با فرا رسیدن عید نوروز، فعالیت مردم بیشتر می‌شود و همه چشم به راه کارهای آخر سال خود هستند. یکی از اصلی‌ترین کارهای پایان سال، خرید اقلام ضروری برای پذیرایی از مهمانان در تعطیلات عید است. در این میان، آجیل شب عید یکی از اصلی‌ترین محصولاتی است که در همه سفره‌های هفت سین دیده می‌شوند. اما با توجه به تغییرات قیمت آجیل شب عید در سال‌های اخیر، قیمت خرید آن به یکی از دغدغه‌های اصلی مردم تبدیل شده است. شما با اطلاع از محدوده قیمت‌ها و با پیدا کردن باکیفیت‌ترین و ارزان‌ترین محصول، می‌توانید نوروز خود را به خوبی برگزار کنید.

ما نیز در این مطلب قصد داریم قیمت آجیل شب عید ۱۴۰۳ بارجیل را به شما اعلام کنیم و می‌گوییم چرا آجیل را آنلاین بخریم؟ در ادامه همراه ما باشید.

قیمت آجیل شب عید اعلام شد!

پیش از آنکه به بررسی قیمت آجیل عید بپردازیم، باید بدانید که آجیل شب عید شامل چیست؟ البته که هر کدام از این محصولات خواص منحصر به فرد خودشان را دارند و شما می‌توانید بر اساس ذائقه خود و مهیمانان‌تان آنها را خریداری کنید.

در یکی دو سال اخیر شاهد افزایش شدید قیمت کالاهای اساسی بودیم. طبیعتا تورم در قیمت آجیل های شب عید نیز منعکس شده است. این موضوع باعث شده تا مردم آجیل را با احتیاط بیشتری خریداری کنند و روی قیمت‌ها حساس باشند. اما بارجیل همیشه سعی در ارائه راهکارهای مختلف داشته است تا تمامی اقشار با هر درآمدی موفق به سفارش آجیل شب عید از بارجیل شوند و سفره‌ای جذاب داشته باشند.  

یکی از این راهکارها ارائه طیفی وسیعی از محصولات مختلف با قیمت‌های متفاوتی است که امکان خرید آجیل را برای همه افراد با بودجه‌های گوناگون فراهم می‌کند. نکته کلیدی در این مورد توجه به کیفیت آجیل است که اولویت اول بارجیل است. این بدان معناست که آجیل‌ها در هر قیمتی از کیفیت مناسب برخودار هستند. ما در ادامه قیمت برخی از محبوب ترین آجیل های شب عید را با شما به اشتراک می‌گذاریم:

۱٫ پسته اکبری برشته ممتاز

پسته اکبری به دلیل طعم و فواید جذاب و همچنین ظاهر جذابش یکی از گران ترین انواع پسته است. این پسته رنگ زیبایی دارد، از نظر ظاهری کشیده و به طور کلی بزرگتر از سایر انواع پسته است. تفت دادن پسته آن را خوش طعم‌تر و بافت آن را جذاب‌تر می‌کند. پسته علاوه بر طعم لذیذش، سرشار از فواید برای سلامتی است و تنها آجیل غنی از مواد مغذی کاروتنوئیدی است. بنابراین می‌تواند با ابتلا به بیماری‌های چشمی مانند سرطان و آب مروارید مبارزه کند. شما می‌توانید برای سفارش آنلاین پسته اکبری در سایت بارجیل اقدام کنید. همچنین در وبلاگ بارجیل راهنمای انتخاب پسته مرغوب و ممتاز را آورده‌ایم تا با مطالعه آن می‌توانید بهترین گزینه را خریداری کنید.

۲٫ فندق برشته با پوست

اگر شما هم در حال چک کردن قیمت آجیل عید امسال هستید، از بررسی قیمت فندق غافل نوشید. فندق با طعم و خواص مطبوعش جای خود را در هر نوع آجیلی پیدا کرده است. اگر به دنبال رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن هستید، حتما فندق را در برنامه غذایی خود قرار دهید. زیرا فندق حاوی چربی‌ها، کالری‌های سالم و مواد مغذی ضروری برای کاهش وزن است. شما می‌توانید برای سفارش آنلاین فندق برشته اقدام کنید و آن را در وزن‌های مختلف بخرید.

