هر زمان که به مسابقات فوتبال نزدیک می‌شویم، افراد زیادی به دنبال بهترین تنقلات برای تماشای مسابقه هستند. با اینکه خوراکی‌های زیادی وجود دارند، ولی بدون شک آجیل پای ثابت تمام مسابقات است. هرچه آجیل خوشمزه‌تر باشد، لذت دیدن فوتبال چندین برابر می‌شود. آجیل دو آتیشه بارجیل، بسیار خاص و غنی است و تمام سلایق را راضی نگه می‌دارد. آجیل دو آتشه همان آجیل برشته‌ای است که به میزان بیشتری تفت داده می‌شود. مخلوط آجیل دو آتیشه شامل پسته، بادام، بادام هندی و فندق می‌شود، اما می‌توانید تمامی آجیل‌ها را به صورت دو آتیشه خریداری کنید.

در این مطلب به طور خاص محبوب‌ترین مغزهای موجود در آجیل دو آتیشه بارجیل را معرفی می‌کنیم. این آجیل‌ها برای تماشای فوتبال جزو بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شوند. در ادامه همراه وبلاگ بارجیل باشید.  

مغز فندق دو آتیشه

یک کاسه پر فندق دو آتیشه

فندق با طعم و خواص مطبوع، جایگاه خود را در بین هر مخلوطی به دست آورده است. این محصول که بومی ترکیه است، در منطقه مدیترانه می‌روید و شاید راز طول عمر مردم این منطقه، خوردن فندق باشد. مغز فندق دو آتیشه بارجیل را می‌توانید در مخلوط آجیل جام جهانی خود داشته باشید و از خوردن آن لذت ببرید. تفت دادن فندق، طعم و بافت آن را خوشمزه‌تر می‌کند. فندق دو آتیشه نسبت به فندق برشته، درصد برشتگی بیشتری دارد و به همین دلیل طعم آن غنی‌تر و قوی‌تر است.

مغز پسته دو آتیشه

مقداری پسته دو آتیشه

در بارجیل، پسته با انواع مختلفی عرضه می‌شود. پسته اکبری و پسته احمد آقایی دو نوع از پسته‌های پرطرفدار هستند که در طعم‌های گوناگونی درست می‌شوند. پسته احمدآقایی یکی از انواع پسته کشیده و بلند است. پسته اکبری نیز ظاهری کشیده دارد، ولی اندازه آن نیز بزرگ است. این پسته به دلیل طعم منحصر به‌فرد و کمی شیرین و همچنین رنگ سبز جذاب مغز آن، بسیار محبوب است. تفت دادن پسته طعم آن را خوش طعم‌تر و بافت آن را جذاب‌تر می‌کند. پسته یکی از قدیمی‌ترین آجیل‌های مورد استفاده مردم دنیا است که آن را نه تنها به عنوان تنقلات استفاده می‌کنند، بلکه در برخی از تنقلات مخصوص فوتبال نیز به کار می‌رود.

مغز بادام دو آتیشه

بادام از قدیم الایام جایگاه بالایی در رژیم غذایی ملل باستان داشته و منشا آن به خاک‌های غنی کوه‌های غرب آسیا می‌رسد. از طرفی مغز بادام به دلیل طعم خوب و در دسترس بودن، یکی از بهترین آجیل ها برای تماشای فوتبال محسوب می‌شود. البته لازم نیست که بادام را به تنهایی مصرف کنید، بلکه حتی می‌توانید با آن سالاد آجیل و میوه درست کنید و هنگام تماشای فوتبال بخورید. برشته کردن بادام طعم آن را غنی می‌کند، اما بادام دو آتیشه بسیار خوشمزه‌تر است.

مغز بادام هندی دو آتیشه

مقداری مغز بادام هندی دو آتیشه

بادام هندی به دلیل طعم لذیذش بسیار محبوب شده و جای خود را در میان وعده‌های خوشمزه و سالم باز کرده است. این آجیل در هر گروه سنی طرفداران زیادی دارد، بنابراین می‌توانید هنگام تماشای فوتبال با تمام اعضای خانواده آن را میل کنید. بادام هندی را نیز می‌توان در انواع مختلف خام و بو داده میل کرد، ولی بادام هندی دو آتیشه طعم بسیار لذیذی دارد. بادام هندی به قدری جذاب است که می‌توانید آن را هم به طور جداگانه و هم در مخلوط آجیل ۴ مغز دو آتیشه میل کنید. در مخلوط آجیل چهار مغز، گردو، فندق و پسته نیز وجود دارند و در کنار بادام هندی، طعمی فوق‌العاده خوشمزه را به وجود می‌آورند.

تخمه آفتابگردان دو آتیشه

مگر می‌شود از تنقلات فوتبال صحبت کرد و اسمی از تخمه آفتابگردان نیاورد! تخمه آفتابگردان به قدری خوشمزه است که افراد زیادی حتی خام آن را دوست دارند و ترجیح می‌دهند آن را به طور خام مصرف کنند و از فواید تخمه برای سلامتی بهره ببرند. اما با برشته و دو آتیشه کردن تخمه، طعم آن بسیار خوشمزه‌تر می‌شود و طرفداران زیادی پیدا می‌کند. در بارجیل انواع تخمه آفتابگردان با پوست و بدون پوست به فروش می‌رسند و برای همه ذائقه‌ها تخمه وجود دارد.  

مغز تخمه کدو دو آتیشه

با اینکه تخمه آفتابگردان برای طرفداران فوتبال محبوبیت بیشتری دارد، ولی نباید از خریدن تخمه کدوی خوشمزه غافل شوید. تخمه کدو از انواع تنقلات تماشای فوتبال به شمار می‌آید. تخمه کدو به صورت خام طعم زیادی ندارد، اما با برشته و دو آتیشه کردن تخمه کدو، مزه آن مشخص می‌شود و اتفاقا طعم دلپذیر و پرطرفداری هم پیدا می‌کند.

بادام زمینی دو آتیشه

یک کاسه پر بادام زمینی دو آتیشه

بادام زمینی یکی از پر استفاده‌ترین انواع آجیل است که در انواع دسر و به صورت کره استفاده می‌شود. با اینکه بادام زمینی ساده یا نمکی طعمی خوشمزه دارد، اما پیشنهاد می‌شود که هنگام تماشای فوتبال بادام زمینی دو آتیشه را خریداری کنید. برشته کردن بادام زمینی طعم آن را تقویت می‌کند و باعث می‌شود که آن را بدون آجیل‌های دیگر مصرف کنید.   

لذت تماشای فوتبال با آجیل های مخلوط بارجیل

ما در این مطلب به طور کامل مخلوط دو آتیشه بارجیل را معرفی کردیم. با اینکه این مخلوط از بهترین مخلوط ها برای تماشای فوتبال محسوب می‌شود، ولی ما در بارجیل تنوع بی شماری از انواع آجیل را برای شما فراهم کرده‌ایم. کافیست وارد سایت بارجیل شوید و انواع آجیل، مخلوط، میوه خشک و … را با توجه به ذائقه خود خریداری کنید و زمان تماشای فوتبال میل کنید و لذت ببرید. تمامی محصولات با بهترین قیمت و سریع‌ترین زمان به سرتاسر ایران ارسال می‌شوند.