ولنتاین یک روز خاص برای عاشقان است و همه سعی می‌کنند عشق خود را به بهترین شکل ممکن ابراز کنند. با نزدیک شدن به روز ولنتاین، اولین چیزی که به ذهن همه می‌رسد، خرید هدایای ولنتاین است. مطمئنا همه دوست دارند برای این روز هدیه‌ای متفاوت، رمانتیک و البته مناسب بخرند.

ما در این مطلب سعی کرده‌ایم مجموعه‌ای از کادو ولنتاین برای پسر و کادو ولنتاین برای دختر را به شما ارائه دهیم تا سریع‌تر تصمیم بگیرید. در ادامه همراه وبلاگ بارجیل باشید.

تاریخچه ولنتاین؛ غم‌انگیز و آموزنده

شاید بسیاری از ما هم اطلاعی از تاریخچه ولنتاین نداشته باشیم. این می‌تواند طبیعی باشد اما اگر بدانیم روز ولنتاین چه تاریخ جذابی دارد شاید علاقه ما به این روز بیش از پیش شود.
روایت کاملا دقیقی از تاریخچه ولنتاین در دست نیست اما در خیلی از سرگذشت‌ها می‌گویند چندین شهید مسیحی به نام ولنتاین وجود داشت. این روز ممکن است نام خود را از کشیشی گرفته باشد که در حدود سال 270 پس از میلاد توسط امپراتور کلودیوس دوم گوتیکوس به قتل رسید.

بر اساس افسانه‌ها، کشیش نامه‌ای را با عنوان « از طرف ولنتاین تو» به دختر زندانبانش که با او دوست شده بود و طبق برخی روایت‌ها آن دختر از نابینایی شفا یافته بود، فرستاد. منابع دیگر اعتقاد دارند که این اسقف قدیس ولنتاین ترنی بود که این تعطیلات برای او نامگذاری شد، اگرچه ممکن است این دو قدیس در واقع یک نفر بوده باشند. کسی چه می‌داند؟ یکی دیگر از افسانه های رایج بیان می کند که ولنتاین قدیس از دستورات امپراتور سرپیچی کرد و باعث می‌شد تا زوج مخفیانه ازدواج کنند تا شوهران خود را از جنگ نجات دهند. به همین دلیل است که روز جشن او با عشق همراه است.

کادو روز ولنتاین چی بخرم؟

با شنیدن بهترین کادو ولنتاین، اکثر افراد به یاد خرس عروسکی قرمز، شکلات قهوه‌ای تلخ یا سفید شیرین، گل رز پیچیده شده در زرورق طلایی یا براق می‌افتند. ولی این واقعیت که روز ولنتاین پر از خرس‌های عروسکی قرمز و شکلات است، نباید باعث شود که فکر کنید حتما باید همان هدیه را برای فردی که دوست دارید، بخرید. مثلا شاید این هدیه برای یک خانم 18 تا 25 ساله جالب و زیبا باشد، اما برای مرد بالای 35 سال چندان جذاب نباشد.

در ضمن، شما می‌توانید به کاربردی بودن کادو هم دقت کنید. یعنی با یک تیر دو نشان بزنید، هم یک کادو ولنتاین لاکچری و شیک بخرید و هم هدیه‌ای بخرید که همسر یا دوست شما بتواند از آن در زندگی روزمره استفاده کند. البته تمام این‌ها به سلیقه شما و پارتنرتان بستگی دارند. بنابراین در ادامه ما لیستی از هدایای متنوع و خاص برای ولنتاین را معرفی می‌کنیم.

انواع باکس شکلات برای کادو ولنتاین

باکس‌های متفاوتی از شکلات وجود دارد که می‌توانیم آن‌ها را به مناسبت ولنتاین تهیه کنیم. اما تقریبا تم رنگ همه آن‌ها از قرمز تشکیل شده است که باعث می‌شود یادآور عشق و شور باشد و زندگی.

