لیست قیمت انواع آجیل عید نوروز

نوروز اولین روز سال خورشیدی، جشن آغاز سال نوی ایرانی‌هاست. واژه نوروز برگرفته از زبان اوستایی است و در کشورهای متعددی چون تاجیکستان، پاکستان، ارمنستان و …. جشن گرفته می‌شود.  به رسم جشن گرفتن سال شمسی، همواره آجیل یکی از تنقلات خوشمزه و در عین حال اصلی سفره هفت سین هر ایرانی بوده است. آجیل نوروز سمبلی از جشن، رزق و روزی و خوشبختی در سال جدید است و مصرف آن در نوروز به عنوان یک سنت قدیمی همواره میان ایرانیان رواج داشته است.

قیمت انواع آجیل به عوامل مختلفی بستگی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کیفیت و نوع آجیل اشاره کرد. محصولات نوروزی بارجیل دقیقا متناسب با این نوروز تهیه شده‌اند. لیست قیمت انواع آجیل عید بسته به مقدار محصول (250 گرم، 500 گرم و 1 کیلوگرم) و نوع بسته‌بندی محصول کاملا متفاوت است و شما می‌توانید با توجه به بودجه و حجم مصرفی خود بهترین آجیل عید نوروز را خریداری کنید.

نحوه خرید آنلاین آجیل عید نوروز

خرید آنلاین بسته آجیل نوروز فرآیند بسیار مهمی است. چرا که انتخاب فروشگاه معتبر که محصولات باکیفیت عرضه کند بسیار  مهم است. بارجیل خرید آنلاین انواع آجیل نوروز را برای شما عزیزان هموار کرده است.

اگر می‌خواهید محصولات نوروزی بارجیل را خریداری کنید، تنها کافی است که به سایت بارجیل مراجعه کرده، سپس به بخش دسته‌بندی محصولات در بالا سمت راست بروید، گزینه مهمانی، پذیرایی و مناسبتی را انتخاب کنید و در آنجا گزینه نوروز را انتخاب کنید.

همچنین اگر که می‌خواهید بسته‌های ویژه محصولات نوروزی بارجیل (بسته نوروزی نوبهار، مخلوط آجیل پنج مغز و …. را خریداری کنید به همان بخش دسته‌بندی محصولات بروید، بخش مهمانی، پذیرایی و مناسبتی را انتخاب کنید. در اینجا سه انتخاب پیش روی شماست. بسته‌های پذیرایی، مهمانی و پذیرایی روزمره و مهمانی و پذیرایی لوکس. هرکدام از این گزینه‌ها بسته‌های ویژه‌ای را متناسب با نوروز و سایر مناسبت‌ها در خود جای داده‌اند.

در نهایت با انتخاب محصول مورد نظر، انتخاب سایز (250 گرمی، 500 گرمی و یک کیلوگرمی) و همچنین نوع بسته‌بندی (پاکت زیپ دار، قوطی مقوایی، قوطی فلزی و وکیوم) گزینه افزودن به سبد خرید را بزنید. برای نهایی کردن خرید لازم است که در سایت عضو شوید. در نهایت با نهایی کردن خرید می‌توانید بسته آجیل نوروز را خریداری کنید.

راهنمای خرید آنلاین آجیل و محصولات نوروزی باکیفیت

خرید آنلاین آجیل و محصولات نوروزی ممکن است به دلیل متنوع بودن این محصولات و اهمیت خاصی که دارند، یک تجربه خرید جذاب باشد. برای خرید اینترنتی بسته آجیل نوروز باید حتما به چند نکته توجه کرد. اولین و مهم‌ترین نکته خرید اینترنتی انواع آجیل نوروز، انتخاب فروشگاه اینترنتی مناسب و قابل اعتماد است. فروشگاه اینترنتی بارجیل یکی از معتبرترین و قابل اعتمادترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید آجیل می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه و خرید از بارجیل تنوع بالایی از آجیل به خصوص آجیل مناسب نوروز و سایر آجیل را انتخاب، نظرات مشتریان را دیده و همچنین مشخصات محصولات را به طور کامل بخوانید.

