همه ساله با نزدیک‌شدن به تاریخ روز مادر، افراد زیادی به دنبال ایده های جذاب برای کادو هستند. با این که خرید کادو برای مادرها ساده به نظر می‌رسد، اما بعد از چند سال شاید وسایلی که تهیه کردید، تکراری شده باشد و به دنبال یک هدیه متفاوت باشید.

در ضمن شاید فکر کنید که بدون داشتن پول زیاد نتوانید کادویی شیک بخرید. اما در ادامه این مطلب، همراه وبلاگ بارجیل باشید تا چند ایده برای هدیه روز مادر و هدیه روز زن را به اشتراک بگذاریم و به شما بگوییم چطور با هزینه کمتر، برای مادر، همسر یا همکاران خود یک هدیه زیبا تهیه کنید.

بهترین ایده ها برای هدیه روز مادر

انتخاب کادو برای روز مادر تا حدی سلیقه‌ای است که به شما و علایق مادرتان بستگی دارد. ولی ما در ادامه برخی از محبوب‌ترین کادوها را معرفی می‌کنیم:

1. ساعت مچی؛ کادویی شیک

ساعت همیشه یک هدیه کلاسیک زیبا برای روز مادر به‌شمار می‌آید. این هدیه، مخصوص مادرانی است که افراد دقیقی هستند و مدام با زمان سر و کار دارند. یک ساعت مجلسی با بند استیل و تزئین‌شده می‌تواند زیورآلات شیکی به‌عنوان هدیه برای مادر زن یا مادر شما باشد. زیرا حتی مادرانی که جواهرات را دوست ندارند، از یک ساعت با تزئینات ظریف خوششان می‌آید. البته شاید فکر کنید که ساعت گران است، ولی شما می‌توانید بر اساس بودجه خود هدیه بخرید. زیرا ساعت جزو محصولاتی است که طیف وسیعی از قیمت‌ها را شامل می‌شود.

2. کتاب؛ هدیه روز زن مناسب برای حافظه

به طور کلی کتاب جزو محصولاتی به حساب می‌آید که خرید آن به عنوان کادو سخت است؛ زیرا حتما باید سلیقه فرد مورد نظر را بشناسید. ولی اگر قصد خرید هدیه روز مادر ارزان را دارید، این مورد برای شما مناسب است. زیرا هم قیمت کتاب ارزان است و هم شما سلیقه مادرتان را می‌شناسید.

اکثر مادران عاشق خواندن داستان هستند. به همین دلیل است که می‌دانند در کودکی چگونه برای ما قصه و لالایی تعریف کنند. کتاب‌خواندن ذهن مادران را آزاد می‌کند و ذهن آن‌ها را روشن و حافظه آن‌ها را قوی نگه می‌دارد. پس بسته به سلیقه مادرتان، یک رمان خوب انتخاب کنید.

هدیه روبان پیچی شده به عنوان کادو روز مادر

3. لوازم خانگی؛ هدیه‌ای کاربردی

یکی از آن اشتباهات قدیمی این است که اگر لوازم خانه را به عنوان هدیه برای مادر بخریم، ممکن است آن‌ها را ناراحت کند. اما همیشه اینطور نیست، زیرا طبیعتا وقتی مادران بخشی از روز خود را به آشپزی می‌گذرانند، دوست دارند با وسایل خوب و درجه یک آشپزخانه کار کنند.

کار با ابزار خوب کار را لذت بخش‌تر می‌کند. اینکه کدام ظروف آشپزخانه را به عنوان هدیه برای مادر بخرید، بستگی به ترجیحات خودتان دارد و اینکه مادرتان از چه ظروفی بیشتر دوست دارد استفاده کند. در این زمینه خوشبختانه دست شما از نظر مالی و تنوع محصول باز است.