1-باکس شکلات m&m

m&m یکی از برندهای معروف شکلات و اسمارتیز است که طعم بسیار خوشحال کننده و تازه‌ایی دارد. اگر مایل هستید که یک باکس شکلات m&m به محبوب‌تان ارایه دهید باید بگوییم انتخاب بسیار مناسبی انجام دادید. از شکلات فروشی‌ها می‌توانید بخواهید که در یک جعبه شیک و عاشقانه یک باکس شکلات m&m برای شما تهیه کنند.

2-باکس شکلات اسنیکرز

اسنیکرز این شکلات خوشمزه آمریکایی تولید شرکت مارس است، یکی از محبوب‌ترین شکلات‌های در سراسر جهان است که همه را شیفته خودش کرده. پس طبیعی است که ما در ولنتاین بخواهیم یک باکس شیک و آنتیک از آن را به همراه شکلات‌های همچون کیندر، مارس و کیت کت هدیه دهیم. اگر در باکس شکلات خودمان یک اسب تک شاخ هم برای کادو قرار دهیم یکی از خاص‌ترین باکس‌هایی می‌شود که می‌توانیم در ولنتاین به دیگران هدیه دهیم.

3- باکس دراژه

یک هدیه خاص ولنتاین باید نماد واقعی این روز باشد. نمادی از عشق از دوست داشتن و از صمیمیت. بارجیل محصولی را دارد که به راستی یک هدیه خاص است. هم خوشمزه است و هم زیبا و هم رنگارنگ. جعبه دراژه‌های رنگارنگ بارجیل همان هدیه‌ی خاصی است که می‌توانید برای ولنتاین امسال در نظر بگیرید. دراژه هم خوشمزگی شکلات را دارد و هم طعم خاص آجیل‌ها. بدیهی است که میکس این دو یک طعم درخشان و ماندگار خلق کند.

ایده هدیه روز ولنتاین برای پسر

خرید کادو ولنتاین برای مردان، به سن و سلیقه او بستگی دارد. با این حال ما چند مورد را معرفی می‌کنیم که هر سلیقه و سنی را راضی نگه می‌دارند. این موارد عبارتند از:

1. هدفون بی سیم

یک هدفون بی سیم و یک عکس قلب در وسط آن

به سختی می‌توانید آقایی را پیدا کنید که از هدفون بی سیم استفاده نکند یا  از دریافت آن هیجان زده نشود. اگر دوست یا شریک زندگی شما اهل بازی‌های کامپیوتری است، داشتن هدفون‌های بی سیم با کیفیت می‌تواند او را بسیار خوشحال کند. هدفون های بی سیم با قیمت‌های مختلفی در بازار موجود هستند و با توجه به قیمت آن‌ها قابلیت‌های متفاوتی دارند. حتی اگر دوست شما اهل بازی نیست، باز هم این محصول می‌تواند یک انتخاب عالی برای هدیه ولنتاین باشد. گوش دادن به موسیقی، برقراری تماس اینترنتی و تماشای فیلم تنها چند نمونه از کارهایی است که می‌توانند با هدفون انجام دهند.

2. عینک آفتابی

همه مردان به زیبا بودن اهمیت می‌دهند. یکی از لوازم جانبی که می‌تواند استایل هر مرد یا زنی را تغییر دهد، عینک آفتابی است. عینک آفتابی می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای هدیه ولنتاین باشد. البته در هنگام خرید عینک باید به فرم صورت فردی که می‌خواهید برایش هدیه بخرید، توجه کنید. همچنین می‌توانید از عینک آفتابی قبلی او کمک بگیرید تا متوجه شوید که او کدام استایل را بیشتر دوست دارد. عینک آفتابی نیز در برندها و قیمت‌های مختلف موجود است. بسته به بودجه خود می‌توانید عینکی شیک برای همسر یا دوست خود بخرید.

3. هودی مردانه

ویژگی خوب هودی این است که می‌توان از آن در فصل بهار و همچنین زمستان استفاده کرد. هودی‌های مردانه با رنگ‌ها و طرح‌های متنوع در بازار وجود دارند که می‌توانند هر سلیقه‌ای را راضی کند. با خرید هودی، لباسی کاربردی و جذاب کاده داده‌اید. در ضمن، هودی‌ها را می‌توان در خانه، هنگام پیاده روی و ورزش از آن استفاده کرد. پس نگران نباشید، هیچ آقایی از دریافت هودی به عنوان هدیه روز ولنتاین دلخور نمی‌شود.

