هر زمان که به پخش مسابقات فوتبال مثل لیگ برتر و جام جهانی نزدیک می‌شویم، طرفداران فوتبال به دنبال مکانی برای تماشای فوتبال می‌گردند. با اینکه برخی ترجیح می‌دهند در منزل خود مسابقات را تماشا کنند، برخی دیگر دوست دارند بین افراد زیادی باشند و مسابقه را در فضایی پر هیجان تماشا کنند. کافه فوتبال یکی از بهترین مکان‌هایی است که هیجانی مثل استادیوم را فراهم می‌کند. از طرفی، خوردن خوراکی‌های خوشمزه لذت دیدن مسابقه را چندین برابر می‌کند. شما می‌توانید این خوراکی‌ها را در کافه میل کنید یا در منزل درست کنید.

ما پیش‌تر تنقلات مناسب هنگام تماشای فوتبال را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم. در این مطلب قصد داریم بهترین کافه های پخش فوتبال و نوشیدنی مناسب برای تماشای فوتبال را معرفی کنیم. در ادامه همراه وبلاگ بارجیل باشید.

بهترین کافه های پخش فوتبال

۱٫ کافه اسپرت بارزیل، کافه فوتبال سعادت آباد

افرادی نشسته در کافه در حال تماشای فوتبال

کافه اسپورت بارزیل دارای یک منوی ورزشی فوق‌العاده است و بهترین‌ها را ارائه می‌کند. این کافه با طراحی منحصر به فردی مانند چیدمان خاص میزها و برگزاری رویدادهای ورزشی، یک کافه اسپرت ویژه محسوب می‌شود. در کافه بارزیل تقریبا همیشه برنامه‌های ورزشی پخش می‌شوند. پس اگر به دنبال بهترین کافه تهران برای تماشای فوتبال هستید، باید سری به اسپرت بارزیل بزنید.

آدرس: سعادت آباد، سرو غربی، بین میدان شهرداری و میدان سرو، خیابان صدف، نبش کوچه آزالیا

۲٫ کافه فوتبال موگه

این کافه پاتوق طرفداران فوتبال در شمال شهر تهران است و تخصص خوبی در آماده‌سازی و تدارکات رویدادهای ورزشی دارد. بنابراین می‌تواند مکان خوبی برای تماشای مسابقات و دورهمی‌های دوستانه باشد. در کافه موگه نمایشگرهای متعددی در جهات مختلف قرار داده شده‌اند تا همه افراد بتوانند مسابقه را تماشا کنند.

از دیگر ویژگی‌های این کافه می‌توان به فضای دنج و صندلی‌های راحت عربی آن اشاره کرد. مواد اولیه تازه، منوی کامل و باریستای حرفه‌ای در کنار هم باعث شده‌اند تا پیشنهاد کنیم حتما یک بار هم که شده به این کافه بروید و مسابقات ورزشی تماشا کنید. در ضمن، سرویس چای و قلیان نیز در این کافه ارائه می‌شوند. از طرفی، تماشای فوتبال بدون تخمه که مزه نمی‌دهد. بنابراین شما می‌توانید در این کافه انواع تخمه ها که می‌شود با فوتبال خورد را سفارش دهید و لذت ببرید.

آدرس: تهران، منطقه کامرانیه شمالی، فرمانیه، ابتدای خیابان آریا، پلاک ۳

۳٫ کافه راک، کافه تماشای فوتبال

معمولا کافه‌های پایتخت از سبک و تم خاصی برای مشتریان پیروی می‌کنند. کافه راک همانطور که از نامش پیداست، با دیوارهای قرمز، مشکی و نورهای قرمز، حال و هوای راک دهه ۶۰ و ۷۰ را دارد. در بین بهترین کافه فوتبال های تهران، کافه راک عمدتا موسیقی راک پخش می‌کند و می‌تواند محل مناسبی برای دورهمی‌های فوتبالی یا غیر فوتبالی باشد. ظرفیت این کافه طوری است که به‌طور همزمان ۲۰ نفر را در خود جای بدهد و به راحتی بتوانند مسابقه تماشا کنند. فضای کوچک و صمیمی و البته صفحه نمایش نسبتا بزرگ این کافه از دیگر ویژگی های مثبت آن به شمار می‌روند.