4. گلدان کوچک، هدیه شاعرانه برای کادو روز زن

گلدان گل نیز یک هدیه شاعرانه است. گلدانی که مادرتان هر بار که به آن آب می‌دهد، یاد شما می‌افتد. بدون شک این هدیه روز مادر بسیار محبوب است، زیرا همه افراد سرسبزی و زیبایی را دوست دارند. اندازه گلدان و نوع آن هم به سلیقه مادر و فضای منزل مادرتان بستگی دارد. بونسای‌های کوچک نیز می‌توانند هدیه‌ای زیبا و جذاب برای روز مادر باشند. آن‌ها در تمام سال سبز هستند و شرایط نگهداریشان هم اصلا سخت نیست.

گلدان کوچک کادویی با گیاه سبز آپارتمانی

5. کفش ورزشی؛ مناسب برای سلامتی

اگر هنوز در این فکر هستید که «برای کادو روز مادر چی بخرم؟» و پاسخ درست را پیدا نکردید، خرید کفش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همه مادرها در همه سنین باید ورزش کنند، زیرا سلامتی آن‌ها برای ما بسیار مهم است. پس با خرید یک جفت کفش ورزشی آن‌ها را به حفظ سلامتی دعوت کنید. البته حتی اگر مادر شما اهل ورزش نیست و به باشگاه نمی‌رود، می‌توانید یک جفت کتونی پیاده‌روی تهیه کنید. مطمئنا این کفش به کار او می‌آید و بدون استفاده باقی نمی‌ماند.

6. لوازم باغبانی منزل، هدیه‌ای متفاوت

آیا مادر شما باغبان خوبی است و به هر گلدانی که دست می‌زند، آن را به یک باغ کوچک تبدیل می‌کند؟ بنابراین لوازم باغبانی خانگی می‌تواند بهترین ایده برای روز مادر باشد. امروزه در بازار جعبه‌های کامل، مجهز و شیک با ابزار باغبانی وجود دارند که بعضی از آنها مناسب باغبانی در حیاط و برخی دیگر برای باغبانی در آپارتمان مناسب هستند.

7. محصولات مراقبت از پوست

هیچ فردی دوست ندارد چین و چروک صورت مادر خود را ببیند. اگرچه پیری بخش زیبایی از زندگی است و همه دیر یا زود آن را تجربه می‌کنند، اما با کمک انواع ماسک‌ها و محصولات بهداشتی و زیبایی می‌توانید بهتر از پوست خود مراقبت کنید و پوستی شاداب و سالم داشته باشید. معمولا انواع لوازم آرایش را به خانم‌ها هدیه می‌دهند، ولی این بار کمی متفاوت‌تر باشید و یک هدیه آرایشی برای درمان پوست به مادرتان کادو بدهید.

8. کادو چوبی زیبا برای روز مادر

علاوه بر لوازم خانگی برقی و ظروف شکستنی، انواع کادو چوبی وجود دارند که هم می‌توانند به عنوان وسایل کاربردی استفاده شوند و هم برای جنبه تزئیناتی به کار روند. برای مثال ما در بارجیل جا آجیلی شیک آسان ریز، وسیله‌ای کابردی برای نگهداری آجیل را عرضه می‌کنیم که برای آجیل مصرف می‌شود و برای حبوبات نیز به کار می‌رود. البته شما می‌توانید باکس‌های هدیه‌ای بارجیل را نیز سفارش دهید و هم آجیل به مادرتان هدیه دهید و هم از جعبه آن که یک نوع جا آجیلی است، استفاده کنید.

چه کادویی برای روز مادر درست کنم؟

همیشه لازم نیست هدایای روز مادر خریدنی باشند. چیزی که خودتان درست می‌کنید هم می‌تواند بهترین هدیه برای روز مادر باشد. یک طرح یا نقاشی از خودتان، بافتنی، لباس یا آلبومی از عکس‌های خاطره‌انگیزی که خودتان ساخته‌اید، همگی هدایای ارزشمندی برای هدیه روز مادر محسوب می‌شوند.

1. قاب عکس

یک قاب عکس درست کنید و عکس خانوادگی یا یک عکس زیبا از مادرتان را در آن قرار دهید. انتخاب تصویر به سلیقه شما و مادرتان بستگی دارد. به عنوان مثال، شاید عکس عروسی مادر و پدرتان او را خوشحال کند. همچنین می‌توانید یک قاب دوقلو بخرید و در یک قسمت یک شعر زیبا برای مادرتان بنویسید و در قسمت دیگر عکس بگذارید.

