هر ساله با نزدیک شدن به روز دختر، افراد زیادی به فکر خرید بهترین کادو روز دختر هستند. انتخاب یک کادوی خاص و شیک، اهمیت زیادی دارد. زیرا دخترها عاشق کادو هستند و با این کار می‌توانید توجه خود را به آنها نشان دهید. بنابراین ما در این مطلب از مجله بارجیل قصد داریم برخی از هدایای جدید و خاص‌تر را برای روز دختر به شما معرفی کنیم. تا انتها همراه ما باشید.

کادوی روز دختر باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

یکی از سخت‌ترین مراحل خرید هدیه روز دختر، انتخاب آن است. زیرا دختران به جزئیات توجه زیادی می‌کنند و در عین حال علایق آنها بسیار گسترده است. همین موضوع می‌تواند انتخاب را برای شما سخت کند و به راحتی نتوانید از بین بسیاری از کادوها، یک مورد را تهیه کنید. تطبیق کادو و شخصیت در خرید کادو روز دختر، یکی از نکات مهم است. دخترها روحیه لطیف و حساسی دارند؛ بنابراین آنها به جزئیات دقت می‌کنند و دوست دارند که هنگام خرید کادو، حتما به سلیقه آنها توجه داشته باشید.
از طرفی، دختران همیشه دوست دارند خاص‌تر از دیگران به نظر برسند و انتظار دارند که از عزیزان‌شان بهترین هدیه ممکن را دریافت کنند. پس سعی کنید همیشه برای آنها هدایایی متفاوت و خاص تهیه کنید. چیز دیگری که در خرید هدیه باید به آن توجه کنید، استفاده از خلاقیت است. به عنوان مثال، حتما به زیبا بودن جعبه دقت کنید و به تزئین کادو روز دختر بپردازید. سعی کنید ظاهر کادو خیلی ساده نباشد؛ البته نیازی هم نیست که آن را خیلی پر زرق و برق درست کنید.

لیستی کامل از ایده های جذاب هدیه روز دختر

ابتدا قصد داریم برخی از هدایای روز دختر را معرفی کنیم که بیشتر مناسب دخترهای بزرگسال هستند:

1. ماگ و تجهیزات قهوه

درست است که معمولا وسایل آرایشی به عنوان اولین گزینه برای پیشنهاد کادو روز دختر دیده می‌شوند، ولی ما قصد داریم این لیست را با یک گزینه جذاب و جدیدتر شروع کنیم. در سال‌های اخیر افراد زیادی قهوه را به عنوان نوشیدنی اصلی در رژیم غذایی روزمره خود قرار می‌دهند. به علاوه، نوشیدن قهوه در آب و هوای زمستانی یا یک نوشیدنی سرد در تابستان، هر فردی را خوشحال می‌کند. بنابراین تجهیزات لازم برای درست کردن این نوشیدنی‌ها را می‌توانیم به عنوان بهترین هدایا معرفی کنیم.
شما می‌توانید یک فلاسک استیل یا تراول ماگ تهیه کنید تا بتواند دمای نوشیدنی را به خوبی حفظ کند. این ماگ را به همراه دانه قهوه باکیفیت، در یک جعبه قرار دهید و آن را تزئین کنید. مطمئن باشید این یکی از بهترین هدایایی است که می‌توانید برای دختر خانم‌ها تهیه کنید. در ضمن، این‌ها را می‌توان در لیست کادو ارزان برای روز دختر قرار داد.