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان ۲۱ متری گلها، نبش کوچه توحید ۳، پلاک ۱۰

۴٫ رستوران باران، سفره خانه پخش فوتبال

عکس یک سفره خانه و رستوران سنتی

با اینکه کافه فضایی دلنشین برای تماشای فوتبال است، ولی شاید گاهی دلتان بخواهد به مکانی راحت‌تر بروید. رستوران باران یک رستوران و سفره خانه سنتی است که فوتبال را به صورت زنده نمایش می‌دهد. در زمان پخش مسابقات پرطرفداری مثل بازی‌های پرسپولیس و استقلال، افراد زیادی به این کافه می‌آیند. زیرا فضای نشیمن آن بسیار راحت است و می‌توانید ساعت‌ها اینجا بنشینید و خسته نشوید. در ضمن، نمایشگرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که همه بتوانند مسابقه را تماشا کنند. برای مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ نیز می‌توانید از منو و برنامه‌های رستوران مطلع شوید و فوتبال را در فضایی متفاوت تماشا کنید. صندلی‌های راحت این رستوران باعث شده‌اند تا شما بتوانید بنشینید و تنقلاتی مثل تخمه آفتابگردان نیز میل کنید. خواص چشمگیر تخمه آفتابگردان دلیل خوبی است که آن را جزو تنقلات اصلی خود قرار دهید. اما اگر می‌خواهید هنگام تماشای بازی‌های جام جهانی و تقریبا هر شب آن را میل کنید، بهتر است تخمه خام بخورید که اصلا ضرر نداشته باشد.

آدرس: تهران، میدان هروی، بلوار گلزار، بعد از کوچه ۱۵

۵٫ کافه خانه فوتبال

همانطور که از نام این کافه پیداست، کافه خانه فوتبال یکی از بهترین و معروف‌ترین مکان‌هایی است که در تهران می‌توانید به آنجا بروید و فوتبال را با کیفیتی عالی تماشا کنید. در این کافه تمامی مسابقات مهم داخلی و خارجی در آن پخش می‌شوند. در این کافه با طراحی خاص، تعداد زیادی تلویزیون در جهات مختلف در سالن قرار داده شده‌اند که تقریبا در هر جایی می‌توانید صفحه نمایش خود را با دید مناسب ببینید.

با وجود ۱۲ تلویزیون در این کافه، می‌توانید چندین مسابقه فوتبال را به صورت همزمان تماشا کنید. منوی خانه فوتبال همیشه در حال تغییر است و شامل انواع نوشیدنی‌ها و غذاها می‌شود. از آنجایی که خانه فوتبال یکی از اختصاصی‌ترین کافه های پخش فوتبال است، می‌توانید با خیال راحت بازی را در کنار افراد دیگر تماشا کنید و هیجانی مانند ورزشگاه آزادی را تجربه کنید.

آدرس: خیابان قائم‌مقام فراهانی، پایین‌تر از میدان شعاع، پ ۱۰۲، طبقه سوم

۶٫ کافه لابار، کافه برای دیدن فوتبال شرق تهران

کافه رستوران لابار در محله لویزان تهران و در شیان واقع شده است. این کافه نه تنها منو خوب و کاملی دارد، بلکه فضایی را طراحی کرده تا مکانی مناسب برای تماشای مسابقات ورزشی محسوب شود. یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده این کافه به عنوان یک کافه فوتبال خوب به حساب آید، تجهیزات آن هستند. در کافه لابار تجهیزات صوتی و تصویری و ویدیو پروژکتور وجود دارند که تماشای یک مسابقه ورزشی را لذت‌بخش‌تر می‌کنند.

آدرس: تهران، شیان، میدان طجرلو، مجتمع روژ هوم سنتر، تراس شرقی

۷٫ کافه دیاموند برای پخش فوتبال

فضای باز یک کافه

در این کافه ویدئو پروژکتور و صفحه نمایش دو متری وجود دارند که تماشای فوتبال را لذت‌بخش‌تر می‌کنند. در کافه دیاموند می‌توانید مسابقه مورد نظر خود را در فضایی آرام سنتی یا مدرن در طبقه دوم کافه تماشا کنید. طبقه اول و حیاط بهترین گزینه برای وقت گذرانی و گفتگو محسوب می‌شوند. علاوه بر طراحی خاص، منوی کافه کیفیت بالایی دارد و بهترین خوراکی‌ها را ارائه می‌کند. در ضمن فضای باز این رستوران برای تخمه شکستن عالی است.  

آدرس: خیابان انقلاب، خیابان ویلا (نجات‌اللهی)، خیابان فلاح‌پور، پلاک ۳۳

۸٫ رستوران هترا پخش فوتبال در شرق تهران

عکس میز یک رستوران شیک

به نظر می‌رسد بهترین کافه های تهران برای تماشای فوتبال بیشتر در غرب و شمال تهران قرار دارند. ولی در شرق تهران نیز کافه‌های خوبی برای تماشای مسابقات طراحی شده‌اند. کافه هترا یکی از بهترین کافه‌های شرق تهران است که دکوراسیونی مجلل دارد. اما فضای آن طوری است که زوج‌ها و خانواده‌ها می‌توانند در فضایی خانوادگی غذای خود را میل کنند و فوتبال تماشا کنند. علاوه بر این‌ها، قلیان‌های عربی این رستوران مشهور هستند و اگر اهل قلیان هستید، آنها را اصلا از دست ندهید.