کاردستی قاب عکس دستساز با تکه های چوب

2. پرتره مادر یا اعضای خانواده

نقاشی یکی از زیباترین هدایایی است که هر سنی را خوشحال می‌کند. بنابراین تصویری از مادر یا اعضای خانواده بکشید و اگر در هنر طراحی مهارت ندارید، از کسی بخواهید که این کار را انجام دهد. پرتره را قاب کنید و به عنوان بهترین هدیه برای روز زن به مادر یا همسر خود بدهید.

3. کاور تلفن همراه

امروزه طراحی کاور موبایل بسیار متنوع‌تر شده و نیازی نیست حتما از محصولات موجود در بازار استفاده کنید. اگر فقط کمی در طراحی و دوخت و دوز مهارت دارید، پس خودتان دست به کار شوید. زیرا برای این کار به تخصص زیادی نیاز ندارید. البته یک کاور نخی نمی‌تواند به عنوان محافظ عمل کند و به عنوان تزئین گوشی به کار می‌رود. کاور گوشی همیشه جلوی چشمان مادرتان است و به او یادآوری می‌کند که آن را با دستان خود برای او درست کرده‌اید.

4. دستبند دست ساز به عنوان هدیه روز مادر

یکی دیگر از چیزهایی که می‌توانید خودتان به راحتی درست کنید، انواع دستبند است. کافی است در اینترنت جستجو کنید تا نحوه ساخت انواع دستبند را مشاهده کنید. این دستبندها به مواد اولیه زیادی نیاز ندارند و فرآیند ساخت آن‌ها نیز چندان سخت نیست. اگر می‌خواهید ارزش مادی هدیه خود را افزایش دهید، می‌توانید یک آویز طلا یا نقره به آن اضافه کنید. این می‌تواند بهترین هدیه برای مادر زن یا مادر شوهر نیز باشد. زیرا هم زیباست و هم مقداری طلا دارد که آن را ارزشمندتر می‌کند.

دو دستبند دست ساز با مهره

5. سفال نقاشی‌شده

شاید خودتان بلد باشید گلدان درست کنید. اگر بلد نیستید می‌توانید نمونه‌های آماده‌ای که رنگ نشده‌اند را تهیه کنید. حالا ظروف را مطابق سلیقه خود یا مادرتان رنگ کنید. می‌توانید هر طرحی را روی آن‌ها بکشید و نقاشی کنید. البته می‌توانید این کار را با دیگر اعضای خانواده خود انجام دهید و هر کدام روی یک ظرف نقشی را طراحی کنید. سپس از مادرتان بخواهید حدس بزند که هر طراحی متعلق به کدام یک از شماست.

6. کوسن

کوسن یکی از هدایایی است که می‌تواند همه افراد را خوشحال کند، زیرا در هر مکانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و حالت ظریف و تزئینی هم دارد. با اینکه در بازار طیف وسیعی از انواع کوسن با طراحی‌های مختلف وجود دارند، اما می‌توانید آن را با دستان خود تزئین کنید تا مادر شما خوشحال‌تر شود. ابتدا باید یک کوسن زیبا با رنگی که مادرتان دوست دارد، بخرید. حالا نوشته‌هایی را با توجه به سیلقه خودتان چاپ کنید. این جملات می‌توانند کلماتی محبت‌آمیز باشند یا حتی شکل‌های جذابی را روی آن طراحی کنید.

ساخت باکس هدیه روز مادر

با اینکه انواع جعبه کادو برای روز مادر در بازار به فروش می‌رسند، اما شما می‌توانید خودتان در منزل یک باکس زیبا درست کنید. جعبه مربع شکل یکی از کاربردی‌ترین انواع جعبه کادویی است که می‌توانید آن را به اشکال مختلف بسازید. در ادامه به توضیح روش درست‌کردن باکس کوچک می‌پردازیم و اگر به جعبه‌ای بزرگ‌تر نیاز دارید، اندازه‌ها را بزرگ‌تر بگیرید:

مرحله اول؛ بریدن الگو روی مقوا

در اولین قدم آموزش ساخت جعبه کادویی روز مادر، باید الگوی مورد نظر را چاپ یا روی کاغذ بکشید. سپس الگو را روی مقوای مورد نظر قرار دهید و پس از کشیدن طرح روی مقوا با دقت برش بزنید.