2. لوازم بهداشتی آرایشی

تعدادی لوازم آرایشی برای دخترها

حال نوبت معرفی محبوب ترین ایده کادو روز دختر، یعنی لوازم بهداشتی آرایشی است. با خرید این لوازم می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید؛ بدین صورت که در یک جعبه کادو چند وسیله آرایشی و چند وسیله مراقبت از پوست قرار دهید. البته، تصمیم با شماست و بر اساس سلیقه فرد مورد نظر می‌توانید فقط وسیله آرایشی یا بهداشتی تهیه کنید. در هر صورت، بیشتر دخترها عاشق مراقبت از سلامت پوست و موی خود هستند و وقتی نشان دهید که به سلامت پوست آنها اهمیت می‌دهید، لذت استفاده از این وسایل برای آنها دو چندان می‌شود. خوبی کادوهای بهداشتی این است که گزینه‌های زیادی را شامل می‌شوند و انتخاب خیلی برای شما سخت نیست. در ضمن، این کادوها ایده بسیار خوبی برای هدیه روز مادر هم محسوب می‌شوند.
اگر سلامت پوست برای دختر خانم مورد نظر خیلی مهم است، می‌توانید شامپو بدن، روغن بدن، لایه‌‌بردار، لوسیون یا نمک حمام کادو بدهید. ولی چنانچه او لوازم آرایشی را ترجیح می‌دهد، ست رژ لب ایده بسیار جذابی است. زیرا رژ لب در روتین آرایشی روزانه وجود دارد و حتما مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته شما می‌توانید بنا به سلیقه فرد، هر وسیله آرایشی دیگری را جایگزین کنید.

3. لوازم شخصی برقی

معمولا هنگام خرید کادو برای مردان، لوازم برقی از اولین چیزهایی است که به آن فکر می‌کنیم. ولی این روزها وسایل برقی زیادی وجود دارند که خانم‌ها به طور روزمره از آن استفاده می‌کنند. بیگودی، فر کننده مو، سشوار و اتوی مو جزو پرفروش‌ترین دستگاه‌ها برای مو به شمار می‌روند.
در ضمن، وسایل برقی مناسب برای پوست هم عرضه می‌شوند که از بین آنها می‌توان به بخارشوی صورت، فیس براش و دستگاه میکرودرم اشاره کرد. البته باید به این نکته توجه کنید که اگر بخواهید یک برند معتبر و با کیفیت را انتخاب کنید، هزینه شما کمی افزایش می‌‌یابد. بنابراین این وسایل را می‌توان جزو کادوهای گران قیمت‌تر به حساب آورد.

4. لوازم دکوراتیو

چند عدد شمع دکوری

اگر به دنبال هدیه روز دختر هستید و وقت زیادی برای خرید ندارید، می‌توانید لوازم تزئینی را انتخاب کنید. این لوازم در انواع مختلفی عرضه می‌شوند و حتما یک مدل خوب را پیدا خواهید کرد. شمع، تابلو، کوسن، آینه و رومیزی، جزو بهترین وسایل تزئینی محسوب می‌شوند. با توجه به تنوع این وسایل، حتما سلیقه دخترتان را مد نظر قرار دهید. این وسایل معمولا ارزان قیمت و در دسترس هستند و حتی می‌توانید از آنها به عنوان هدیه به دوست هم استفاده کنید.

کادوی روز دختر مناسب دختر بچه ها

اگر در نزدیکان خود یک دختر بچه دارید و می‌خواهید او را حسابی خوشحال کنید، کادوهای زیر را در لیست خود قرار دهید.

1. ست لوازم التحریر

اکثر دختر بچه‌های خردسال و کوچک، عاشق نقاشی کشیدن و رنگ‌های زیبا هستند. اگر برای کادوهایی مثل زیورآلات و اسباب بازی‌های گران قیمت بودجه ندارید، این یک گزینه جذاب محسوب می‌شود. این ست را می‌توانید با لوازمی مثل کلاسور، دفتر برنامه‌ریزی، خودکار و ماژیک اکلیلی، کامل کنید.

2. بازی فکری

همه ما می‌‌دانیم که دخترهای امروزی چقدر باهوش و خلاق هستند. پس چه بهتر که آنها را با یک بازی فکری جدید و خاص خوشحال کنید. با خرید این کادو نه تنها هدیه روز دختر خاصی را انتخاب کرده‌اید، بلکه باعث می‌شوید تا فرزندتان خلاقیت بیشتری داشته باشد. نکته مثبت بازی فکری این است که برای سنین مختلفی عرضه می‌شود؛ یعنی برای کودکان 3 سال به بالا، انواع بازی با سختی متفاوت وجود دارند.