بارجیل همچنین گزینه‌های پرداخت امن را برای شما فراهم می‌کند. به صورتی که می‌توانید با اطمینان کامل پرداختی خود را انجام دهید. همچنین بارجیل تخفیفات و پیشنهادات ویژه‌ای را به شما می‌دهد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

آجیل عید نوروز شامل چه محصولاتی می‌باشد؟

عید نوروز جشنی است که به عنوان پربارترین و مهم‌ترین جشن ایران به شمار می‌رود. این جشن با شکوه و آراستگی سفره نوروزی همراه است. آجیل مناسب نوروز نقش مهمی در زینت سفره‌های نوروزی دارد و علاوه بر این طعم‌های لذیذ آجیل، نمادهای فرهنگی و سنتی را در بر دارد.

به همین جهت، فروشگاه اینترنتی بارجیل به عنوان بهترین و باکیفیت‌ترین فروشگاه خرید آنلاین آجیل، تنوع بالایی از انواع پکیج‌های نوروزی را برای شما عزیزان فراهم کرده است. خرید اینترنتی بسته آجیل نوروز از بارجیل شامل انواع بسته‌ها می‌باشد که در زیر بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

رنج قیمت خرید اینترنتی آجیل مناسب عید نوروز بسیار متفاوت است و قیمت آن رنج اقتصادی تا مجلل (لوکس) را شامل خواهد شد. البته که قیمت آن در کیفیت آجیل تاثیری نخواهد داشت و علت لوکس بودن آن تنوع بیشتر و سایز بالاتر آجیل است. در زیر به تفاوت مدل‌های مختلف انواع آجیل عید نوروز می‌پردازیم.

بسته آجیل نوروزی مجلل

بسته نوروزی مجلل یکی از بهترین انتخاب‌های پیش رو چه برای سفره هفت سین و چه برای عیدی دادن می‌باشد. این بسته خیال شما را از خرید آجیل در آن شلوغی شب عیدی کاملا از بین می‌برد. چراکه تنوعی بالا از انواع آجیل و بسته‌بندی شیک را ارائه می‌دهد. بسته نوروزی مجلل شامل 250 گرم تخمه جابانی برشته، 500 گرم مخلوط آجیل پنج مغز که ترکیبی از بادام زمینی برشته زعفرانی، مغز فندق برشته زعفرانی، مغز بادام برشته زعفرانی ممتاز، مغز پسته کشیده برشته زعفرانی ممتاز، 500 گرم مخلوط انواع میوه خشک و … می‌باشد.

بسته آجیل نوروزی اطلسی

بسته نوروزی اطلسی مخلوطی کامل و خوشمزه درست مانند عطر گل‌های اطلسی است. بسته نوروزی اطلسی پکیجی کامل از انواع مختلف آجیل شامل 500 گرم مخلوط آجیل چهار مغز خام، 250 گرم مخلوط آجیل برشته پودری، 250 گرم تخمه جابانی برشته، 250 گرم تخمه کدو گوشتی برشته و 500 گرم مخلوط دراژه قهوه است.

آجیل نوروزی زنبق

بسته نوروزی زنبق یکی از پرطرفدارترین و در عین حال خوشمزه‌ترین آجیل‌ها را در خود جای داده است. ترکیبی از 1000 گرم مخلوط چهار مغز تبریزی، 500 گرم مخلوط میوه خشک، 500 گرم برگه قیسی زردآلو ممتاز، 500 گرم دراژه مغز فندق و 250 گرم سنجد را شامل می‌شود.

بسته آجیل نوروزی خنده زمین

یکی از اقتصادی‌ترین و در عین حال باکیفیت‌ترین بسته آجیل نوروز، بسته نوروزی خنده زمین است. دلیل نامگذاری این بسته آجیل، سازگار بودن قوطی‌های این آجیل با طبیعت و قابلیت بازیافت‌پذیری آن است. این بسته ترکیبی از 250 گرم بیسکو دراژه و 500 گرم مخلوط آجیل نوروز که شامل پسته اکبری برشته زعفرانی ممتاز، مغز بادام برشته زعفرانی ممتاز، بادام هندی برشته زعفرانی ممتاز، فندق برشته با پوست، تخمه جابانی برشته و تخمه کدو گوشتی برشته است.