الگوی قابل پرینت جعبه کادویی

مرحله دوم؛ تا کردن و چسباندن جعبه

پس از کشیدن طرح روی مقوا، باید با خط‌کش روی آن خطوطی را ایجاد کنید. سپس جعبه را جمع کنید و برای محکم‌شدن آن، قسمت‌های مختلف را با چسب بچسبانید.

مرحله سوم؛ تزئین جعبه

در این مرحله از ساخت باکس کادو برای روز مادر، روبانی را به شکل حلقه روی جعبه بچسبانید. سپس یک مروارید یا دکمه به بدنه جعبه و زیر روبان اضافه کنید و در جعبه را ببندید. برای تزیین بالای جعبه نیز می‌توانید با استفاده از روبان گل درست کنید و بچسبانید یا از گل‌های طبیعی استفاده کنید.

تزئیین باکس کادویی دست ساز با گل های طبیعی و کنف

البته اگر خودتان فرصت ساخت باکس هدیه را ندارید، می‌توانید بگ‌های پارچه‌ای و دوست‌داشتنی بارجیل را سفارش دهید. این هدیه از یک کیسه پارچه‌ای تشکیل می‌شود و داخل آن مقداری آجیل قرار دارد. هم بسته آن برای کادوهای دیگر مناسب است و هم آجیل آن برای سلامتی مفید است.

آجیل اعلا، مفیدترین هدیه برای مادر زن و مادر

شاید فکر کنید که همیشه باید اشیایی را در داخل این باکس قرار دهید و برای روز مادرتان هدیه بدهید. اما برخی از کاودهای خوراکی هم می‌توانند ایده بسیار خوبی برای روز مادر باشند. برای مثال می‌توانید آجیل اعلا را در داخل آن بگذارید و به مادرتان کادو بدهید. ما در بارجیل انواع آجیل را به طور جداگانه یا مخلوط عرضه می‌کنیم. کافیست وارد سایت شوید و مخلوط‌هایی مثل آجیل سلامت و تندرستی و مزه‌دار را با توجه به ذائقه مادرتان سفارش دهید و او را خوشحال کنید.

تاثیر آجیل بر سلامتی و پوست چیست؟

انواع آجیل منابع بسیار خوبی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید هستند و به عنوان خوراکی‌هایی با کالری کم محسوب می‌شوند. آجیل در درمان و پیشگیری از چندین نوع سرطان بسیار موثر است و در عین حال در بهبود سلامت قلب و عروق نیز اثر دارد. مشکلاتی مانند سو هاضمه، افزایش وزن و کم آبی را می‌توان با مصرف منظم آجیل در رژیم غذایی خود از بین برد. آجیل همچنین در درمان اختلالات روانی مانند اسکیزوفرنی و بیماری آلزایمر بسیار موثر است. کم خونی، اختلالات متابولیک و التهاب مزمن تنها برخی از بیماری هایی هستند که با استفاده منظم از آجیل می‌توان از آن‌ها پیشگیری کرد.

انواع مختلف آجیل در بازار موجود است و هر کدام فواید سلامتی متفاوتی دارند. مثلا اگر به زیبایی پوست مادرتان اهمیت می‌دهید و دوست دارید که پوست او دیرتر پیر شود، آجیل گزینه بسیار مناسبی است. آجیل بخش بزرگی از گروه پروتئین در کل هرم غذایی محسوب می‌شود و برخی از آن‌ها می‌توانند به رژیم مراقبت از پوست نیز کمک کنند. به عنوان مثال، بادام، گردو و پسته نه تنها به سلامت مغز کمک می‌کنند، بلکه باعث به تعویق افتادن پیری پوست می‌شوند. در ضمن مشکلاتی مثل التهاب پوست، آکنه و اگزما را کاهش می‌دهند. اگر مایلید بیشتر درباره خوراکی‌هایی که مناسب سلامت پوست و مو هستند بدانید، مطالعه مطلب ۷ ماده غذایی مفید برای داشتن پوستی سالم و شاداب را از دست ندهید.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم آجیل را به‌عنوان یک هدیه لوکس، پر از فایده و البته خلاقانه در میان گزینه‌های امسال جدی بگیرید. تفاوتی ندارد به‌دنبال بهترین هدیه برای مادر هستید یا مایلید خرید اینترنتی هدیه روز زن را برای مادرزن و مادرشوهرتان انجام دهید؛ یک پک شیک آجیل بدون شک عزیزان شما را خوشحال خواهد کرد.

