وقتی صحبت از مهمانی می‌شود، پذیرایی و خوراکی معمولا اولین چیزی است که ذهن ما را درگیر خود می‌کند. در این بین انواع آجیل مخلوط، خوراکی‌های خوشمزه‌ای محسوب می‌شوند که در عین سالم بودن، کمک می‌کنند تا میهمانان سرگرمی‌های بیشتری داشته باشند. ما در بارجیل انواع آجیل مخلوط پذیرایی را ارائه می‌کنیم و بدون شک شما می‌توانید به متنوع‌ترین مخلوط آجیل ها دسترسی داشته باشید.

از این رو پیشنهاد می‌کنیم جهت سفارش آنلاین آجیل های مخلوط پذیرایی و آشنایی با مواد تشکیل دهنده آنها، در ادامه مطلب همراه وبلاگ بارجیل باشید.

معرفی انواع آجیل مخلوط پذیرایی

انواع مختلفی از مخلوط‌های پذیرایی وجود دارد به طور مثال آجیل شب یلدا می‌تواند ترکیبات مختلفی داشته‌باشد. ما در ادامه ۸ مورد از پرکاربردترین و متفاوت‌ترین آنها را به شما معرفی می‌کنیم:

۱٫ مخلوط آجیل چهار مغز

مقداری آجیل چهار مغز در یک کاسه

یکی از محبوب ترین انواع آجیل مخلوط، چهار مغز است که می‌توان آن را در موقعیت‌های مختلفی مانند استفاده در انواع سینی مزه به کار برد. آجیل چهار مغز بارجیل از بادام هندی برشته، مغز بادام برشته زعفرانی، پسته اکبری برشته زعفرانی و فندق برشته تشکیل شده است. این آجیل را می‌توانید در انواع میهمانی‌ها و نوروز استفاده کنید و به عنوان مصرف روزانه میل کنید.

۲٫ مخلوط مغزهای برشته و شیرین

این آجیل انواع خشکبار و آجیل خام و برشته را شامل می‌شود و تمامی مغزها بدون پوست هستند. خواص گوناگون این آجیل، آن را به یکی از مقوی‌ترین غذاها تبدیل کرده که مواد مغذی ضروری بدن را در طول روز تامین می‌کند. آجیل برشته و شیرین شامل کشمش سبز، توت خشک، گردو، پسته، بادام، فندق و بادام هندی می‌شود.

۳٫ آجیل مخلوط شش مغز

مقداری آجیل شش مغز در کاسه

یکی دیگر از انواع آجیل مخلوط پذیرایی، آجیل شش مغز است که پسته، مغز بادام و بادام منقا با پوست، مغز فندق، بادام هندی، تخمه جابانی ، تخمه کدو و تخمه محبوبی برشته را شامل می‌شود. این آجیل فواید زیادی برای سلامتی دارد و به دلیل ماهیت انرژی‌زای آن، می‌تواند نقش یک مکمل غذایی برای ورزشکاران را نیز بازی کند. این آجیل سرشار از آنتی اکسیدان‌هایی است که برای جلوگیری از بیماری‌های مختلف، پیری زودرس و بهبود سلامت قلب توصیه می‌شود.

۴٫ مخلوط انواع تخمه

انواع تخمه با پوست در یک کاسه

تخمه جزو بهترین تنقلاتی است که حتما باید در دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی آن را به همراه آجیل‌های دیگر در نظر بگیرید. آجیل تخمه بارجیل مغز تخمه کدوی مرمری، مشهدی و گوشتی، مغز تخمه هندوانه جابانی و مغز تخمه آفتابگردان را شامل می‌شود. این تخمه‌ها بسیار خوشمزه هستند و برای بچه‌هایی که مدام به دنبال انواع تنقلات می‌گردند، مناسب است. زیرا این تخمه‌ها نه تنها ضرر ندارند، بلکه می‌توانند به عنوان مکمل خوراکی هم به حساب آیند.

۲۸ گرم مغز تخم کدو معادل ۱۵۱ کالری دارد و از چربی و پروتئین تشکیل شده است. در ضمن آنتی اکسیدان، آهن، روی، منیزیم و مواد مغذی دیگر زیادی دارد. شواهدی وجود دارد که تخم کدو به پیشگیری از انواع خاصی از سرطان، کاهش علائم بزرگ شدن خوش‌خیم پروستات و مثانه بیش فعال کمک می‌کند. از آنجایی که منبع غنی منیزیم است، مصرف مداوم آن جهت کاهش فشار خون، کاهش سطح قند خون بالا، سلامت قلب و استخوان اهمیت زیادی دارد.