4. ساعت و مچ بند هوشمند

یکی از پرکاربردترین وسایلی که هر مردی را به وجد می‌آورد، ساعت یا مچ‌بند هوشمند است. این محصولات می‌توانند زندگی را بسیار ساده‌تر کنند و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار دهند. ساعت‌های هوشمند در طرح‌های مختلف از بیضی تا دایره‌ای، مربعی و حتی نامتقارن در بازار موجود هستند. ویژگی‌های مختلف این ساعت‌ها می‌تواند در فعالیت‌های روزانه به همسر شما کمک کنند. بنابراین ساعت هوشمند یک هدیه ایده‌آل برای ولنتاین است.

5. قهوه ساز

قهوه یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های اکثر خانم‌ها و آقایان محسوب می‌شود. بنابراین قهوه ساز می‌تواند کادوی ولنتاین زنان و مردان باشد، ولی ما این کادو را در لیست هدیه مردان شرح می‌دهیم. بسته به اینکه همسر یا دوست شما قهوه را در منزل یا محل کار میل می‌کند، می‌توانید قهوه ساز مورد نظرتان را انتخاب کنید. در ضمن، بودجه شما هم در خرید این کادو تاثیر دارد. زیرا قهوه ساز جزو کادوهایی است که از ارزان تا گران قیمت را دربر می‌گیرد. برای خرید قهوه ساز حتما از افراد متخصص کمک بگیرید تا برندها را به خوبی بشناسد. اما فقط قهوه ساز نیست که کیفیت نوشیدنی را تضمین میکند، بلکه باید دانه یا پودر قهوه با کیفیت نیز تهیه کنید تا طعم واقعی قهوه را ارائه دهد.


6.کیف ورزشی

اگر دوست، همسر یا نامزد شما اهل ورزش است، قطعا به یک کیف ورزشی نیاز دارد. حتی اگر زیاد اهل ورزش نیست، می‌توانید با خرید یک کیف ورزشی او را به این کار تشویق کنید. برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که کیف‌های ورزشی مختلفی تولید می‌کنند. صرف نظر از بودجه‌ای که دارید، می‌توانید یکی از این کیف‌ها را برای روز ولنتاین خریداری کنید.

7. کنسول بازی

دو پسر جان در حال بازی با کنسول بازی

اینطور می‌توان گفت که کنسول بازی یکی از هیجان‌انگیزترین هدایایی است که می‌توانید برای یک مرد بخرید. به سختی می‌توانید فردی را پیدا کنید که با یک کنسول بازی هیجان زده و خوشحال نشود. اگر بودجه خرید کنسول‌های گران قیمت و جدید را ندارید، همچنان می‌توانید کنسول‌های قدیمی و نوستالژیک را با قیمتی کمتر خریداری کنید. اگر همسر یا دوست شما اهل بازی است، ما یک پیشنهاد ویژه برای‌تان داریم. شما می‌توانید با خرید جعبه بازی بارجیل، هم انواع بازی‌ها مثل مافیا و هم مخلوط مغز‌های آجیل را کادو دهید تا فرد مورد نظرتان در هنگام بازی کردن میل کند.

8. بلندگو بلوتوثی

شاید هنوز متوجه نشده باشید، اما بلندگوهای بلوتوثی می‌توانند نقش مهمی در زندگی روزمره ما ایفا کنند. این محصولات کوچک اما بسیار کاربردی هستند و هدیه خوبی برای آقایان به حساب می‌آیند. مرد زندگی شما می‌تواند در هر زمان و هر مکان با یک اسپیکر بلوتوثی از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرد. بدون اینکه این کار را بر دوش موبایل بگذارد.