انواع مغز آجیل در بسته بندی های اختصاصی بارجیل

از فواید مهم آجیل بر سلامت زنان که باید بدانید!

علاوه‌بر آنکه آجیل میانوعده‌ای سالم و سلامت در کل به حساب می‌آید، جالب است بدانید بیشتری مغزیجات آجیل سنتی ایرانی، تاثیر ویژه‌ای بر سلامت بانوان دارند. بیشتر آجیل‌ها حاوی مواد مغذی مانند آنتی‌اکسیدان‌ها، فیتواستروژن‌ها و فیبر هستند که در درمان و پیشگیری برخی از بیماری‌ها از جمله سرطان رحم و پستان تأثیرگذارند. اگر مایلید آجیل را به‌عنوان هدیه روز زن برای همسر یا مادر خود انتخاب کنید، بد نیست موارد زیر را بدانید.

  • آنتی‌اکسیدان‌ها: آنتی‌اکسیدان در آجیل‌ها مثل ویتامین E، سلنیوم و فلاونوئیدها می‌توانند در مقابله با آسیب‌های اکسیداتیو که ممکن است به تشکیل سلول‌های سرطانی منجر شوند، موثر باشند.
  • فیتواستروژن‌ها: برخی آجیل‌ها، به خصوص تخمه‌ها، شامل مقادیر قابل توجهی فیتواستروژن هستند. این مواد در کاهش خطر ابتلا به برخی از انواع سرطان، از جمله سرطان پستان، نقش مهمی دارند.
  • فیبر: حضور فیبر در آجیل‌ها می‌تواند به تنظیم سطح هورمون‌ها و تخلیه گلبول‌های چرب کمک کند. این ویژگی نیز در پیشگیری از برخی از بیماری‌های زنانه، از جمله سرطان رحم، موثر است.

همچنین پسته، بادام و گردو منابع خوبی از آهن هستند که پزشکان مصرف آن‌ها را به بانوان در دوران قاعدگی و پس از آن توصیه می‌کنند. 

5 ایده هدیه روز زن برای تازه عروس‌ها

در نظر داشته باشید که روز زن، یک روز ویژه برای نوعروس‌ها نیز به‌شمار می‌آید. بنابراین باید تمایزی میان هدیه روز مادر و هدیه روز زن برای تازه عروس قائل شوید و به سراغ کادوهای امروزی‌تر بروید. ما ۵ ایده دوست‌داشتنی برای شما پیدا کرده‌ایم که در ادامه آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

1. عطر؛ هدیه جذاب و شیک روز زن برای تازه‌عروس‌ها

اولین گزینه از لیست بهترین هدیه‌ها برای تازه‌عروس‌ها، عطر است. رایحه‌ها به صورت مستقیم با حافظه ما پیوند خورده‌اند. بنابراین انتخاب یک عطر درست می‌تواند باعث به‌یادماندنی‌شدن یک خاطره یا شخص شود.

اگر مایلید تا ابد یاد و خاطره خود را برای عزیزانتان ماندگار کنید، انتخاب عطر را در نظر بگیرید.

برخلاف آنچه که به نظر می‌آید، انتخاب یک رایحه دلپذیر چندان سخت نیست. کافی است بدانید طبع مورد علاقه همسر یا عروس مدل نظرتان چیست‌. سپس سری به وب‌سایت‌های نقد و بررسی عطرها بزنید تا با دنیایی از راهنمایی‌های کامل برای خرید عطر مواجه شوید.

