با نزدیک شدن به مراسم‌هایی مثل نوروز و شب یلدا، اکثر افراد به دنبال آجیل فروشی خوب در تهران و شهرستان‌های دیگر هستند. در واقع شاید خرید آجیل خوب، به نظر ساده برسد. ولی باید بدانید که حتی با تست کردن آجیل در مغازه باز هم شاید نتوانید بهترین کیفیت را پیدا کنید. از این رو بهتر است پیش از خرید حتما ویژگی‌های یک فروشگاه مناسب را بررسی کنید. 

به همین دلیل ما قصد داریم در این مطلب در مورد فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار بارجیل اطلاعاتی را به اشتراک بگذاریم تا با شناخت بیشتر از یک فروشگاه بسیار معتبر خرید خود را انجام دهید. در ادامه همراه ما باشید.

آجیل خوب از کجا بخرم؟

همانطور که عنوان شد، افراد زیادی به دنبال خرید آجیل خوب با قیمت مناسب هستند. ولی در عین حال برخی دیگر ممکن است به این موضوع اهمیت ندهند. ولی در واقع شما هنگام خرید آجیل برای مناسبت‌های مختلف با طیف وسیعی از آجیل‌های تولید داخل و وارداتی مواجه هستید که باید از میان آن‌ها انتخاب کنید به طور مثال باید بدانید ترکیبات آجیل شب یلدا چیست و به چه شکل آن را تهیه کنید.

برخی از این آجیل‌ها ظاهری براق و فریبنده دارند، ولی در حقیقت طعم آنها به قدری نامطبوع است که مجبور می‌شوید نهایتا آنها را دور بریزید. بارجیل به عنوان یک فروشگاه آنلاین تنوع زیادی از انواع آجیل و خشکبار را به شما ارائه می‌کند. البته شاید این سوال پیش آید که چه نکاتی باعث می‌شود که شما مطمئن شوید بارجیل یا هر فروشگاه دیگری معتبر و قابل اعتماد است. ما در ادامه به این موضوع می‌پردازیم.

ترفندها و نکات انتخاب یک آجیل فروشی خوب

۱٫ فروشگاه باید در تمام سال دایر باشد

تابلوی همیشه باز به زبان انگلیسی و رنگ قرمز

یکی از مهمترین عواملی که هنگام پیدا کردن آجیل فروشی خوب در تهران و شهرستان‌های دیگر باید به آن دقت کنید، دائمی بودن آن است. شاید در زمان‌هایی مثل نوروز و شب یلدا میزان مصرف آجیل بیشتر باشد، ولی به هر حال ممکن است شما در هر زمانی از سال آجیل را در رژیم غذایی خود داشته باشید.

بنابراین یک فروشگاه باید بتواند در تمام سال محصولات خود را به شما ارائه کند. بارجیل به عنوان یک فروشگاه آنلاین این قابلیت را دارد که در تمامی روزها و ساعات در خدمت شما باشد.

۲٫ برای ارتباط با مشتریان راه‌های مناسبی داشته باشد

خانمی در حال جواب دادن تلفن مشتری

مانند هر تجارت دیگری، مشتری پایه اصلی آجیل فروشی است. یک آجیل فروشی علاوه بر فروش آجیل خوب و ارزان، باید راحتی مشتری و ارائه خدمات و محصولات با کیفیت را در اولویت قرار دهد. این فروشگاه می‌تواند با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پیامک مستقیما با مشتریان خود ارتباط برقرار کند.

ارائه کدهای تخفیف، برگزاری و اطلاع رسانی جشنواره‌های مختلف به مناسبت اعیاد و برگزاری جشن‌های فروش از جمله مواردی هستند که می‌توانند نشان‌دهنده ارتباط خوب با مشتریان باشند. در واقع یکی از وظایف اصلی فروشگاه جلب اعتماد مشتریان است. بارجیل با داشتن پلتفرم آنلاین راه‌های ارتباطی بسیار خوبی با مشتریان دارد و همواره سعی می‌کند این ارتباط را بهبود بخشد تا مشتریان راحت‌تر محصولات را خریداری کنند.