9. ست چرم

این روزها خرید ست هدیه چرمی به یکی از رایج ترین کادوهای ولنتاین برای پسرها تبدیل شده است. اگر تا به حال ست چرم هدیه نداده‌اید، امسال این ست زیبا را کادو بدهید و دوست یا همسر خود را خوشحال کنید. به طور کلی، ست چرم به عنوان یک کادوی لوکس و شیک محسوب می‌شود. همچنین دوام بسیار بالایی دارد و تا سال‌ها بدون اینکه از کیفیت آن کم شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

10. انواع ساز موسیقی

اگر به دنبال کادوی ولنتاین برای یک فرد علاقه‌مند به هنر و موسیقی هستید، سازهای موسیقی انتخاب خوبی به شمار می‌روند. در این صورت همسر شما هر زمان که ساز بزند، به یاد شما می‌افتد. با اینکه قیمت برخی از سازها زیاد است یا شاید فرد مورد نظر زمان زیادی برای ثبت‌نام در کلاس‌های موسیقی را نداشته باشد، ولی شما می‌توانید یک ساده ساده‌تر را تهیه کنید. ساز دهنی، کالیمبا، فلوت و ملودیکا برخی از سازهای دستی قیمت مناسب محسوب می‌شوند. البته یادگیری این سازها به طور حرفه‌ای هم به زمان نیاز دارد، ولی نسبت به سازهای دیگر ساده‌تر هستند و به صورت خودآموز هم می‌توان آنها را یاد گرفت.

11. جاسویچی

به دنبال یک کادو ولنتاین ارزان، ولی به یاد ماندنی هستید؟! پس جاسویچی را در لیست خود قرار دهید. با اینکه جاسویچی هم انواع مختلفی دارد، ولی در هر صورت قیمت آن نسبت به کادوهای دیگر مقرون به‌صرفه‌تر است. شما می‌توانید یکی از انواع موجود در بازار را خریداری کنید یا اینکه یک جاسویچی سفارشی هدیه بدهید. نوع سفارشی بر اساس طرح و متریال مورد نظر شما درست می‌شود. در این صورت دوست شما هر روز از جاسویچی استفاده می‌کند و هر بار به یاد شما می‌افتد.

ایده کادو ولنتاین برای دختر

خانم‌ها سلیقه‌های متفاوتی دارند و این موضوع می‌تواند کار را برای شما سخت کند. ولی بعضی از کادوها هستند که تمامی خانم‌ها را با هر سلیقه‌ای خوشحال می‌کنند. این کادوها شامل موارد زیر می‌شوند:

1. انواع زیورآلات

جواهرات موجود در ست‌ها و نیم ست‌ها، هدایای جذاب و مد روز ولنتاین برای دختران هستند. البته به شرطی که با سلیقه و سبک همسر یا دوست خود آشنا باشید. در این صورت می‌توانید بهترین مدل موجود را انتخاب کنید. این ست‌ها در جنس‌های مختلفی به فروش می‌رسند. البته لازم نیست حتما یک ست یا نیم ست تهیه کنید، می‌توانید زیورآلات تکی بخرید.

برای مثال، پابند رمانتیک‌ترین هدیه‌ای است که می‌تواند یک دختر را خوشحال کند. در رتبه بعدی گردنبند قرار دارد، بسته به سلیقه همسرتان می‌توانید رنگ نقره‌ای یا طلایی تهیه کنید. دقت داشته باشید که برخی از دختران رنگ زرد را دوست ندارند، پس به سراغ طلای سفید یا نقره بروید.

2. شکلات و کاکائو

بسیاری از دختران وقتی کادو ولنتاین خود را باز می‌کنند، اولین چیزی که به دنبال آن هستند، شکلات است. پس اگر گران‌ترین و شیک‌ترین کادو را هم خریدید، شکلات را هم در کنار آن قرار دهید. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که خانم‌ها در انتخاب نوع شکلات سلیقه‌های متفاوتی دارند. اگر می‌دانید دوست یا همسر شما چه نوع شکلاتی را دوست دارد، کار شما آسان است. شکلات تلخ، سفید، میوه‌ای و … برخی از خوشمزه‌ترین‌های موجود در بازار هستند. اما اگر سلیقه او را نمی‌دانید، توصیه می‌کنیم که ریسک نکنید و شکلات‌های ترکیبی با همه طعم‌ها را بخرید. به علاوه، در کنار همه این‌ها یک نوتلا می‌تواند خوشحالی او را تکمیل کند.