جعبه کادویی عطر تزئین شده با روبان

2. هدیه نقدی؛ یک هدیه کاربردی برای روز زن

آیا تجربه خوبی از هدیه‌دادن ندارید؟ یا مایلید از کاربردی‌بودن هدیه روز زن خود مطمئن باشید؟ در این صورت سایر گزینه‌های این لیست را رها کرده و هدیه نقدی را بچسبید!

برای زیباترکردن این نوع کادو می‌توانید به سراغ کارت‌های هدیه بروید. اما اگر می‌خواهید کمی خلاقیت را چاشنی کار کنید، پیشنهاد ما به شما کارت‌های هدیه بارجیل است. با تهیه این کارت‌های می‌توانید میزان مشخصی اعتبار به فرد مورد نظرتان هدیه بدهید تا از میان صدها محصول بارجیل (میوه خشک، آجیل، ظروف پذیرایی خاص، بسته‌های ترکیبی و…) گزینه‌های مورد علاقه‌شان را انتخاب کنند.

3.   تابلوی نقاشی برای هدیه روز زن تازه‌عروس‌ها

اگر به‌دنبال یک هدیه ماندگار برای نوعروس خود می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم مهم‌ترین روز زندگی آن‌ها را جاودانه کنید. یک تابلوی نقاشی یا طراحی از عروس و داماد یا حتی یک صحنه باشکوه از جشن عروسی آن‌ها می‌توانید هدیه‌ای شخصی‌سازی‌شده و فراموش‌نشدنی باشد.

اگر خودتان دستی بر قلم دارید که نیاز به راهنمایی بیشتر نیست؛ اما اگر نقاش ماهری نیستید می‌توانید عکس دلخواهتان را به یک آرتیست خلاق بدهید و تصویر نقاشی‌شده آن را با هزینه‌ای معقول دریافت کنید.

4.   طلا؛ بهترین کادو برای زنان

بدون شک هیچ لیست هدیه‌ روز زنی بدون حضور طلا و جواهر کامل نیست. اگرچه برای هدیه روز مادر پیشنهاد جواهرات دست‌ساز را دادیم، اما بهتر است برای تازه‌عروس ریسک نکنید و مستقیما به سمت یک طلافروشی حسابی بروید.

همچنین اگر نگران هزینه آن هستید، بد نیست بدانید در حال حاضر بسیاری از طلافروشی‌ها، طلاهای اقتصادی و کم‌تر از یک گرم را نیز به فروش می‌رسانند. پس بهانه‌ها را کنار بگذارید و برای خرید یک طلای زیبا شال و کلاه کنید.

5.   جعبه جای جواهر

اگر تازه‌عروس شما به اندازه کافی طلا و جواهر دارد یا بودجه کافی برای خرید طلای جدید ندارید، به او یک جای جواهر شیک هدیه دهید. نمونه‌های چوبی انتخابی عالی هستند. با این وجود برای تازه عروس جای جواهری‌های سفید و چرمی نیز گزینه‌ای عالی است.

البته بهتر است همیشه در خرید موارد این چنینی، قید و شرط ها را دور بریزید و سلیقه عروستان را مد نظر قرار دهید.

جعبه جواهری چرمی سفید

هدیه روز زن برای همکاران

یکی دیگر از بانوانی که در روز زن و مادر باید از او تقدیر شود، همکاران شما هستند. شاید در نگاه اول تصور کنید خرید یک هدیه مناسب برای همکاران زن کاری ناممکن است. اما در ادامه ما یک لیست بلند بالا از مواردی را آماده کرده‌ایم که ایده‌های خوبی در آن پیدا می‌شود.

  • شمع‌های خوش‌بو
  • دفترچه برنامه‌ریزی
  • ست خودکار و خودنویس
  • ماگ و لیوان با جملات خلاقانه
  • کوکی‌ با علامت و لوگو شرکت
  • پک آجیل
  • بوک‌مارک فلزی یا چوبی با جملات امیدبخش
  • فلش
  • پتو سفری
  • نظم‌دهنده وسایل روی میز
  • کوله لپ‌تاپ
  • کیف پول
  • استند و هولدر موبایل

همه این موارد می‌توانند هدیه‌های کوچک و خلاقانه‌ای با بودجه نسبتا کم باشند. با این وجود اگر مایلید بیشتر هزینه کنید و یک هدیه لاکچری و متناسب با فرهنگ ایرانی کادو دهید، پیشنهاد ما به شما سرزدن به صفحه هدیه سازمانی بارجیل است.

