آجیل یکی از خوشمزه‌ترین و پرطرفدارترین خوراکی‌هایی است که در اکثر میهمانی‌ها و مناسب‌های ایرانی دیده می‌شود. آجیل سرشار از خواص است و بهترین گزینه برای جایگزین شدن با تنقلات ناسالمی مانند چیپس و پفک به حساب می‌آید. میان وعده های مغذی کم کربوهیدرات باعث می‌شوند تا شما سریع‌تر سیر شوید و در عین حال از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی بهره ببرید.

ما در بارجیل متنوع‌ترین مخلوط‌های مناسبتی را برای شما فراهم کرده‌ایم تا با خرید آنها بتوانید از میهمانی‌های خود لذت بیشتری ببرید. در ادامه همراه وبلاگ بارجیل باشید تا این مخلوط های مناسبتی را به شما معرفی کنیم.

۱٫ مخلوط رمضان

هر سال نزدیک به ماه رمضان اکثر مردم به فکر خرید خوراکی و تنقلات مناسب برای این ماه هستند. آجیل یکی از بهترین مواردی است که به روزه‌داران کمک می‌کند تا در طول روز انرژی خود را حفظ کنند و دیرتر گرسنه شوند. علاوه بر این، آجیل مواد مغذی بدن را تامین می‌کند و از ضعیف شدن شما در این یک ماه جلوگیری می‌کند. مخلوط رمضان بارجیل شامل مغز پسته، مغز بادام، آناناس چیپسی، سویا، مغز تخمه کدو مرمری، نارگیل چیپسی، کشمش شاهانی و گوجی بری می‌شود.

۲٫ مخلوط جام جهانی

چهار کاسه پر از پسته، بادام زمینی، بادام و تخمه کدو

خوب است بگوییم که تماشای مسابقات ورزشی مخصوصا جام جهانی، بدون خوردن تنقلات و آجیل، لذت و هیجان زیادی ندارد. معمولا انواع تخمه برای این مناسبت‌ها پیشنهاد می‌شوند، ولی مخلوطی از آجیل‌ها می‌تواند کمی جذاب‌تر باشد. از این رو ما در بسته جام جهانی بارجیل، پسته فندقی برشته زعفرانی، تخمه کدو گوشتی برشته، آجیل مخلوط دو آتشه و بادام زمینی باپوست را قرار داده‌ایم تا لذت دورهمی شما را چندین برابر کنند.

۳٫ مخلوط نوروز

مقداری پسته، بادام هندی، فندق با پوست و تخمه ژاپنی

وقتی از مخلوط های مناسبی صحبت می‌شود، بدون شک به آجیل شب عید و نوروز هم فکر می‌کنیم. این مخلوط می‌تواند با توجه به سلیقه و ذائقه هر خانواده‌ای متفاوت باشد. ولی ما در بارجیل ترکیبی از پسته اکبری برشته زعفرانی، بادام هندی برشته زعفرانی، مغز بادام برشته زعفرانی و فندق برشته با پوست، تخمه جابانی برشته و تخمه کدو گوشتی برشته را قرار داده‌ایم. این مخلوطی متنوع است و نیازهای انواع سلیقه‌ها را برآورده می‌کند.

۴٫ خنچه عروس

در ایران اکثر شهرها مراسم‌های خاصی را برای تازه عروسان خود برگزار می‌کنند. در این مراسم‌ها هدایایی ارائه می‌شوند و در بعضی از آنها آجیل پای ثابت خوراکی‌ها است. یلدا نامی است که با جشن و عروسی‌ها گره خورده، بنابراین شما نیز می‌توانید برای نو عروس خود آجیل شب یلدا هدیه ببرید. ما نام این بسته را خنچه عروس گذاشته‌ایم و آن را با مخلوطی از آجیل و خشکبار رنگارنگِ شیرین و شور ترکیب کرده‌ایم. خوراکی‌هایی مثل یلدا، قیسی کیوبی، نقل بادامی، تخمه جابانی و باسلوق ترکیبات این مخلوط هستند.