البته هر خانمی هم طعم شیرین را ترجیح نمی‌دهد و برخی از خانم‌ها عاشق طعم ترش هستند. بنابراین باید به فکر خوارکی‌هایی مثل لواشک و آلوچه باشید. در ضمن می‌توانید با مخلوط کردن طعم ترش با طعم شیرین شکلات، کادویی جذاب تدارک ببینید. اگر به دنبال خوارکی‌های ترش هستید، شک نکنید و همین حالا جعبه هدیه دخترانه بارجیل را سفارش دهید. این جعبه شامل توت فرنگی درسته خشک، دراژه زرشک، آلو کیوبی و آلبالو خشک می‌شود و هر فردی را مجذوب خود می‌کند.

3. ست لوازم آرایشی

بدون شک یکی از اولین چیزهایی که برای هدیه ولنتاین خانم‌ها به نظرتان می‌رسد، ست لوازم آرایشی است. لوازم آرایش در بین همه خانم‌ها محبوبیت دارد و حتی کسانی که به صورت روزانه آرایش نمی‌کنند نیز با دریافت این ست‌ها هیجان‌زده می‌شوند. بهتر است زمان‌تان را برای خرید لوازم آرایشی تلف نکنید. ست‌هایی که به عنوان هدیه طراحی می‌شوند، معمولا جذاب به نظر می‌رسند و در جعبه‌های مناسبی عرضه می‌شوند. البته ممکن است همسر شما برخی از آنها را استفاده نکند. بنابراین می‌توانید ست را به شکل سفارشی خریداری کنید.

4. انواع ادکلن

ادکلن یکی از هدایای محبوب ولنتاین برای دختران است که هرگز قدیمی نمی‌شود. انتخاب عطر روز ولنتاین ممکن است دشوار باشد، اما اگر رایحه مورد علاقه پارتنر خود را می‌شناسید، عطر بهترین هدیه است.

5. تابلوی سه بعدی

عطر، زیورآلات، لوازم آرایش و لباس جزو کادوهای محبوب به حساب می‌آیند، ولی اگر به دنبال کادویی کاملا متفاوت هستید، تابلوی سه بعدی را فراموش نکنید. این یک کادوی فوق‌العاده جذاب است و مخصوصا خانم‌هایی که به هنر علاقه دارند را بیشتر خوشحال می‌کند. شما می‌توانید عکس تکی همسر خودتان را چاپ کنید یا چند عکس عاشقانه و دو نفره را انتخاب کنید.

6. هدایایی برای تغییر دکوراسیون

شاید تعجب کنید اما در روز ولنتاین می‌توانید برای تغییر دکوراسیون اتاق دوست یا همسر خود هدایایی بخرید. البته برای این موضوع باید کاملا سیلقه او را بشناسید. شمع، تابلو نقاشی، مجسمه، گوی موزیکال و صنایع دستی و هنری از بهترین هدایا برای دکوراسیون اتاق محسوب می‌شوند. در ضمن این هدایا می‌توانند کادو ولنتاین ارزان محسوب شوند. زیرا در محدوده قیمتی متفاوت به فروش می‌رسند.

انواع هدایای دست ساز برای ولنتاین

فرقی ندارد که به یک پسر کادو می‌دهید یا دختر، بسیاری از افراد عاشق هدایای دست ساز هستند. با این هدیه شما به فرد مورد نظر نشان می‌دهید که برای شما بسیار مهم است و برای خوشحال کردن او زمان گذاشته‌اید و یک هدیه درست کرده‌اید. البته اگر خودتان نمی‌توانید کادوی دست ساز درست کنید، می‌توانید از فرد دیگر کمک بگیرید یا کادوهای دست ساز بازاری را تهیه کنید. در هر صورت این هدایا جذاب هستند و حس صمیمیت ایجاد می‌کنند. برخی از مهمترین آنها عبارت‌اند از:

1. آلبوم عکس

شما می‌توانید با استفاده از ساده‌ترین تجهیزات مثل مقوا، کاغذ رنگی، نخ کنفی و چسب، یک آلبوم دست ساز و زیبا درست کنید. تعدادی از عکس‌های همسرتان را به همراه سلفی‌ها و عکس‌های دو نفره خود در این آلبوم بچسبانید و آنها را با برچسب‌های عاشقانه تزئین کنید.

