آجیل یکی از خوراکی‌هایی است که هم برای تنقلات منزل استفاده می‌شود و هم می‌توانید آن را هدیه بدهید. اما در هر صورت داشتن یک جا آجیلی یا ظرف آجیل باعث می‌شود که مهمانی‌های شیک‌تری را برگزار کنید و هدیه‌های جذاب‌تری را کادو ببرید. ما در بارجیل انواع ظروف آجیل را با بهترین قیمت و تنوع بالا عرضه می‌کنیم.

در ادامه همراه وبلاگ بارجیل باشید تا کاربردی ترین آجیل خوری ها را به شما معرفی کنیم.

1. جعبه آسان ریز آجیل

این مطلب را با معرفی جعبه آسان ریز آجیل شروع می‌کنیم، زیرا این جعبه کاربردهای متنوعی دارد و نه تنها برای آجیل، بلکه برای میوه خشک و تنقلات دیگر نیز به کار می‌رود. جعبه‌ها اهمیت ویژه‌ای در نگهداری آجیل برای طولانی مدت در منزل دارند. مزیت جعبه آسان ریز این است که هنگام مصرف می‌توانید آجیل را خیلی سریع و در هر مقداری که می‌خواهید به ظرف مورد نظرتان انتقال دهید. این ظرف از جنس چوب راش و شیشه ساخته شده و مناسب مکانی مثل خانه و دفتر کار است. در ضمن یکی از انواع ظرف آجیل خوری فروشگاهی نیز محسوب می‌شود.

2. آجیل خوری چوبی

استفاده از جعبه چوبی می‌توان مزایای زیادی داشته باشد. زیرا نه تنها می‌توان از آن برای نگهداری محصولات غذایی استفاده کرد، بلکه جنبه دکوری نیز دارد. مثلا می‌توانید آن را در پذیرایی خود قرار دهید و به عنوان جا آجیلی جدید به کار ببرید. جعبه چوبی با درب شیشه ای کشویی یکی از این محصولات است. شما می‌توانید این ظرف را با انواع آجیل پر کنید و روی میز پذیرایی خود قرار دهید. ما در بارجیل این محصول باکیفیت که از چوب راش ساخته شده است را با قیمت مناسب عرضه می‌کنیم.

3. آجیل خوری چوبی در دار کشویی

اگر مهمانان زیادی به خانه شما رفت و آمد می‌کنند، پذیرایی به یک کار دشوار تبدیل می‌شود. شما نمی‌توانید به طور مدام از اتاق نشیمن تا آشپزخانه راه بروید و با یک ظرف برای سرو برگردید. حتی در محل کار خود هم ممکن است به یک آجیل خوری مناسب نیاز داشته باشید. ما در بارجیل برای رفع این مشکل جعبه با سه درب کشویی را به فروش می‌رسانیم تا بتوانید آن را روی میز پذیرایی قرار دهید و مدام بین آشپزخانه و پذیرایی نباشید. خوبی این آجیل خوری چوبی، این است که به چند قسمت مجزا تقسیم شده و می‌توانید هر مدل آجیل را در یک بخش آن قرار دهید.


یک عدد جعبه با سه در کشویی با پیش زمینه سفید

جعبه چوبی با سه در کشویی

ناموجود مشاهده

4. ظرف نگهداری آجیل چند خانه

پیدا کردن یک آجیل خوری چوبی در دار که بتواند نیازهای شما را برآروده سازد و به اندازه کافی جا برای انواع آجیل داشته باشد، کار آسانی نیست. همچنین بهتر است که علاوه بر کاربردی بودن، جعبه زیبا هم باشد. جعبه پذیرایی بارجیل به گونه‌ای طراحی شده است که بتوانید چند آجیل مختلف را برای پذیرایی خود در آن نگهداری کنید. در ضمن، ظاهر آن به قدری زیبا و شیک است که می‌توانید آن را در دید مهمانان قرار دهید. خبر خوب این است که این نوع از ظروف پذیرایی، در سه مدل ۴ خانه، ۹ خانه و ۱۶ خانه عرضه می‌شود. پس به راحتی و بدون نگرانی می‌توانید انواع مغزها و دانه‌ها را درون آن قرار دهید.


جعبه پذیرایی 4 خانه بارجیل

جعبه پذیرایی 4 خانه

814.000 تومان مشاهده

5. ظرف آجیل خوری شیشه ای

آجیل و میوه‌های خشک رنگ‌های جذابی دارند و نگهداری آنها در ظرف خوری آجیل شیشه‌ای می‌تواند تنوع شکل، رنگ و جذابیتی خاص را پدید آورد. این ظرف با آجیل رنگارنگ، به زیبایی آشپزخانه شما کمک می‌کند. ظرف شیشه ای متوسط ​​با در بامبو محصولی است که می‌توانید مقدار زیادی آجیل را در آن قرار دهید و هنگام آماده کردن آجیل برای پذیرایی مشکلی وجود نداشته باشد. این ظروف در عین داشتن ظاهری شیک و مدرن، می‌توانند در هر مکانی قرار بگیرند.  


