هر روز می‌تواند بهانه‌ای باشد تا برای کسانی که دوستشان داریم هدیه‌ای بگیریم و یا به آن‌ها بگوییم که دوستشان داریم. جای تعجبی ندارد که روز پدر این قدر برای ما مهم است. دلیلش شاید فرصت مغتنمی باشد که به ما این امکان را می‌دهد که قدردان زحمات پدرانمان باشیم. ممکن است که برای پدرمان کادویی در نظر گرفته باشیم. شاید به فکر یک دورهمی و مهمانی کوچک باشیم که در آن کیکی به مناسبت روز پدر بپزیم و یا سفارش دهیم. خب در این صورت پیشنهاد می‌کنیم تا این خواندن این مقاله را از دست ندهید! چرا که قصد داریم به مهمانی روز پدر و کیک جذاب و خلاقانه آن اشاره کنیم. اینکه در این روز می‌توانیم چه چیزهایی تدارک ببینیم تا روز پدر امسال یک روز تا همیشه ماندگار باشد. پس با ما همراه باشید.

چه چیزهایی می‌تواند مهمانی روز پدر را جذاب کند؟

اگر شما هم فرصت را مغتنم شمردید که به بهانه روز پدر یک مهمانی ترتیب بدهید، در این صورت انتخاب جذاب شما می‌تواند جذاب‌تر شود اگر به نکاتی خلاقانه توجه بیش‌تری بکنید. نکاتی از قبیل اینکه چه کیکی درست کنیم و چگونه از مهمان‌هایمان پذیرایی کنیم. اما برای یک پذیرایی جانانه روز پدر می‌توانیم چه کارهایی انجام دهیم؟

۱- برای مهمانی روز پدر، خانه را پدرانه تزیین کنیم

اولین ایده جالب و خلاقانه‌ای که می‌توانیم برای روز پدر انجام دهیم، این است که خانه را تزیین کنیم. وقتی پدر شما از بیرون به خانه می‌آید و یک فضای متفاوت را می‌بیند، قطعا حسابی خوشحال می‌شود. تزئینات تا حدی زیادی به سن پدر، بودجه شما و فضای مورد نظرتان بستگی دارد. اگر مهمانی مفصل‌تری دارید و فضا بزرگ است، پیشنهاد می‌کنیم یک میز پایه بلند قرار دهید و خوراکی‌ها را روی آن بچینید. با کاغذ و مقوا عکسی مانند کت و شلوار، سبیل، عینک، کراوات و … درست کنید و آنها را روی دیوار یا روی میز قرار دهید. می‌توانید با مقوا ظرف تک نفره درست کنید، روی آن را تزئین کنید و خوراکی‌ها را داخل آن بریزید. معمولا برای روز پدر بادکنک‌های مشکلی و طلایی استفاده می‌شود تا با سن پدران مطابقت داشته باشد. بنابراین بادکنک را با ریسه تولد طلایی ترکیب کنید تا جلوه زیبایی درست شود. البته اگر فضای شما و مهمانی کوچک‌تر است هم می‌توانید تمامی این تزئینات را هم در ابعاد کوچک‌تر انجام دهید.

۲-لیست مهمان‌ها را از یاد نبریم

یکی از ایده‌های جالب روز پدر، این است که بدانیم دقیقا باید چه کسانی را دعوت کنیم تا باعث خوشحالی پدرمان بشود. می‌خواهیم مهمانی روز پدر نقلی و صمیمی برگزار بشود؟ یا فکر می‌کنیم او نیاز به دعوت شدن تعداد زیادی از دوستان و آشنایانش دارد. در هر صورت، لیست خود را تهیه کنیم و حتما دعوتنامه‌هایی را با تمام مشخصات و جزئیات به مهمانان ارسال کنیم. یک دعوتنامه هم به رسم یادگار نزد خودمان نگه داریم. دانستن اینکه دقیقا چه کسی می‌تواند بیاید و چه تعداد نفر در آن شرکت خواهند کرد، به ما کمک می‌کند برنامه‌ریزی روز پدر به خوبی پیش برود.