۳٫ فروشگاه باید به طور تخصصی فعالیت کند

چند ظرف پر از انواع آجیل در آجیل فروشی

ممکن است شما بتوانید برخی از محصولات را از فروشگاه‌های غیر تخصصی آنها بخرید، ولی برای آجیل این کار اصلا پیشنهاد نمی‌شود. نگهداری از آجیل شرایط خاصی را می‌طلبد و هر مکانی نمی‌تواند این شرایط را مهیا کند. یکی از نتایج نداشتن محیط مناسب برای نگهداری محصولات، تلخ شدن آجیل است. از طرفی نم زیاد، رطوبت و گرما همگی باعث به وجود آمدن قارچ می‌شوند که با نفوذ به آجیل، سم خطرناکی به نام آفلاتوکسین را به وجود می‌آورند.

بارجیل به عنوان فروشگاه تخصصی آجیل و خشکبار، انبار مناسبی را برای محصولات خود در نظر گرفته و تاییدیه بهداشت و سازمان‌های مربوطه را نیز دریافت کرده است. بنابراین نیازی نیست نگران کیفیت و سلامت محصولات باشید.  

۴٫ داشتن سایت یک مزیت محسوب می‌شود

یک تبلت و پاکت کاغذی آجیل و کمی بادام زمینی در کاسه

تا چند سال قبل این امکان برای شما وجود نداشت که به راحتی هر محصولی را از مکانی دیگر خریداری کنید. ولی در سال‌های اخیر شما می‌توانید در هر جایی که هستید از مزایای خرید آنلاین آجیل و خشکبار بهره ببرید. داشتن یک وب سایت ویژه به فروشگاه این امکان را می‌دهد که آجیل را در هر کجا و هر زمان بفروشد. در واقع با فروش آنلاین نیاز به مراجعه به فروشگاه‌های فیزیکی در زمان‌های خاص برای مشتریان از بین می‌برد.

نهایتا شما به عنوان مشتری می‌توانید تنها با بازدید از وب سایت محصول را سفارش دهید. در ضمن با استفاده از فروشگاه آجیل آنلاین شما می‌توانید محصولات خود را در بسته‌های مختلفی دریافت کنید. برای مثال قوطی های فلزی بارجیل و بسته بندی های وکیوم آجیل بارجیل به شما کمک می‌کند تا هر محصولی را با توجه به سلیقه خود تهیه کنید. در حالی که شاید این گزینه در بسیاری از آجیل فروشی های خوب تهران که حضوری هستند، وجود نداشته باشد.

از طرفی با توجه به رواج شبکه‌های اجتماعی در بین مردم، به دنبال فروشگاه آنلاینی باشید که پست‌های آموزشی مثل راهنمای انتخاب پسته مرغوب قبل از خرید و … دیگر را با شما به اشتراک بگذارد. در این صورت شما متوجه می‌شوید که فروشگاه فقط به دنبال فروش محصولات نیست، بلکه سعی دارد تا اطلاعات شما را نیز بالا ببرد. تصاویر آجیل‌ها و اطلاع از جزئیات آنها به شما کمک می‌کند تا خرید بهتری داشته باشید. در سایت و اینستاگرام بارجیل عکس تمامی محصولات با بهترین کیفیت قرار داده شده‌اند.

خرید انواع مغزها و خشکبار از بارجیل

ما در این مطلب به بررسی یک آجیل فروشی خوب پرداختیم و از مزایای بارجیل برایتان گفتیم. همچنین پیش‌تر درباره تشخیص کیفیت آجیل در خرید آنلاین مقاله‌ای را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم. با مطالعه آن می‌توانید با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهید.

بارجیل بیش از ۶۰۰ محصول را برای تمامی سلیقه‌ها ارائه می‌دهد که بدون شک در هیچ فروشگاه حضوری و هر فروشگاه آنلاینی موفق به خرید آنها نمی‌شوید. تمامی محصولات سالم و تازه هستند و به صورت رایگان به هر جای ایران ارسال می‌شوند. در ضمن از ابتدای خرید تا زمان تحویل و حتی پس از آن، کارشناسان بارجیل شما را پشتیبانی می‌کنند. به علاوه، امکان خرید از طریق درگاه‌های امن نیز یکی دیگر از مزیت های بارجیل محسوب می‌شوند.

منبع: kikhobe |