عیدی دادن در نوروز یکی از آداب و رسومی است که هیچ‌وقت تکراری نمی‌شود. اما از آنجایی که ممکن است ما با افراد زیادی در ارتباط باشیم، انتخاب هدیه عید می‌تواند کمی سخت و چالش برانگیز باشد. درست است که هدیه‌های زیادی برای سنین مختلف وجود دارند، ولی برخی از آنها تکرار شده‌اند و شاید دلتان بخواهد کادویی جدید و جذاب آماده کنید.
بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب همراه مجله بارجیل باشید تا به شما بگوییم بهترین عیدی چیست و چطور سنین مختلف را با هدایای خاص خود خوشحال کنید.

ایده عیدی برای نوجوانان و کودکان

از انواع عروسک و ماشین گرفته تا کتاب و بازی فکری، هدایای مناسبی برای این سنین محسوب می‌شوند. ولی ما در این بخش برخی از عیدی‌هایی را معرفی می‌کنیم که شاید به فکر کمتر کسی برسد:

1. دست‌بندهای فانتزی

یکی از پرکاربردترین وسایلی که در بین همه افراد به خصوص کودکان و نوجوانان رواج پیدا کرده است، دستبند با مهره‌های رنگی است. ساخت این دستبندها بسیار آسان است و آموزش آنلاین بستن آنها نیز وجود دارد. اگر نمی خواهید خودتان درست کنید، می‌توانید آنها را آنلاین سفارش دهید. البته می‌توانید دستبندها را در اکثر فروشگاه‌هایی که اقلام تزئینی می‌فروشند، خریداری کنید. این مهره‌ها در همه خرازی‌ها یافت می‌شوند و تنوع آنها بسیار زیاد است. برای پسرها می‌توانید از رنگ‌های شب‌نما مانند زرد فسفری یا نارنجی استفاده کنید یا مهره‌های چوبی با بند چرمی را به کار ببرید.

2. خمیر بازی و پیش‌بند

کودکان انواع خمیربازی را دوست دارند و این مواد برای تقویت دست و انگشتان آنها بسیار مناسب هستند. از آنجایی که اکثر بچه‌ها انواع خمیر و اسلایم دارند، خوب است کمی خلاق باشید. یک جعبه فانتزی بخرید یا خودتان درست کنید. سپس آن را با چند مدل خمیر بازی، اسلایم و وسایل آنها پر کنید. برای داشتن یک پکیج کامل، می‌توانید یک پیش بند ساده بدوزید و در جعبه کنار آنها قرار دهید.

3. بطری شکلات یا آجیل

مقداری شکلات در بطری تزئین شده

بچه ها واقعا عاشق شکلات هستند، بنابراین از دریافت یک بسته تزئین شده حسابی خوشحال می‌شوند. شما می‌توانید بطری‌هایی را با انواع شکلات، آب‌نبات و اسمارتیز پر کنید و عروسک‌های متنوع، گل و پاپیون‌های مختلف را روی درب آن‌ها قرار دهید. بچه‌ها آن را دوست خواهند داشت. اگر اهل شکلات نیستید یا ترجیح می‌دهید هدیه‌ای سالم‌تر تدارک ببینید، می‌توانید بطری را با آجیل، بیسکویت و خوراکی‌های محبوب کودکان پر کنید. البته به جز بطری، ایده‌های جذابی مثل جعبه چوبی نیز گزینه‌های خوبی محسوب می‌شوند.

4. جعبه ابزار

این کادو مخصوص کودکان پسر است. آچار، چکش، اره و سایر ابزارها در میان کودکان، به ویژه کسانی که به کار تعمیرات علاقه دارند، بسیار محبوب هستند. مجموعه‌ای از این وسایل کوچک را تهیه کنید و در یک بسته‌بندی سرگرم‌کننده قرار دهید و هدیه دهید.