2. دستبند قلبی

با تهیه دستبند قلبی، یک هدیه ساده ولی با ارزش و به یادماندنی خواهید داشت. شما می‌توانید با استفاده از نخ‌های رنگی، دستبند طرح قلب درست کنید. همچنین می‌توانید مهره‌های قلبی شکل بخرید و آنها را پشت سر هم قرار دهید. برای اینکه هدیه شما خاص‌تر باشد، کافیست دو عدد دستبند یک شکل درست کنید و هر دوی شما آنها را به دست خود ببندید.

3. بالشت یا کوسن

با اینکه کوسن‌های مختلف با طرح‌های زیبا به فروش می‌رسند، شما می‌توانید یک مدل سفارشی آن را درست کنید. برای این کار راه‌های مختلفی وجود دارند؛ برای مثال، می‌توانید با استفاد از تجهیزات نقاشی روی پارچه کوسن طرحی بکشید. همچنین می‌توانید طرح مرود نظرتان را به چاپخانه ببرید و از آنها بخواهید یک کوسن زیبا برای‌تان درست کنند.

باکس های هدیه، یک کادو خاص و مقرون به صرفه

یک باکس ولنتاین با تزئین شکلات و خرس

همانطور که پیش‌تر گفتیم، شما می‌توایند باکس های هدیه را به عنوان کادو روز عشق تهیه کنید. از مزایای خرید باکس هدیه می‌توان به اقتصادی و در عین حال جذاب بودن آنها اشاره کرد. باکس‌های هدیه بر اساس سلیقه شخص مورد نظرتان تهیه می‌شوند و شما با توجه به بودجه خود می‌توانید وسایل داخل آن را تغییر دهید. بنابراین اگر ایده خاصی برای هدیه ندارید و می‌خواهید چند وسیله مختلف را کادو بدهید، تهیه باکس ولنتاین بهترین گزینه است.

باکس هدیه ولنتاین شامل چه چیزهایی میتواند باشد؟

برخی از این باکس‌ها معمولا شامل ست‌های آرایشی، عروسک، خوراکی و … می‌شوند و شما هم می‌توانید این‌ها را سفارشی‌سازی کنید. اما بعضی از باکس‌های هدیه مثل آجیل و دمنوش نیز گزینه‌های بسیار خوبی محسوب می‌شوند، مخصوصا برای افرادی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند. در ضمن باکس آجیل و دمنوش نه تنها برای کادوی ولنتاین خانم ها، بلکه به عنوان بهترین هدیه برای روز مادر نیز به حساب می‌آیند.
اما محصولات دیگری که در اکثر باکس های ولنتاین دیده می‌شوند، خرس عروسکی و شکلات هستند. عروسک‌های خرسی قرمز به نوعی به نماد روز ولنتاین تبدیل شده‌اند. شما می‌توانید انواع کوچک آنها را در باکس هدیه قرار دهید.
البته لازم نیست عروسکی که در بسته ولنتاین خود قرار داده‌اید، حتما خرس باشد. در سال‌های اخیر عروسک‌ها بر اساس حیوان نمادینی سال مورد نظر انتخاب می‌شوند تا هر سال تکراری نباشند.
شکلات، انواع کوکی و آب نبات نیز بخشی جدایی‌ناپذیر از باکس های هدیه ولنتاین هستند. در مورد شکلات‌ها و شیرینی‌ها باید به ذائقه شریک زندگی خود توجه کنید و محصولاتی را انتخاب کنید که با ذائقه او مطابقت دارد. اما در کنار هر کدام از این محصولات، یک شاخه یا یک دسته گل قرمز هم ضروری است و به عنوان نمادی از ولنتاین محسوب می‌شود.