۳-سفره‌ایی زیبا و مقوی بچینیم

یک جعبه پر آجیل

یکی از کارهایی که در روز پدر خیلی مهم است این است که سفره‌ای بچینیم که هم به‌یادماندنی باشد و هم پدر ما را بسیار خوشحال کند. اما بر روی این سفره چه چیزهایی قرار دهیم؟ اولین چیزی که به ذهن ما می‌رسد و جزو خوشمزه‌ترین و جالب‌ترین خوراکی‌هاست، آجیل‌ها هستند. با اینکه خواص آجیل چهار مغز زیاد است و احتمالا اولین گزینه ما برای خرید باشد، ولی سعی کنیم آجیلی تهیه کنیم که پدرمان دوست داشته باشد. مثلا ممکن است پدر آجیل چهار مغز دوست داشته باشد یا شیفته طعم نمکی و تند باشد. شاید هم طرفدار جهان پسته‌هاست. میوه‌های خشک هم سفره را علاوه بر اینکه زیبا می‌کنند، باعث می‌شوند تا پدر ما میوه‌هایی که دوست دارد اما فصلش نیست را هم نزد خود داشته باشد. میوه‌های تازه را حتما بر سر سفره بگذاریم که هم سفره ما را زیباتر کند و هم سالم‌تر. برای تزیین سفره هم سعی کنیم از تم رنگی که پدرمان دوست دارد استفاده کنیم. بسیار خوشحال خواهد شد!

4- در مهمانی روز پدر بازی کنیم و عکس بگیریم

روز پدر امسال را با عکاسی همیشه زنده نگه‌داریم. همین کار ساده به پدرانمان انرژی و انگیزه مضاعفی می‌دهد. همچنین تا سال‌های سال می‌توانیم تصویر زنده‌تری از مهمانی روز پدر و یا روز مرد داشته باشیم. بازی کردن را هم فراموش نکنیم. هم انرژی ما را بالا می‌برد و هم مهمانی‌مان را جذاب‌تر می‌کند و بگو و بخندهایش را بیش‌تر!

5- کیک روز پدر، پر معنا و خاص

فردی در حال برش دادن کیک آجیلی

مگر می‌توان مهمانی روز پدر را بدون یک کیک خوشمزه تصور کرد؟ می‌توانیم کیکی را از بیرون تهیه کنیم و بگوییم که تزیین دلخواه ما را روی کیک پیاده کنند. طرح ترند کیک روز پدر، طرح سیبیل است اما می‌توانیم به ایده‌های خلاقانه‌تری هم فکر کنیم. مثلا جمله و یا شعری که پدرمان دوست دارد را روی کیک بنویسیم و یا کیکی درست کنیم که وسایل مورد علاقه پدرمان روی آن باشد. یا شغلی که دارد را بازتاب دهد. ممکن است ما هم جزو کسانی باشیم که علاقه داریم حتما خودمان کیک روز پدر را درست کنیم. پس پیشنهاد خاص و جذاب ما برای کیک روز پدر هم شیک است و هم خلاقانه و هم مقوی. کیک آجیلی را از یاد نبریم. کیکی که روی آن پر است از آجیل‌های خوشمزه و سالم و می‌تواند تا سال‌ها در ذهن پدر و مهمانان ما باقی بماند.

۶- پک هدیه آجیل و خشکبار٬ هدیه روز مرد

خب! کادو روز پدر یا روز مرد می‌تواند یک شب عالی و خاطره‌انگیز را تکمیل کند. پس از همین حالا به فکر خرید هدیه روز پدر و یا روز مرد باشیم. این هدیه می‌تواند از ساعت مچی تا موبایل را در برگیرد. شاید به دنبال ایده‌های خلاقانه‌تر باشیم. در این صورت می‌توانیم بلیت مسابقه فوتبال برای پدرمان تهیه کنیم و یا یک تئاتر دوست داشتنی. به جهان آجیل‌ها با بسته‌بندی متفاوت هم به‌طور جدی فکر کنیم. آن‌ها هم سالم هستند و هم مقوی. اگر در یک جعبه جذاب هم ارائه شوند که چه بهتر! چرا که حالت یک هدیه خاص پیدا می‌کنند. جعبه‌های هدیه بارجیل را تا به حال دیده‌اید؟ اگر نه پس همین حالا به فروشگاه آنلاین بارجیل سری بزنید تا این جعبه‌های دوست‌داشتنی شما را شیفته خود کنند.

سخن آخر
امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. شما می‌توانید با توجه به مهمانی خود، برخی از این کارها را انجام دهید و مهمانی خوبی را برگزار کنید. چنانچه قصد خرید انواع آجیل برای روز پدر را دارید، کافیست وارد سایت بارجیل شوید و محصولات مورد نظرتان را با کیفیت بالا بخرید. تنوع هدایای آجیلی بارجیل بسیار بالاست و انواع آجیل و میوه خشک در جعبه هدیه نیز برای شما ارسال می‌شوند.

منبع: golsetan.com | farsnews.ir