۳٫ بادام هندی زعفرانی

بادام هندی یکی از محبوب‌ترین محصولاتی به شمار می‌رود که در محتویات آجیل شب یلدا و نوروز پای ثابت سفره‌ها است. شما می‌توانید این دانه‌ها را به اشکال مختلف از خام تا بو داده با گلپر، نمکی و … سفارش دهید. یکی از انواع خوشمزه آن، ادویه معروف و محبوب ایرانی، بادام هندی زعفرانی است. این دانه‌ها به طور گسترده در دستور العمل‌های دسرها استفاده می‌شوند و می‌توانید به طور جداگانه برای آجیل شب عید آنها را خریداری کنید. در سایت بارجیل مدل زعفرانی و محبوب آن را می‌توانید در بسته‌بندی و وزن‌های مختلف تهیه کنید.

۴٫ آجیل مخلوط نوروز

در کنار تمام مغزها و دانه‌ها، نزدیک نوروز همه افراد دنبال قیمت آجیل مخلوط عید هستند. زیرا آجیل مخلوط بسیار خوشمزه است و با ذائقه همه سنین سازگاری دارد. آجیل مخلوط نوروز بارجیل شامل پسته اکبری برشته زعفرانی، بادام هندی زعفرانی برشته، مغز بادام برشته زعفرانی و فندق برشته با پوست، تخمه جابانی برشته و تخمه کدو تنبل برشته می‌شود. قیمت آجیل مخلوط شب عید ۱۴۰۱ در بسته‌بندی و حجم‌های مختلف به فروش می‌رسد.

۵٫ تخمه کدو گوشتی کم نمک

وقتی صحبت از مهمانی و دورهمی می‌شود، تخمه جزو تنقلات اصلی برای سرگرمی هنگام صحبت کردن و فیلم دیدن محسوب می‌شود. برای نوروز ما معمولا به سراغ تخمه کدو تنبل می‌رویم و طرفداران بیشتری دارد. تخمه کدو سرشار از مواد مغذی و منبعی غنی از ویتامین‌هایی مانند B1 و C است که وجود این مواد مغذی در کنار طعم معطر، تخمه کدو را به یک تنقلات لذیذ و سالم تبدیل کرده است. اگر شما هم به فکر سفارش آنلاین تخمه کدو هستید، در بارجیل این تخمه خوشمزه در انواع و طعم‌های مختلف به فروش می‌رسد. کافیست به سایت ما مراجعه کنید و طعم مورد علاقه خود را سفارش دهید.

۶٫ مخلوط انواع کشمش

کشمش نه تنها خواص فراوانی دارد، بلکه در کنار چای بسیار خوشمزه می‌شود. همچنین می‌توانید انواع کشکمش را در شب عید به همراه آجیل شور خود قرار دهید، زیرا ترکیب کردن مزه شور و شیرین طعمی جذاب را برای شما فراهم می‌کند. در بارجیل انواع کشمش به صورت جداگانه و مخلوط به فروش می‌رسد.

خرید بهترین و باکیفیت ترین آجیل ها از بارجیل

ما در این مطلب قیمت برخی از پرطرفدارترین آجیل های شب عید را با شما به اشتراک گذاشتیم. در بارجیل کامل‌ترین انواع آجیل در بهترین طعم‌ها به فروش می‌رسند و به طور رایگان به همه شهرهای ایران ارسال می‌شوند. بنابراین دیگر نیازی نیست به صورت حضوری فروشگاه‌های مختلف را بررسی کنید تا محصول مورد نظرتان را پیدا کنید. بلکه ما خاص‌ترین طعم‌ها را در بارجیل ارائه می‌دهیم، طعم‌هایی که شاید در فروشگاه‌ها به صورت حضوری نتوانید آنها را به راحتی در یک مکان پیدا کنید.

تمامی آجیل ها تازه هستند و هیچ نگرانی بابت کیفیت آنها نخواهید داشت. همچنین این امکان فراهم است که محصول مورد نظر خود را در یکی از بسته‌های شیک قوطی فلزی، وکیوم، پاکت زیپ‌دار یا قوطی مقوایی تهیه کنید. برای اطلاع از نرخ آجیل شب عید، کافیست روی هر کدام از محصولات کلیک کنید تا تمامی اطلاعات آن در اختیار شما گذاشته شوند.