5. جعبه خیاطی یا آشپزی

حال که به پکیج ابزار برای پسرها اشاره کردیم، خوب است یک بسته دخترانه هم معرفی کنیم. جعبه خیاطی یا آشپزی یک پکیج عالی برای دختر خانم‌ها است. این پکیج‌ها را می‌توانید از بازار تهیه کنید یا خودتان در منزل آن را درست کنید.
برای سنین بالاتر می‌توانید نخ و سوزن واقعی، قیچی، نخ کاموا و میل بافتنی را در یک جعبه تزئین شده بگذارید. از خرازی‌ها بخواهید مدل‌های ایمن‌تری از این وسایل که مناسب نوجوانان هستند را به شما ارائه دهند. برای بچه‌های کوچک‌تری که عاشق خیاطی هستند، یک کیت خیاطی با لوازم پلاستیکی بی‌خطر خریداری کنید.
در ضمن، می‌توانید برچسب‌های پارچه‌ای رنگارنگ مانند حیوانات و میوه‌ها را در اندازه‌های مختلف تهیه کنید و با مقداری چسب در بسته‌بندی فانتزی قرار دهید. کودک می‌تواند این برچسب‌ها را روی پاکت، مقوا یا پارچه با چسب بچسباند و خلاقیت خود را نشان دهد.

6. پک باغبانی

پک باغبانی هدیه عید

یکی از بهترین هدایای بهاری که کودک می‌تواند دریافت کند، مجموعه‌ای از وسایل باغبانی است. یک بیلچه و مقداری خاک گلدان، بذر گیاه و چندین گلدان را در یک جعبه یا سبد قرار دهید. چند جفت دستکش و پیش بند نیز کنار آنها بگذارید و به کودک هدیه دهید. یادگیری پرورش انواع مختلف گل و گیاه می‌تواند برای کودک هیجان انگیز باشد. بزرگترها می‌توانند در این کار به بچه‌ها کمک کنند.

عیدی برای همسر

وقتی صحبت از هدیه متفاوت برای عشق می‌شود، همگی ما به یاد جواهرات، لباس، ست مردانه، ادکلن، ساعت و … می‌افتیم. ولی ما قصد داریم برخی از هدایای عیدی را معرفی کنیم که کمی خاص‌تر هستند:

1. کارت پستال و گل

طبق نظرسنجی‌ها، کارت پستال بعد از شکلات محبوب‌ترین هدیه عاشقانه است. اما اگر بدانید وقتی خودتان یک کارت سفارشی زیبا درست کنید، برای شریک زندگیتان چه اهمیتی خواهد داشت، در انجام آن تردید نخواهید کرد. با این کار می‌توانید احساسات خود را با لحن مخصوص خود بیان کنید و عشق‌تان را بروز دهید. اما شاید یک کارت پستال خیلی ساده باشد و دلتان بخواهد آن را در کنار هدیه دیگری قرار دهید. در این صورت، ترکیب کارت و گل بسیار جذاب‌تر خواهد شد.
گل یکی از نمادهای سنتی عشق است. در زمان‌های قدیم از گل‌ها و شکوفه‌ها برای تبادل پیام‌های مختلف استفاده می‌شد. از آنجایی که بهار فصل تولد دوباره و سرسبز شدن طبیعت است، خرید گل نیز مفهوم متناسبی دارد. در بین گل‌ها، رز پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین به شمار می‌رود.
اگرچه گل رز قرمز محبوب‌ترین گل برای یک هدیه عاشقانه در نظر گرفته می‌شود، گل میخک صدپَر نیز کمتر از آن نیست. گل میخک یکی از گل‌های زیبایی است که عمر طولانی‌تری نسبت به گل رز دارد. گل داوودی، نرگس زرد و لاله هم گزینه‌های مناسبی محسوب می‌شوند.
البته بر خلاف دسته گل‌هایی که در عرض یک هفته خشک می‌شوند، گلدان می‌تواند در خانه رشد کرده و گل تولید کند. شما می‌توانید یک گلدان ارکیده، گل داوودی یا بنفشه آفریقایی را با قیمت مناسب تهیه کنید و به همسرتان بدهید تا در طول سال هر زمان به گلدان نگاه کرد، به یاد هدیه عید شما بیفتد.

2. قهوه و وسایل جانبی

مقداری دانه قهوه و تجهیزات مربوط به آن

همانطور که می‌دانید افراد زیادی هستند که به هدیه‌های معمول علاقه‌ای ندارند و بر عکس، عاشق خوراکی‌هایی مثل قهوه هستند! یک فنجان قهوه داغ تمام چیزی است که این افراد به آن نیاز دارند. آنها نه تنها از انواع قهوه داغ استقبال می‌کنند، بلکه عاشق انواع لوازم جانبی مثل ماگ و قهوه‌ساز هستند. بنابراین دست شما برای انتخاب باز است. کافیست سری به فروشگاه‌های حضوری و آنلاین بزنید و یه پیکیج کامل یا جداگانه را همسرتان سفارش دهید. در ضمن، ما در بارجیل انواع قهوه با کیفیت را در بسته‌های مختلف عرضه می‌کنیم و می‌توانید آن را آنلاین بخرید و درب منزل تحویل بگیرید.