آدرس: اتوبان رسالت ، خیابان بنی هاشم ، پلاک ۲۳ ، روبروی مترو خواجه عبدالله

۹٫ کافه تئاتر، کافه فوتبال نوستالژی

عکسی از میز و صندلی های یک کافه

اگر می‌خواهید مسابقه فوتبال را در فضایی خانوادگی‌تر تماشا کنید، کافه تئاتر می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این کافه یکی از قدیمی‌ترین کافه‌های تهران محسوب می‌شود و حس نوستالژی خاصی دارد. فضای کافه تئاتر طوری است که شما اصلا حوصله‌تان سر نمی‌رود و حتی به بیرون، اینترنت و … فکر نخواهید کرد. در ضمن، نسکافه مخصوص، بستنی و ساندویچ‌های این کافه کیفیتی عالی دارند و سفارش آنها را از دست ندهید. خوردن خوراکی‌های خوشمزه، خوردن تخمه آفتابگردان و تماشای فوتبال، ساعاتی لذت‌بخش را برایتان پدید می‌آورند.

آدرس ۱: خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، انتهای خیابان برادران شریفی

آدرس ۲: بلوار آفریقا، پایین‌تر از پل میرداماد، جنب بوستان خشایار


۱۰٫ کافه وصال، یکی از بهترین کافه فوتبال ها

یکی از بهترین کافه های فوتبال در تهران، کافه وصال است که تماشای رویدادهای ورزشی در فضایی ۲۰۰ متری را فراهم می‌کند. طراحی عالی و فانتزی این کافه به همراه خوراکی‌های خوشمزه، باعث شده‌اند تا طرفداران فوتبال برای مشاهده مسابقات این کافه را انتخاب کنند. محیط باز و صندلی‌های راحت این مکان طوری هستند که به شما اجازه می‌دهند چندین مسابقه را بدون خستگی و بدون وقفه تماشا کنید. با اینکه کیفیت غذاها و خوراکی‌های این رستوران خوب هستند، ولی نوشیدنی های فوتبالی آن را از دست ندهید. در این کافه با ترکیب انواع میوه‌ها، نوشیدنی‌های خاص و جدیدی درست می‌کنند که از نوشیدن آنها سیر نمی‌شوید.

آدرس: تهران، خیابان کریمخان، خیابان آبان شمالی، خیابان پزشک، شماره ۱۰

نوشیدنی های تماشای فوتبال

سه عدد نوشیدنی با نی در ظرق شیشه ای
  1. نوشابه

اگر به دنبال یک نوشیدنی کلاسیک هستید، نوشابه بهترین گزینه است. این یک نوشیدنی پر طرفدار محسوب می‌شود که همیشه در دسترس است. چه در خانه خود باشید و چه در کافه، می‌توانید سریعا آن را آماده کنید. برای خرید نوشابه نیازی نیست که برند خاصی را تهیه کنید، کافیست چند مدل نوشابه بخرید تا همه سلیقه‌ها را راضی کنید.

  1. انواع دمنوش

وقتی صحبت از دمنوش می‌شود، همه افراد فکر می‌کنند که دمنوش‌ها فقط برای آرامش انسان مفید هستند. ولی برخی از دمنوش‌ها علاوه بر سالم بودن، طعمی خاص دارند که می‌توانند به عنوان نوشیدنی برای تماشای فوتبال محسوب شوند. مثلا چای ترش و امثال آن طعمی ترش دارند و لذت دیدن مسابقه ورزشی را چندین برابر می‌کنند.

۳٫ نوشیدنی‌های انرژی‌زا

فوتبال ورزشی پر هیجان است و هر چه انرژی شما بیشتر باشد، تماشای آن جذاب‌تر می‌شود. پس چنانچه به دنبال بالا بردن هیجان خود هستید، انواع نوشیدنی‌های انرژی‌زا مثل ردبول را امتحان کنید. مخصوصا زمان‌هایی که می‌خواهید چند مسابقه را پشت سر هم تماشا کنید، این نوشیدنی‌ها خستگی شما را از بین می‌برند.

۴٫ آب

آوردن اسم آب در این لیست می‌تواند شوکه کننده باشد، اما نباید نوشیدن آب را از دست بدهید. آب تقریبا رایگان است، در هر جایی یافت می‌شود و به حفظ آرامش شما کمک می‌کند. در ضمن شما نمی‌توانید هر شب نوشیدنی‌هایی مثل نوشابه بنوشید، زیرا ضرر دارد. بنابراین هیچ چیز کلاسیک‌تر از یک لیوان آب با یخ نیست. در ضمن، می‌توانید با آب و تکه‌های میوه دتاکس درست کنید و هم از مزایای سلامتی آن بهره ببرید و هم موقع تماشای فوتبال عصبانیت شما را کاهش دهد.

منابع:

mag.yol1

sorkhabishop

catapultsports