بانکه شیشه‌ای متوسط با در بامبو بارجیل

بانکه شیشه‌ای متوسط با در بامبو

ناموجود مشاهده

6. سبد حصیری آجیل

چقدر ترکیب دکوراسیون سنتی و مدرن را دوست دارید؟ اگر دکوری مینیمال و مدرن در خانه خود دارید، می‌توانید آن را با یک سبد حصیری همراه کنید. این نوعی طراحی است که امروزه طرفداران زیادی دارد، مخصوصا افرادی که به طراحی منزل خود نگاهی هنری دارند. سبد حصیری بارجیل محصولی زیبا، ساده و بسیار بادوام است که می‌توانید هم به عنوان دکوری و هم به عنوان محصولی کاربردی برای نگهداری آجیل از آن استفاده کنید. سبد حصیری طوری طراحی شده که به راحتی روی میز پذیرایی یا در آشپزخانه قرار بگیرد.

سبد حصیری بزرگ بارجیل

سبد حصیری بزرگ

ناموجود مشاهده

7. ظرف کریستال آجیل

بسیاری از افراد دوست دارند از ظروف شیشه‌ای و کریستالی استفاده کنند که داخل آن قابل مشاهده است. یکی از دلایلی که مردم چنین ظروفی را ترجیح می‌دهند، رنگ و لعابی است که مواد داخل آن می‌توانند به چیدمان و پذیرایی اضافه کنند. ظروف کریستال همانطور که از نامشان پیداست، از کریستال ساخته شده‌اند و می‌توانید آنها را با آجیل، دانه‌ها و میوه خشک پر کنید و روی میز مهمانان قرار دهید. علاوه بر این، ظرف کریستال برای هدیه دادن نیز گزینه خوبی است.

یک عدد ظرف کریستال ورمونت در بسته با پیش زمینه سفید

ظرف کریستال ورمونت

ناموجود مشاهده

8. آجیل خوری چوبی روس

آجیل یکی از خوراکی‌هایی است که می‌توانید آن را هدیه هم بدهید. ولی هدیه باید در ظرفی ریخته شود که زیبا و شیک باشد. این ظرف آجیل چوبی، طوری طراحی شده است که بتوانید آجیل و دانه‌های مختلف را به طور مجزا در آن قرار دهید و به عنوان کادویی به دوستان خود هدیه کنید. در ضمن، کاربرد خانگی هم دارد و یک نوع ظرف شیک و مدرن برای پذیرایی محسوب می‌شود.

آجیل خوری چوبی روس بارجیل

آجیل خوری چوبی روس

ناموجود مشاهده

9. ظرف چوبی حلزونی آجیل

درست است که مهمانی و دورهمی لذت زیادی دارد، اما بعد از رفتن مهمانان زمان زیادی را باید صرف شستن ظروف کنید. بارجیل راه‌حلی را در نظر گرفته تا ظرف کمتری نشسته شود. ظرف چوبی حلزونی بارجیل به گونه‌ای طراحی شده که همزمان بتوانید ۳ نوع آجیل را در ظرف بریزید و در نهایت نگران شستن ۳ ظرف نباشید و یک ظرف را بشویید. با این کار هم ظرف کمتری نشسته می‌شود و هم ظرفی زیبا و مدرن را برای پذیرایی از مهمانان خود انتخاب کرده‌اید.

ظرف چوبی حلزونی بارجیل

ظرف چوبی حلزونی

394.000 تومان مشاهده

10. ظرف آجیل مسی و ظرف آجیل نقره

ظروف مسی و ظروف نقره از جمله محبوب‌ترین و رایج‌ترین ظروفی هستند که در ایران مصرف می‌شوند. این ظروف نه فقط به عنوان وسیله‌ای برای نگهداری خوراکی، بلکه به عنوان ظرفی تزئینی و دکوری برای خانه نیز به کار می‌روند. اگر به طراحی سنتی علاقه دارید، ظروف آجیل مسی و نقره انتخاب مناسبی برای شما محسوب می‌شوند. این ظروف معمولا پایه‌دار و دسته‌دار هستند که این حمل کردن و پذیرایی از مهمانان را آسان‌تر می‌کند. در ضمن، این ظروف با ارزش و قیمتی هستند. بنابراین مخلوط های پذیرایی برای جشن را می‌توانید در این ظروف ارزشمند قرار دهید و میز پذیرایی زیبایی را به وجود آورید.