بسته آجیل نوروزی چشم‌ نواز

بسته نوروزی چشم نواز یک گزینه خوشمزه و پرهیجان است که شامل ۵۰۰ گرم تخمه جابانی برشته، ۵۰۰ گرم برگه قیسی ممتاز، ۲۵۰ گرم بیسکودراژه و ۲۵۰ گرم مخلوط آجیل چهار مغز می‌شود. این مخلوط آجیل چهار مغز شامل مغز بادام برشته زعفرانی ممتاز، پسته اکبری برشته زعفرانی ممتاز، مغز فندق برشته ممتاز و بادام هندی برشته زعفرانی ممتاز است. این بسته نوروزی لذیذ به عنوان یک گزینه عالی برای خرید آجیل نوروزی به شما توصیه می‌شود.

بسته آجیل نوروزی وسوسه‌انگیز

این بسته بهترین آجیل نوروز می‌باشد چرا که ترکیبی از خوشمزه‌ترین و وسوسه‌انگیزترین آجیل‌های عید نوروز را شامل می‌شود. بسته نوروزی وسوسه‌انگیز شامل ۵۰۰ گرم دراژه با مغز قهوه، ۵۰۰ گرم مخلوط آجیل نوروزی که محتوای مخلوط آجیل نوروزی شامل پسته اکبری برشته زعفرانی ممتاز، مغز بادام برشته زعفرانی ممتاز، بادام هندی برشته زعفرانی ممتاز، فندق برشته با پوست، تخمه جابانی برشته، تخمه کدو گوشتی برشته، ۲۵۰ گرم مخلوط میوه خشک که شامل انبه خشک ورقه‌ای، خرمالو خشک ورقه‌ای، پرتقال خشک ورقه‌ای، توت فرنگی خشک ورقه‌ای، هلو خشک ورقه‌ای، سیب زرد خشک ورقه‌ای، موز خشک ورقه‌ای، آلو قرمز خشک ورقه‌ای، کیوی خشک ورقه‌ای، گلابی خشک ورقه‌ای و سیب ترش خشک ورقه‌ای است.

بسته آجیل نوروزی سوسن

بسته نوروزی سوسن درست مانند بسته نوروزی خنده زمین از اقتصادی‌ترین آجیل‌های نوروزی به شمار می‌روند. این بسته شامل ۵۰۰ گرم مخلوط دورهمی، ۲۵۰ گرم تخمه کدو برشته مشهدی و ۲۵۰ گرم دراژه شکلات با مغز زرشک می‌باشد.

بسته آجیل نوروی لاله

بسته نوروزی لاله در بارجیل به منظور بهبود انرژی و زینت دادن به سفره هفت‌سین نوروزی با رنگ و بوی ایرانی طراحی و تهیه شده است. این بسته شامل ۲۵۰ گرم دراژه با مغز قهوه و ۵۰۰ گرم مخلوط آجیل نوروز است که ترکیبی منحصر به فرد از پسته اکبری برشته زعفرانی ممتاز، مغز بادام برشته زعفرانی ممتاز، بادام هندی برشته زعفرانی ممتاز، فندق برشته با پوست، تخمه جابانی برشته و تخمه کدو گوشتی برشته را شامل می‌شود. بسته نوروزی لاله دارای دو محصول جذاب است، مخلوط آجیل نوروز که در قوطی زیبای فلزی بسته‌بندی شده و دراژه مغز قهوه که در قوطی مقوایی زیبا تقدیم شما می‌شود.

خرید بسته آجیل نوروزی نرگس

با نو شدن سال، چه چیزی خبر از نو شدن سال می‌دهد؟ احتمالاً هرکدام از ما چیزی در اطراف خود داریم که با نگاه کردن به آن، احساس می‌کنیم سال برایمان تازه شده است. نرگس، یکی از آن گل‌هایی است که نماد و نشانه آغاز فصل بهار محسوب می‌شود. فروشگاه اینترنتی بارجیل برای شما بسته نوروزی نرگس را تدارک دیده است، تا با نگاه به آن، سال برای شما نو شود، غم و اندوه‌ها پراکنده شده و شما برای لحظات خوب و نوآورانه آماده شوید. ۵۰۰ گرم مخلوط چهار مغز، ۵۰۰ گرم تخمه جابانی برشته، ۵۰۰ گرم بیسکودراژه محتویات بسته نوروزی نرگس را شامل می‌شود.