3. کیف با شخصیت کارتونی

چند عدد کیف دخترانه کیتی

امروزه انواع کیف دخترانه با طرح‌ها و رنگ‌های جذاب و متنوع به فروش می‌رسند. این کیف‌ها علاوه بر کاربردی بودن، ظاهری خاص دارند و هر دختر بچه‌ای عاشق آنها می‌شود. بهتر است که کیفی را بخرید که با الگو یا شخصیت مورد علاقه دخترتان مطابقت دارد.

هدیه روز دختر برای نوجوان ها و جوان ها

سلیقه دخترهای نوجوان کمی و جوان، کمی با سنین دیگر متفاوت است؛ بنابراین ما کادوهای زیر را پیشنهاد می‌دهیم:

1. چراغ سه بعدی

نوجوانان و جوانان، عاشق وسایل فانتزی هستند، بنابراین، با خرید چراغ‌های سه بعدی به ماه و سیارات شباهت دارند، می‌توانید دختر نوجوان خود را حسابی ذوق‌زده کنید. البته، این چراغ‌ها در طرح‌های مختلفی عرضه می‌شوند و به عنوان هدیه روز دختر برای سنین کمتر نیز مناسب هستند.

2. قاب گوشی

دختران نوجوان معمولا قاب گوشی فانتزی و پر زرق و برق را دوست دارند. بنابراین کاورهای اکلیلی یا رنگ‌های شاد و طرح‌های دخترانه می‌توانند جزو بهترین کادو روز دختر باشند. اما در هر صورت باز هم سلیقه او را در نظر بگیرید. زیر برخی از نوجوانان رنگ‌های کم‌رنگ و تیره‌تر را ترجیح می‌دهند.

3. بلندگوی ضد آب

یک عدد بلندگو و گوشی همراه

کدام دختر نوجوانی را می‌توان پیدا کرد که عاشق موسیقی نباشد! بلندگوی ضد آب یک هدیه فوق العاده برای دختران نوجوان است. آنها با این هدیه می‌توانند به آهنگ‌های مورد علاقه خود گوش بدهند یا حتی با آن آموزش ببینند. یعنی فایل‌های آموزشی مدرسه یا کلاس زبان خود را پخش کنند و از اسپیکر به خوبی بهره ببرند. علاوه بر این، ضد آب بودن اسپیکر باعث می‌شود که آن را در استخر یا فضای باز هم استفاده کنند.

مزایای خرید اینترنتی کادو روز دختر

خرید آنلاین کادو روز دختر، می‌تواند کار شما را بسیار آسان کند. امروزه افراد به دلیل مشغله کاری و ترافیک شهری، زمان زیادی برای رفت و آمد ندارند. ولی با مراجعه به یک سایت معتبر و بدون نیاز به صرف وقت می‌توانید در هر زمان و مکانی، یک هدیه مناب تهیه کنید. بارجیل یکی از معتبرترین سایت‌هایی است که می‌توانید برای روز دختر از آن انواع قهوه و حتی آجیل و خشکبار خریداری کنید. با توجه به خواص آجیل چهار مغز، شما حتی می‌توانید آن را به عنوان هدیه روز دختر خریداری کنید.در ضمن، ما گاهی تخفیفاتی را هم ارائه می‌کنید و شما می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها، از تخفیفات بارجیل نیز بهره‌مند شوید.

سخن آخر
ما در این مطلب انواع کادو برای روز دختر را به شما معرفی کردیم. این‌ها جزو جدیدترین و خاص‌ترین هدایا محسوب می‌شوند و در دسترس قرار دارند. در ضمن، شما می‌توانید بنا به سلیقه خود، آنها را کمی تغییر دهید یا دو نوع کادو را در یک جعبه قرار دهید. در هر صورت، بهتر است مطئن شوید که هدیه کاربردی است و فرد را خوشحال می‌کند.