۵٫ مخلوط چهار مغز تبریزی

4 ردیف پسته، بادام، بادام هندی

در میان تنقلات مختلفی که روزانه می‌توانیم مصرف کنیم، گزینه‌های زیادی وجود ندارد که در دسته غذاهای سالم قرار گیرند. همیشه ما به دنبال خوراکی‌هایی هستیم که در عین سیرکنندگی، خوشمزه و سالم هم باشند. اما آجیل چهار مغز تبریزی یکی از تنقلاتی است که می‌تواند هم میان وعده‌ی روزانه شما باشد و هم آن را برای مناسبت‌های خود خریداری کنید.

آجیل چهارمغز بارجیل با دارا بودن پسته اکبری، مغز بادام، بادام منقا با پوست و بادام هندی، یکی از پرطرفدارترین آجیل‌ها محسوب می‌شود. در کشور ما در مناسبت‌های سنتی مختلف مانند عید نوروز، اعیاد مذهبی، شب یلدا و … برگزار می‌شوند و ترکیب این آجیل با خوراکی‌های دیگر می‌تواند گزینه خوبی باشد.

هر یک از این آجیل‌ها دارای خواص منحصر به فرد و مفیدی هستند که در مجموع آنها را به یک نوع مقوی و مفید تبدیل می‌کند. سطوح بالای آنتی اکسیدان این مخلوط را به یک سپر محافظتی در برابر بیماری‌هایی مانند سرطان تبدیل می‌کند. از دیگر مزایای چهار مغز تبریزی می‌توان به بهبود عملکرد مغز و قلب اشاره کرد.

۶٫ شاخه نبات یلدا

علاوه بر نوعروس‌ها، شما می‌توانید ترکیبات آجیل یلدا را در بسته‌های تزئینی خریداری کرده و برای عزیزان خود هدیه ببرید. همچنین می‌توانید مخلوط‌های خوشمزه را برای مهمانان خود خریداری کنید. در مخلوط شاخه نبات، پنج مغز با ترکیب شیرین و شور در اختیارتان قرار گرفته تا طعم زندگی را به شما یاد آوری کند. علاوه بر پنج مغز، برگه قیسی زردالو اعلا و مخلوط دراژه را هم در این بسته قرار داده‌ایم.

۷٫ مخلوط چهارشنبه سوری

یک کاسه پر از پسته، کشمش، فندق با پوست، تخمه

از قدیم الایام در چهارشنبه سوری‌ها ایرانیان دور هم جمع می‌شدند و ساعات زیادی را به گفتگو و صحبت می‌پرداختند. در بین تمام این جمع‌ها، آجیل و تنقلات چیزی‌هایی هستند که اصلا فراموش نمی‌شوند. ما در بارجیل مخلوطی کاربردی، متنوع و کامل را برای چهارشنبه سوری‌های هر ساله شما تهیه کرده‌ایم.

پسته احمدآقایی برشته زعفرانی، فندق با پوست برشته، مغز بادام خام، مغز بادام زمینی برشته، نخودچی برشته، برگه شفتالو، نقل یاس، کشمش سبز و کشمش شاهانی، ترکیبات داخل این بسته هستند.

۸٫ باغ نشاط

چند کاسه پر از انواع تخمه، کشمش، نخود و مغزها

یکی از جدیدترین انواع مخلوط هایی که ما در بارجیل ارائه می‌دهیم، مخلوط هایی الهام گرفته از باغ‌های ایرانی هستند. مثلا در باغ نشاط، تخمه کدو، تخمه جابانی، نخودچی، کشمش سبز، بادام زمینی، پسته، بادام هندی، تخمه آفتابگردان و بلوبری را باهم ترکیب کرده‌ایم. این مخلوط رنگارنگ را اگر در کاسه‌های مختلف بریزید، مانند باغی پر از درخت و گل‌های مختلف دیده می‌شود.

خرید انواع مخلوط های خوشمزه از بارجیل

ما در این مطلب فقط برخی از مخلوط های مناسبتی را به شما معرفی کردیم. در بارجیل بیش از ۳۰ مخلوط مناسبتی در بسته بندی‌های مختلف ارائه می‌شوند. برخی از مخلوط‌ها در بسته‌های هدیه‌ای قرار دارند و شما می‌توانید آنها را به عزیزان خود هدیه دهید.

جهت سفارش و مشاهده مخلوط های بیشتر، کافیست وارد سایت شوید و محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. تمام محصولات به صورت رایگان به سراسر ایران ارسال می‌شوند و برای سفارش‌های عمده و بیش از حد تعیین شده نیز می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۰۵۷۶ تماس بگیرید.