روز جهانی زن چه روزی است؟

نه تنها در کشور ما، بلکه در سراسر جهان زن از ارزش و جایگاه والایی برخوردار است. به همین دلیل در سراسر جهان روز هشتم مارس را به روز گرامیداشت مقام زن اختصاص داده‌اند. در این روز، موفقیت‌های زنان بدون توجه به گرایشات فکری و عقیدتی، نژادی و… موردتوجه قرار می‌گیرد. چراکه همه ما زنان زیادی را می‌شناسیم که در طول تاریخ افتخارآفرینی‌های بسیاری داشته‌اند.

علت انتخاب هشت مارس به عنوان روز زن، مبارزه زنان کارگر فابریکه نساجی کتان در سال 1857 میلادی در نیویورک است. دستمزد کم و شرایط کاری سخت زنان در این صنعت، باعث اعتراض و مبارزه علیه بی‌عدالتی شد و زنان کارگر کارخانه نساجی در روز هشتم مارس دست به اعتصاب زدند.

مزایای استفاده از هدیه سازمانی در روز جهانی زنان

همان‌طور که می‌دانید، اعطای هدیه سازمانی به کارمندان یک مجموعه بسیار ارزشمند است و بدون شک علاوه بر انگیزه دادن به کارمندان برای ادامه کار، مزایای زیادی برای کارفرما نیز به همراه دارد. اما هدیه دادن به کارمندان خانم به مناسبت‌های مختلف ازجمله روز جهانی زن، ممکن است ازنظر بسیاری از کارفرمایان و مدیران چالش برانگیز باشد. چراکه بانوان معمولا سلیقه ویژه‌ای دارند و مشکل پسندتر هستند. به همین دلیل بهتر است هدایای سازمانی به مناسبت روز جهانی زن توسط یک خانم انتخاب شود.

خرید هدیه‌ای درخور و ارزشمند به مناسبت روز جهانی زن مزایای ویژه‌ای دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به روحیه بخشیدن به زنان کارمند، تقدیر از زحمات و شستن خستگی از تن آنان اشاره کرد. بدون شک کارمندی که با انگیزه و انرژی مضاعف در جایگاه خود حاضر شود قادر است خیلی بهتر و مفیدتر وظایف خود را انجام دهد و به سازمان خدمت کند. جعبه سوپرایز نوروز از آن دسته هدایای سازمانی است که می‌توانید به مناسبت روز جهانی زن، نوروز و… به کارمندان خود بدهید.

کلام آخر

روز زن و مادر یکی از دوست‌داشتنی‌ترین مناسبت‌های کشور ما است. در این روز از سال همه تلاش می‌کنند با خرید بهترین هدیه روز مادر از همسر، مادر و سایر بانوان عزیز زندگی خود تشکر کنند. در این مطلب ده‌ها هدیه خلاقانه معرفی و بررسی شد تا شما بتوانید با هر سلیقه و بودجه‌ای، راهی برای خوشحال‌کردن بانوان زندگی خود پیدا کنید. به نظر شما بهترین هدیه روز مادر چیست؟ اگر یک مادر یا همسر هستید، برای ما بنویسید که دریافت چه هدیه‌ای شما را از همه بیشتر خوشحال می‌کند!

سوالات رایج درباره هدیه روز مادر

  1. چه چیزی برای هدیه روز مادر مناسب است؟

کفش ورزشی، محصولات مراقبت از پوست، ساعت و گلدان از بهترین هدایا برای روز مادر محسوب می‌شود.

  1. کادوی روز مادر چی درست کنم؟

برای روز مادر می‌توانید قاب عکس، کوسن، باکس هدیه، دستبند و سفال نقاشی شده درست کند.