11. آجیل خوری سرامیکی

ظروف سرامیکی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به فروش می‌رسند و این موضوع کار را برای شما ساده‌تر می‌کند. زیرا می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید و از این ظرف هم برای آجیل و هم برای خوراکی‌های دیگر استفاده کنید. ما در بارجیل انواع ظروف سرامیکی مانند آجیل خوری پرنیا را عرضه می‌کنیم. این ظرف از دو بخش تشکیل می‌شود و می‌توانید در هر قسمت از آن نوعی آجیل قرار دهید. در ضمن برای خوراکی‌های دیگری مثل میوه خشک، شکلات و حتی ماست نیز می‌توانید از این ظرف استفاده کنید. این ظرف با جنس خاص خود، رنگ و لعابی خاصی به میز شما می‌بخشد.

آجیل‌خوری پرنیا سبز بارجیل

آجیل‌خوری پرنیا سبز

346.000 تومان مشاهده

نکات مهم هنگام خرید جا آجیلی

نکات دقت کنید. ممکن است شما همه ظرف‌های موجود در بازار را دوست داشته باشید، ولی لزوما همگی برای شما مناسب نیستند. بنابراین هنگام خرید موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

1. انتخاب ظرف تکی یا سرویس

اولین نکته در خرید آجیل خوری، توجه به تک بودن آن یا انتخاب ظروف ست است. اگر می‌خواهید یک آجیل خوری تک داشته باشید، کار شما خیلی سخت نیست. اما چنانچه هدف شما خرید یک ست یا سرویس است، باید دقت بیشتری داشته باشید. اول اینکه قرار است پول بیشتری بپردازید و اینکه باید ظروف آجیل به اندازه تعداد مهمانان باشند. مثلا خیلی شیک و جذاب نیست که برای همه مهمانان از ظرف یک جور استفاده کنید و تنها برای یک نفر ظرفی با طرح و مدل متفاوت قرار دهید.

در ضمن، همانطور که مزایای خرید آجیل آنلاین زیاد هستند، از مزایای خرید ظروف به صورت آنلاین هم نباید غافل شوید. شما می‌توانید برای خرید این ظروف به صورت آنلاین اقدام کنید، زیرا خرید اینترنتی به شما کمک می‌کند تا همه مدل‌ها را به شکل یک جا مشاهده و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. بنابراین نیازی نیست که آجیل و ظرف آن را به صورت جداگانه بخرید و زمان زیادی بگذارید، کافیست در منزل خود با چند کلیک آنها را تحویل بگیرید.

2. اندازه و وزن ظرف آجیل

در مرحله دوم جهت انتخاب ظرف آجیل، به اندازه و وزن آن توجه کنید. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم به مقدار آجیلی که قرار است روی میز بگذارید، توجه کنید. البته جدای از این نکته، توجه به سایز آجیل خوری و اندازه میزی که روی آن قرار می‌گیرد نیز بسیار مهم است. یعنی برای میزهای کوچکتر باید از ظروف سایز کوچکتر و برای میزهای بزرگتر از ظروف با سایز بزرگتر استفاده کنید. همچنین باید به وزن محصول حساس باشید. زیرا آجیل آن هم به مقدار زیاد، وزن بالایی دارد و اگر ظرف هم سنگین باشد، شما به راحتی نمی‌توانید آن را جابه‌جا کنید.

3. توجه به جنس آجیل

عامل مهم بعدی در تهیه یک ظرف آجیل خوب و باکیفیت، توجه به جنس آن است، همانطور که مطالعه کردید، این ظروف اغلب از مواد مختلفی مانند چوب، استیل، فلزاتی مثل مس، شیشه، کریستال، چینی و … ساخته می‌شوند.

علاوه بر تاثیر مواد بر قیمت نهایی ظرف، باید به تناسب مواد ظرف آجیل خوری با سایر ظروف سرو نیز توجه داشته باشید. اگر قرار است از کاسه آجیل در کنار ظرف شیرینی کریستالی استفاده کنید، بهتر است که ظرف آجیل شما هم از جنس کریستال باشد.

4. دقت به پایه‌دار و دسته‌دار بودن ظرف

پایه، دسته و درب برای آجیل خوری اهمیت بالایی دارند. شاید فکر کنید که این موضوع به سلیقه شما بستگی دارد، ولی مثلا اگر قرار باشد ظرف بدون درب انتخاب کنید، ممکن است تازگی آجیل را از بین ببرد. در ضمن چنانچه به گرد و غبار و تمیزی خوراکی اهمیت می‌دهید، یک ظرف در کشویی گزینه خوبی است. از طرفی اگر قصد دارید ظرف را مدام جابه‌جا کنید یا برای پذیرایی آن را حرکت بدهید، یک یک ظرف دسته‌دار بخرید.

سوالات رایج درباره خرید آجیل خوری

1. بهترین جنس جا آجیلی چیست؟

ظروف چوبی، استیل، شیشه‌ای و مسی، جزو بهترین جنس‌ها برای جا آجیلی محسوب می‌شوند.

2. چند مدل جا آجیلی داریم؟

آجیل خوری درب دار، آجیل خوری کشویی، جعبه آسان ریز و سبد حصیری از بهترین جا آجیلی ها به شمار می‌روند.