3. موسیقی و ساز

هنگام صحبت کردن درباره هدیه و کادو، کتاب یکی از گزینه‌هایی است که سریعا به آن فکر می‌کنیم. ولی امسال کمی تفاوت ایجاد کنید و به همسر خود موسیقی هدیه بدهید. البته، موسیقی نیز مانند کتاب به سلیقه شخصی بستگی دارد و باید حتما با سلیقه موسیقی همسرتان به خوبی آشنا باشید. شما می‌توانید گلچین آهنگ‌های مورد علاقه او را آماده کنید یا آهنگ‌های خواننده مورد علاقه او را کادو بدهید.
گزینه بهتری هم وجود دارد و آن هدیه دادن ساز است. اگر همسر شما به نواختن موسیقی علاقه داشته باشد، می‌توانید سازهایی که ساده‌تر هستند را به او هدیه بدهید تا در اوقات فراغت خود آموزش ببیند و تا آخر عمر هنگام ساز زدن به یاد عیدی شما بیفتد. ساز دهنی ساده یا کالیمبا از انواع سازهایی هستند که نواختن آنها ساده‌تر است و قیمت پایین‌تری دارند. پس در سال جدید همسر شما می‌تواند یک ساز جدید یاد بگیرد و به مهارت‌های خود اضافه کند.

4. تهیه شام رمانتیک

میز شام رمانتیک

وقتی صحبت از هدیه می‌شود، فکر همه ما به سمت کادوهای مادی می‌رود. اما گاهی در کنار این کادوها می‌توانید یک هدیه معنوی به همسر خود بدهید و نشان بدهید که وقت گذراندن با او بسیار لذت بخش‌تر است. معمولا شام مفصل در یک رستوران با همه مخلفات و فضای شاعرانه بسیار گران است. اما گزینه‌های بهتری وجود دارند که بتوانید با هزینه کم، یک شام رویایی برای خود و همسرتان ترتیب دهید. علاوه بر این، قرار است که این هدیه عید باشد. بنابراین بهتر است که مقداری تغییرات در شب خود ایجاد کنید تا یک هدیه خاص شود.
در نتیجه خودتان دست به کار شوید و شام مورد علاقه همسرتان را درست کنید. فرقی نمی‌کند خانم باشید یا آقا، برای یک شام عاشقانه کمی خلاقیت به خرج دهید. خانه را خوشبو کنید، شمع روشن کنید و در گوشه و کنار خانه گل بگذارید. غذاهای خوشمزه را از سایت‌های آشپزی کشف کنید و از فضای شاعرانه در آرامش، به جای رستوران‌های شلوغ و گران قیمت لذت ببرید.
پیشنهاد می‌کنیم برای این شب یکی از غذاهای مهم شب عید نوروز مانند سبزی پلو با ماهی، سبزی پلو با ته چین، رشته پلو و فسنجان مجلسی را تهیه ببینید. معمولا شب عید افراد با تمام اعضای خانواده جمع می‎شوند، ولی شما می‌توانید این شام رمانتیک را روز دیگری در نوروز برگزار کنید.

5. لوازم آرایشی و بهداشتی

اگر همسرتان فردی است که به سلامت پوست و بدن خود اهمیت می‌دهد، بهتر است با توجه به نیاز او انواع ماسک یا اسکراب پوست را برای گنجاندن در بسته هدیه خود انتخاب کنید. برای آقایان هم می‌توانید با توجه به نیازشان لوازم بهداشتی بخرید، زیرا معمولا خرید این لوازم برای خانم‌ها راحت‌تر است و برای هدیه دادن به آقایان باید به خوبی از سلیقه و مصرف همسرتان اطلاع داشته باشید. اگر فکر می‌کنید که لوازم بهداشتی برای عید کافی نیست، می‌توانید پکیج کامل آن را تهیه کنید یا آنها را در کنار هدایای دیگر کادو بدهید.