تخمه هندوانه علاوه بر طعم عالی، کالری بسیار کمی دارد. یک مشت بزرگ مغز هندوانه حدود ۴ گرم وزن و حدود ۲۳ کالری انرژی دارد که بسیار کمتر از یک بسته چیپس است. همین مقدار مغز تخمه هندوانه می‌تواند ۲۱ گرم منیزیم را تامین کند که معادل ۵ درصد نیاز روزانه شما است.

در ضمن پیشنهاد می‌شود که از مصرف روزانه تخمه آفتابگردان غافل نشوید، زیرا در به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های شایع مانند بیماری قلبی و دیابت نوع ۲ کمک می‌کند. پس با توجه به این نکات، مغز تخمه بارجیل برای دانش آموزان، ورزشکاران، زنان باردار و حتی افراد مسن مفید است.

۵٫ مخلوط دورهمی

مقداری آجیل پذیرایی در کاسه

حال که صحبت از دورهمی شد، بهتر است در کنار انواع تخمه نیز به فکر مخلوط دورهمی باشید. این مخلوط تنوع بیشتری دارد و افراد بیشتری را راضی نگه می‌دارد. این آجیل حاوی پسته، بادام هندی، بادام زمینی، مغز تخمه، فندق و کشمش است. این مخلوط آجیل را بهتر است در میهمانی‌های خودمانی و جمع‌های دوستانه استفاده کنید. در ضمن شما می‌توانید یکی از بسته بندی های جدید فلزی بارجیل را انتخاب کنید تا این محصولات به صورت سالم و با ظاهری شیک‌تر به دست شما برسند.

۶٫ مخلوط طعم‌های شیرین

مقداری مخلوط آجل شیرین در کاسه

این آجیل مخلوط پذیرایی، طعمی تازه و جذاب دارد و مخصوصا مناسب افرادی است که مزه شیرین را ترجیح می‌دهند. همچنین کاملا بدون نمک است و مغز آن‌ها پوست ندارد. این خواص، آجیل شیرین را به یکی از مغذی‌ترین خوراکی‌ها تبدیل کرده است. گردو، پسته، بادام، فندق، بادام هندی، مویز و کشمش سبز موارد تشکیل‌دهنده این آجیل هستند. آجیل شیرین نه تنها مواد مغذی و انرژی زیادی دارد، بلکه برای نگهداری آن به یخچال نیازی نیست. بنابراین به یک غذای عالی برای طبیعت گردی و فعالیت‌های مشابه نیز تبدیل شده است.

۷٫ مخلوط مغزها

همانطور که از نام این مخلوط آجیل مشخص است، در آن انواع مغزها وجود دارند و به همین دلیل آن را به تنقلاتی بسیار مفید تبدیل می‌کنند. با خرید مخلوط مغز بارجیل، شما می‌توانید مغزهایی مثل مغز بادام، فندق، گردو، آفتابگردان، پکان، مغز پسته، مغز تخمه کدو گوشتی، مغز تخمه مرمری، مغز تخمه محبوبی و بادام هندی را در کنار هم داشته باشید. از این رو این مخلوط برای پذیرایی و میهمانی بسیار مناسب و متنوع محسوب می‌شود.

۸٫ مخلوط طعم‌ها

نهایتا اگر در بین انواع آجیل مخلوط پذیرایی به دنبال موردی متفاوت و خاص هستید، ما به شما مخلوط طعم‌ها را پیشنهاد می‌کنیم. این آجیل از مخلوط طعم‌های شور، شیرین و تند تشکیل شده است و بدون شک طعمی جذاب را به وجود می‌آورد. در مخلوط طعم بارجیل، مغز فندق فلفلی، بادام هندی فلفلی، بادام فلفلی، بادام زمینی روکش‌دار باربکیو فلفلی، آناناس رنگی چیپسی، پاملو چیپسی و کشمش شاهانی به چشم می‌خورد.

خرید انواع آجیل از بارجیل

ما در این مطلب منحصرا به توضیح انواع آجیل مخلوط پذیرایی پرداختیم، ولی در بارجیل شما می‌توانید انواع خشکبار و آجیل را در وزن‌ها و بسته‌بندی‌ها سفارش دهید. جهت خرید کافیست وارد سایت شوید، محصول مورد نظرتان را آنلاین انتخاب کنید تا به صورت رایگان برای شما ارسال شود.