ایده تزیئن باکس‌های ولنتاین

اگر می‌خواهید هر رنگی را برای عشق و روز ولنتاین در نظر بگیرید، بهتر است که قرمز باشد و بهترین نماد هم قلب است. البته در باکس مردانه معمولا بیشتر از رنگ مشکی استفاده می‌شود و می‌توانید برای آنها رنگ قرمز و مشکی را ترکیب کنید. با توجه به این توضیحات، حال به سراغ نوع تزئین باکس ولنتاین می‌رویم و چند ایده جذاب را معرفی می‌کنیم:

1. به جای باکس، از ماگ استفاده کنید

بسیاری از مردم به دنبال یک هدیه کوچک و زیبا هستند، بنابراین نیازی به در نظر گرفتن جعبه برای آن ندارند. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که یک ماگ قرمز با طرح قلب تهیه کنید. سپس هدایایی که با آب نبات، خرس کوچولو، کارت پستال ولنتاین و … تهیه کرده‌اید را داخل این لیوان قرار دهید. البته برای جلوه زیباتر هدیه خود می‌توانید چند عدد اسفنج را داخل ماگ بگذارید و شکلات‌ها را با سیخ روی آنها قرار دهید.

2. لوازم بهداشتی را در حوله بپیچید

فرقی نمی‌کند این هدیه ولنتاین برای دختر باشد یا پسر، نکته مهم این است که کمی متفاوت عمل کنید. می‌توانید به جای جعبه، حوله‌ای به رنگ مورد علاقه او بخرید و لوازمی بهداشتی را در حوله قرار دهید.

3. جعبه ولنتاین را به دو بخش مجزا تقسیم کنید

احتمالا یکی از نگرانی‌های شما هنگام تزئین باکس ولنتاین، پخش شدن محتویات داخل آن است که باعث می‌شود به هم ریخته و شلوغ به نظر برسد. برای حل این مشکل بهتر است یک جعبه باکس دو تکه تهیه کنید و هدیه خود را داخل آن تزئین کنید. در واقع شما هدیه اصلی را در یک قسمت قرار می‌دهید و قسمت دیگر را با گل یا شکلات تزئین می‌کنید. البته شاید به این مدل جعبه دسترسی نداشته باشید، جای نگرانی نیست. کافیست خودتان با استفاده از یک مقوا و چسب، باکس را به دو بخش تقسیم کنید.

4. نیمی از باکس را با غنچه گل پر کنید

با اینکه گفتیم یک شاخه گل یا دسته گل می‌تواند باکس را زیباتر کند، ولی شما می‌توانید نیمی از باکس را به طور کامل با غنچه‌های گل درشت پر کنید. این نه تنها ظاهر جعبه را جذاب‌تر می‌کند، بلکه باعث می‌شود که عطر گل تمام باکس را پر کند و پس از باز کردن آن، بوی خوش گل، همسر یا دوست شما را مجذوب خود کند.

سخن آخر

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و بتوانید از بین موارد عنوان شده، بهترین کادو را انتخاب کنید. برای خرید انواع دراژه، آجیل و دمنوش، می‌توانید بر روی بارجیل حساب ویژه باز کنید. ما این محصولات را در بسته‌بندی شیک قرار می‌دهیم و می‌توانید بعد از خرید بدون نیازی به تزئین کردن، آنها را کادو کنید. تمامی محصولات ما با ضمانت و بهترین کیفیت برای شما ارسال می‌شوند.

چه کادویی برای ولنتاین مناسب است؟

کادوی ولنتاین مناسب، به سن و سلیقه فرد مورد نظر بستگی دارد. شما می‌توانید به جای عروسک، وسایل کاربردی‌تری مثل هدفون، هودی و کنسول بازی برای آقایان بخرید. برای خانم‌ها نیز زیورآلات، ست آرایشی و ادکلن کاربردی‌ترین گزینه‌ها هستند.

کادو ولنتاین چی بخرم؟

برخی از بهترین کادوهای ولنتاین برای خانم‌ها عبارتند از: زیور آلات، شکلات، لوازم آرایش و ادکلن. برای آقایان هم می‌توانید هدفون، هودی، کنسول بازی، قهوه‌ساز و باند بلوتوثی تهیه کنید.

منابع: novastyle.ir | khabaronline.ir | modiseh.com