عیدی برای پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ

هدایایی که در بخش هدیه عید برای همسر عنوان کردیم، می‌توانند برای پدر و مادر نیز مناسب باشند. اما علاوه بر این‌ها، هدایایی وجود دارند که نه تنها برای پدر و مادر، بلکه برای مادربزرگ و پدربزرگ نیز مناسب هستند. شما می‌توانید با شرایط و سن عزیزتان آن را تهیه کنید:

1. ماساژور پا

یک دستگاه ماساژور پا

حتما برای شما هم پیش آمده که مادر بزرگ و پدر بزرگ‌تان با دیدن شما از پا درد گله کنند. در نتیجه‌ی افزایش سن و کاهش تحرک، مفاصل و عضلات انسان به تدریج ضعیف می‌شوند. ماساژ روشی است که به کاهش درد در قسمت‌های مختلف بدن کمک می‌کند و باعث ایجاد آرامش در سالمندان می‌شود. البته ماساژور فقط برای سالمندان مفید نیست، بلکه در سن‌های پایین‌تر هم استفاده دارد. در بازار انواع ماساژورها به فروش می‌رسند و شما می‌توانید با هر بودجه‌ای آنها را خریداری کنید.

2. دمپایی حوله‌ای

اگر از پدربزرگ یا مادربزرگ خود بپرسید که چه مدل دمپایی خانگی را ترجیح می‌دهد، بدون شک پاسخ او دمپایی حوله‌ای خواهد بود. این مدل دمپایی از حوله ساخته شده که بسیار نرم است و در زمستان‌های سرد پا را گرم می‌کند.
این مدل را می‌توان در منزل استفاده کرد و پوشیدن آن باعث می‌شود که تصور کنید یک فرش مخملی زیر پای شما است. برای شستن آن می‌توانید از ماشین لباسشویی استفاده کنید، اما به شرطی که آب ولرم و روی چرخه آهسته باشد.

3. انواع چای و دمنوش

برای سلامت بزرگ‌ترها همیشه نیازی نیست که تجهیزات گران قیمت‌تر انتخاب کنید، بلکه می‌توانید با برخی از خوراکی‌ها به آنها کمک کنید سالم‌تر بمانند. انواع دمنوش یکی از این خوراکی‌هایی محسوب می‌شوند که اتفاقا مادر بزرگ و پدر بزرگ‌ها به آنها علاقه زیادی دارند و مطمئنا از دریافت آنها حسابی خوشحال می‌شوند. البته شاید فکر کنید خرید دمنوش کمی ساده به نظر برسد، اما اینطور نیست. شما می‌توانید انواع جعبه چای و دمنوش را که در جعبه‌های شیک قرار دارند، خریداری کنید و کادو بدهید.

4. فشارسنج دیجیتال

یک دستگاه فشار سنج دیجیتال و سبزیجات در پشت آن

حتما از سلامت جسمی و روحی بزرگ‌ترها با خبر باشید و مدام وضعیت جسمی آنها را بررسی کنید. یکی از بهترین هدیه های عید، دستگاه فشار سنج است و پیشنهاد می‌شود مدل دیجیتال آن را سفارش دهید. زیرا کار با فشار سنج عقربه‌ای سخت‌تر است. به علاوه، برخی از فشارسنج‌ها ضربان قلب را نمایش می‌دهند و قادر به تشخیص آریتمی قلب هستند.

5. موزن گوش و بینی

شاید انتخاب بهترین هدیه برای پدر سخت باشد، ولی کافیست کمی بیشتر فکر کنید. مثلا پدرها و پدربزرگ‌ها مراقب بهداشت شخصی خود هستند و همیشه دوست دارند مرتب به نظر برسند. پس چرا آنها را با موزن گوش و بینی خوشحال نمی‌کنید؟ این دستگاه یک راه‌حل سریع و سالم برای از بین بردن موهای زائد گوش و بینی است. حتی برای خطوط ریش و ابرو نیز قابل استفاده است. این موزن‌ها اکثرا شارژی هستند و در مدل‌های مختلف عرضه می‌شوند تا نیازهای همه سلیقه‌ها را برآورده کنند.

6. کتاب آشپزی

حتما مادر و مادربزرگ شما کتاب آشپزی دارند، ولی وقت آن است که یک کتاب جدید به آنها هدیه بدهید تا غذاهای به روزتری درست کند. البته برخی از کتاب‌های جدید ویژگی‌های گوناگونی دارند که استفاده از آنها را جذاب‌تر و آسان‌تر می‌کند. برای مثال، می‌توانید به جای کتاب کاغذی، کتاب صوتی را به عنوان هدیه برای مادر خود تهیه کنید تا هنگام کار به فایل‌ها گوش کند.

