادویی نیز در سایت ارائه می‌شوند و می‌توانید با خرید آجیل آنلاین شب عید، آنها را داخل بسته زیباتری بخرید.

۶٫ کیفیت عالی

خوردن آجیل بهترین راه برای حفظ سلامتی شماست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بهترین و باکیفیت ترین آجیل‌ها را به صورت آنلاین خریداری کنید و آنها را درب محل کار یا محل زندگی خود تحویل بگیرید.

ممکن است هنگام خرید حضوری آجیل، گزینه‌های محدودی از نظر کیفیت داشته باشید. ولی شما می‌توانید به بارجیل سر بزنید و آجیل مورد نظر را خریداری کنید. برای بررسی کیفیت آجیل در خرید اینترنتی، کافیست نظرات مشتریان را بخوانید یا حتی ابتدا مقدار کمی سفارش دهید. سپس بعد از اطمینان از کیفیت مورد نظر، خرید اینترنتی آجیل عید را به صورت عمده انجام دهید. در ضمن در بارجیل شما می‌توانید از حق استرداد کالا نیز بهره‌مند شوید. 

۷٫ تنوع

در مقایسه با گزینه‌های محدود موجود در فروشگاه، شما می‌توانید از بین تنوع زیادی که به صورت آنلاین در دسترس‌تان است، آجیل خود را تهیه کنید. خرید آنلاین آجیل شب عید این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا از هر نقطه‌ای از ایران هر نوع آجیل را خریداری کنید. پس برای مشاهده تنوع محصولات نیازی به گشتن در چندین فروشگاه نیست. تمام آجیل‌های مورد نظرتان فقط با چند کلیک بر روی صفحه نمایش داده می‌شوند.

۸٫ ارتباط راحت با مشتری

یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی آجیل عید، امکان برقرار ارتباط با پشتیبانی آنلاین است. درگاه‌های اینترنتی آنلاین فروش خشکبار دارای سیستم پشتیبانی مناسب هستند. مشتری می‌تواند با فروشنده تماس گرفته و هر سوالی در مورد محصولی که می‌خواهد بخرد را بپرسد. در ضمن این امکان وجود دارد که مشتریان تمامی اطلاعات مربوط به محصول را به صورت متنی در پایین آجیل مشاهده کنند و سپس دست به خرید بزنند. در حالی‌که در فروشگاه‌های حضوری شاید مشتریان راحت نتوانند راجب هر محصول سوالات مختلفی بپرسند.

خرید آنلاین آجیل از بارجیل

همانطور که مطالعه کردید، این روزها خرید اینترنتی آجیل شب عید بسیار مقرون به‌صرفه‌تر است. در واقع چه به لحاظ صرفه‌جویی در وقت و چه در هزینه، شما نهایتا سود می‌برید. اما باید حتما به فکر یک وب‌سایت معتبر باشید. بارجیل یکی از معتبرترین سایت هایی است که شما می‌توانید با اطمینان کامل محصول خود را به شکل آنلاین سفارش دهید. کافیست همین حالا وارد سایت شوید و هرچه را که می‌خواهید در بسته‌ها و حجم‌های مختلف سفارش دهید.