7. بالش زانو

استفاده از بالش طبی زانو

این بالش برای کسانی که زانو درد دارند، استفاده می‌شود و به کاهش درد کمک می‌کند. این بالش‌ها در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف نیز موجود هستند. همچنین برای افرادی که درد لگن دارند نیز مفید است. فوم استفاده شده در این بالش‌ها بسیار نرم است و همه می‌توانند به راحتی از آنها استفاده کنند. بنابراین با خرید این هدیه به عنوان عیدی، می‌توانید به سلامت مادر بزرگ و پدربزرگ خود کمک کنید.

عیدی برای دوست

برخی از دوستی‌ها به حدی قوی است که باعث می‌شود شما به این فکر کنید برای عیدی به دوست خود چه هدیه‌ای بدهید و به غیر از پول دادن چه راهی برای خوشحال کردن او وجود دارد. برخی از کادوهای خاص عبارت‌اند از:

1. بازی‌های سرگرم‌کننده

هنگام خرید هدیه برای دوست خود، خلاق باشید. اگر او طرفدار بازی‌های معمایی است، برای او بازی‌های فکری بسازید. حتی می‌توانید یک طرح پازل هم طراحی کنید و قدم به قدم او را راهنمایی کنید تا به هدیه‌ای که برایش در نظر گرفته‌اید، برسد. جالب بود. نه؟ اگر فرصت این کار را ندارید، هیچ مشکلی نیست. شما می‌توانید بازی‌های موجود در بازار را خریداری کنید و هدیه بدهید. اگر می‌خواهید این هدیه خیلی ساده نباشد، بهتر است بازی را در کنار خوراکی‌های مرتبط با عید قرار دهید. مثلا جعبه‌های بازی و آجیل بهترین گزینه هستند و در واقع با یک تیر دو نشان می‌زنید.

2. جعبه‌ای پر از خوراکی‌های خوشمزه

یک جعبه زیبا بسازید و آن را با خوراکی‌های خوشمزه‌ای پر کنید که دوست شما دوست دارد. هنگام تهیه این جعبه فکر کنید که آیا دوست شما به خوردن میان وعده عادت دارد؟ آیا او غذاهای ترش دوست دارد؟ آیا رژیم دارد و ورزشکار است؟ بنابراین، دست شما کاملا آزاد است و می‌توانید هر چیزی را با توجه به سلیقه دوست‌تان تهیه کنید و در جعبه‌ای زیبا با دکوراسیونی جذاب نگهداری کنید. بدون شک وجود چنین جعبه‌ای در منزل دوست شما، باعث خوشحالی او می‌شود.

3. ماگ حرارتی

فردی در حال ریختن چای در ماگ حرارتی

ماگ هدیه‌ای است که هر فردی را خوشحال می‌کند و کاربردی است. بنابراین اگر با سلیقه دوست خود خیلی آشنا نیستید، خرید ماگ ایده خوبی است. این روزها انواع ماگ‌ها با طرح‌ها و اندازه‌های مختلف به فروش می‌رسند. ولی اگر به دنبال چیز خا‌ص‌تری هستید، ماگ حرارتی انتخاب خوبی است. ماگ حرارتی نوعی لیوان سرامیکی است که سطح آن با جوهر اکسید شده خاصی پوشانده می‌شود. وقتی ماگ در دمای اتاق قرار دارد، رنگ لیوان مشکی است. اما زمانی که مایع داغ را داخل آن بریزید، شرایط تغییر کرده و پوشش به تدریج از بین می‌رود و طرح روی ماگ مشخص می‌شود.

4. وسایلی با نام دوست خود

لباس، کلاه یا ماگ و دفترچه‌ای که نام دوست‌تان روی آن باشد را سفارش دهید. فروشگاه‌های زیادی هستند که چنین سفارش‌هایی را دریافت و آماده می‌کنند. این هدیه، دوست شما را واقعا خوشحال می‌کند و به او می‌فهماند که شما فکر کرده‌اید، وقت گذاشته‌اید و هدیه‌ای اختصاصی برای او آماده کرده‌اید.

هدیه برای همکاران و مدیران

تا به اینجای متن درباره هدیه دادن به نزدیکان صحبت کردیم، اما نباید همکاران و مدیران را هم از قلم بیندازیم. چه شما کارفرما باشید و بخواهید کارمندتان را خوشحال کنید و چه به عنوان کارمند می‌خواهید به فکر همکار خود باشید، در هر دو صورت هدیه نوروزی ایده خوبی است. در ضمن، نباید از تاثیر هدایای سازمانی و تبلیغاتی در برندینگ غافل شویم.
در واقع شما می‌توانید زمان نوروز، این هدایا را برای مشتریان خاص یا همکاران خود در شرکت‌های دیگر ارسال کنید تا هم آنها خوشحال شوند و هم شما به برندینگ خود کمک کنید. برخی از بهترین هدایای سازمانی عید، شامل موراد زیر هستند که مطمئنا هر فردی به آنها احتیاج دارد:

1. پک هدیه سازمانی نوروز مناسب همکاران

بدون شک، انواع پک آماده بهترین انتخاب برای خرید عمده هستند. این روزها سایت‌های زیادی از جمله بارجیل، انواع پک‌ها را با تم و خوارکی‌های نوروزی عرضه می‌کنند. اگر فرصت کافی برای خرید جداگانه هر خوراکی را ندارید، پک هدیه آماده گزینه فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.
در این پک‌ها، انواع آجیل و میوه خشک قرار می‌گیرند که پای ثابت هدایای سازمانی نوروزی هستند. بنا بر سلیقه شما، وسایل دیگری مثل شمع، تقویم، ماگ، وسایل تزئینی و… هم می‌توانند در آنها استفاده شوند. ولی انواع خوراکی انتخاب‌های بهتری هستند، زیرا حتما در عید نوروز مورد استفاده همکاران شما قرار می‌گیرند. از طرفی، انواع پک‌ها قابلیت سفارشی‌سازی هم دارند و با هر بودجه‌ای می‌توان آنها را تهیه کرد.

2. کارت هدیه برای کارمندان

با اینکه پک هدیه نوروزی جذابیت زیادی به عنوان عیدی دارد، ولی از کارت هدیه هم غافل نشوید؛ مخصوصا اگر سلیقه و ذائقه همکار یا کارمند خود را نمی‌دانید. زیرا آنها با استفاده از این کارت می‌توانند با توجه به نیاز خود، هر وسیله یا خوارکی که دوست دارند را تهیه کنند. بنابراین کارت هدیه می‌تواند افراد را با هر سلیقه‌ای، خوشحال کند.

3. دفتر برنامه‌ریزی

این روزها تقویم و دفترچه‌های برنامه‌ریزی متنوع و زیادی در بازار وجود دارند. از بین این‌ها، برای همکار خود با در نظر گرفتن سلیقه او، یک دفترچه شیک و کابردی تهیه کنید. این دفاتر برای همه افراد مخصوصا شاغلانی که اهل یادداشت کردن و برنامه‌ریزی هستند، استفاده‌های فراوانی دارد.

سوپرایز باکس٬ عیدی جذاب و متفاوت

اغلب اوقات زمان خرید هدیه دچار تردید می‌شویم و نمی‌دانیم که مناسب با سلیقه دوست‌مان یا به تناسبی نیازی که دارد هدیه را انتخاب کنیم. به همین دلیل خرید هدیه‌ای که کاربردهای متفاوت و زیادی داشته باشد کمی سخت و زمان‌بر است. ما جعبه سورپرایز را به شما پیشنهاد می‌دهیم چرا که یک جعبه با ۱۸ خانه است که در هر کدام از این خانه‌ها هدایای مختلفی قرار دارد و به راحتی می‌تواند نظر اغلب افراد را به خود جلب کند. در خانه‌های این جعبه سورپرایز هدایای گوناگونی از برندهای بزرگ وجود دارد.اگر قصد خرید مجموعه‌ هدایا را دارید به راحتی می‌توانید جعبه سورپرایز را انتخاب کنید.

سال جدید به همراه عیدی های جدید

ما در این مطلب تنها به برخی از عیدی های خاص و جدید اشاره کردیم که با هر بودجه‌ای قابل تهیه کردن هستند. حال نوبت شماست که با توجه به بودجه خود و سلیقه عزیزتان، یکی از این هدایا را تهیه کنید. انواع خوراکی‌ها از جمله آجیل، قهوه و دمنوش‌ها را نیز می‌توانید در بارجیل سفارش دهید. با تنوع بالا در طعم و عطر، شرایطی را فراهم کرده‌ایم که تمامی سلیقه‌ها راضی باشند و شما بتوانید برای همه سنین هر آنچه که نیاز دارید را تهیه کنید.

منبع: banimode.com | chikadoo.ir